11.1 99,8kg.
Herkästi kyllä els jää tuollainen pieni napostelu päälle.
Klo 7.00 munakas jossa kolme munaa, 100g roskatuorejuustoa 4 siivua goudaa ja 80g tonnikalaa.
Klo. 11.00 pitää olla Myrskylässä hakemassa pyörätuoliasiakas Jyväskylään. Helppo päivä, mutta siihen perään sitten vielä yövuoro, että aamukuudeksi jos ehtii kotiin, niin hyvä on. Taitaa loput syömiset olla ravintolatavaraa ja näin pyhäisin se ei ole joko halpaa, tai se ei ole karppia.
Ei helvetti tuota tienhoitoa nykyään. Ajelin sinne etelään ja Lahteen saakka näytti aurauskalusto olleen kesälomalla. Henkihän siellä eilen sitten joltakulta lähtikin juuri samoihin aikoihin, kun itse ajelin. Vaikka liikenteessä järkeäkin saa käyttää, niin kyllä motareitten pitää olla aurattuna. Eilen aamulla oli 15 sentin vallit urien välissä.
Meille oli duunissa käynyt pikku kämy ja mun piti lähteä Jyväskylästä 11 aikaan ja olla Myrskylässä 14 aikaan ja siinähän jäi sitten vähän luppoaikaa

Tekaisin odotellessa leskirouvalle lumityöt ja kun menin sitten kahvia juomaan, niin siellähän oli vartavasten tehtyjä voileipiä ja muutamaa sorttia pullaa

Eipä niitä voinut syömättä jättää, vaikkei nälkäkään ollut yhtään. Pitää kyytimiehen syödä, että varmasti jaksaa turvallisesti ajella. No arvatkaapa kuinka virkeä sitten olin sellaisen 100g nopean hiilarin jälkeen? Tähtihovista oli pakko hakea pahvikahvi, vaikka kahviakin olin juonut jo helposti 1,5 litraa siihen mennessä.
Perille päästyä jäi pari tuntia odottelua, ennen kuin varsinainen vuoro alkoi, joten samoihin hiilariorgioihin kävin sitten vielä Alibabassa syömässä pizzan. (Jyväskylän paras hinta-laatusuhde 4 täytteen fantasia ja vesi 8€ ja hyvin ystävällistä väkeä töissä). Sitten körötin itseni invatolpalle piiloon ja vetelin unta kuulaan loppulupon. Yöllä napsin vielä pari pätkiskonvehtia ja join mukillisen kaakaota, kun keskuksessa ei ollut kahvia, enkä osaa sikäläistä konetta käyttää.