Kohta kaksi kuukautta tässä olen yrittänyt hilata hiilareita alas

jospa nyt sitten yritän taas vähän vähentää.
Itse pakastettua omenasosetta aijon syödä, tietysti voin olla sitä ilman vaikka viikon, mutta kun olen sen syksyllä pakastanut, niin en kykene kippaamaan sitä nyt kompostiin. ja luulen, että siinä ei ole hiilaria paljon mustikkaa enempää, kun on täällä kylmyydessä kasvaneita omppuja, eikä siinä ole mitään lisättyä kuin sen verrana vettä, että pystyin keittämään palat ennen soseutusta. Kaupan omenia en ole pitkässä juoksussa paljon syönyt ja niitä ilman voin olla tästä lähtien. Ei mun tarvitse syödä mitään etelän hedelmiä.
Porkkanassa on hiilaria, mutta GI on alempi kun syön ne raakana enkä edes raasta niitä vaan rouskuttelen. Määrää voin vähentää, mutta porkkanoita aijon syödä jatkossakin niin kauan kevääseen kun kaupasta löytyy maukkaita.
Ja tänään aamulla en syönyt munaa enkä makkaraa, vaan koskenlaskijaa oli vielä vähän ja saunapalvia. Munia en paistanut koska niitä oli vain kolme, ja päätin säästää ne maanantai aamuun, mutta nyt ne munat on edelleen paistamatta, ja kun kuitenkin käytiin äsken kaupassa, on nyt enemmänkin munia paistettavaksi. Päivällä söin yhden Wilhelmin ja keräkaalia rouskuttelin raakana. Päivällinen jäi väliin, mutta äsken söin.
Ostin pähkinöitä ja manteleita, mutta niiden pakkausmerkintöjen mukaan hiilarit on melko eri luokkaa, kuin tänne mulle avustetut Finelin mukaiset arvot. Lueskelen niitä myöhemmin.
Joten tämän päivän sapuskat
21.2
klo 8.30
n. 30 g Koskenlaskijaa
n. 20 g saunapalvia
klo 12
Wilhelmi
lohko keräkaalia raakana
iltapäivällä kuumaan veteen liraus maitoa, ei makeutusta
päiväälinen jäi väliin
klo 20
n. 30 g maksamakkaraa
muutama kirsikkatomaatti
n. 30 g saunapalvia
muutama siivu Oltermannia
n. 10 g koskenlaskijaa (viimeiset murut kääreestä)
hopeatee + aspartaami 
muutamia pähkinöitä ja manteleita Huomenna lähden heti aamulla ja koko päivä on suvun kuskaamista paikasta toiseen ja heidän asioidensa hoitamista, luultavasti en tule tänne metsätien varteen välillä on sen verran haasteellinen keli ajella täällä kitkoilla, joten otan mukaani pähkinöitä ja vettä ja lojun päivän muualla missä sitten olenkin ja miten kauan asioiden kanssa menee, pelkään että menee alkuiltaan asti.
Aamulla luultavasti lähden veden voimalla....näkee....