Ollut niin jäätävä nälkä kokoajan kun aloitti syömisen, että päätin ottaa hiukan kalaa jo tänään ja katsoa miltä tuntuu. Hyvältähän se tuntuu. Oon kai niin perus sekasyöjä, ettei mun elimistö ymmärrä mitään puhdasta kasvisruokaa ellei siinä ole eläinperäistä proteiinia joukossa.
Nesteitä menee melkein sama kuin paastollakin, se hyvä jäi ainakin nyt vielä. Painokaan ei ole vielä noussut takaisinpäin, minkä se varmasti tekee kunhan suoli täyttyy taas.

En ole varma halusitteko kuulla tällaista.
Tämän päivän syömisiin ja juomisiin siis piti kuulua raakaa kasvis ja hedelmäpitoista ruokaa ja kasviskeittoa. Minä olen syönyt aamulla porkkana-mandariini-sitruuna-kurkkumehu+banaani blendattuna siihen. + kasviskeittoa. +Kasviskeittoa jossa pannulla kevyesti kypsennettyä, herbamarella maustettua seitä. Omena. Teetä ja sitruunavettä.
Parin tunnin päästä juon vihermehun, jossa perusainekset: parsakaali, kurkku, selleri, omena, sitruuna.
Illaksi tein myös maitohappobakteerisalaattia.

Eli normi ruukkusalaattia ihan hienoksi hienonnettuna, porkkanaraastetta, omenaraastetta, itusekoitusta ja hapankaalia. Varsinaisen maitohappobakutymäyksen kuitenkin tekee kastike, joka sisältää : 0,5 dl Boris maitohappobakujuomaa (hapankaalimehu, Ruohonjuuri) , 1 rkl Bragg's omenaviinietikka (pastöroimaton,sisältää "juuren"), 1 rkl raakahunajaa (entsyymejä, hivenaineita), 1 rkl MCT öljyä, sitruunamehua loraus, valkosipulin hienonnettu kynsi. Hyvää!!

Tuon kanssa voipi olla hiukan seitä tai sitten ei, katsotaan kuuluuko massusta mielipiteitä.
Energiaa on vaikka muille jakaa ja yöunet ovat onneksi jatkuneet
superb-laatuisina. Oon nukkunut niin hyvin etten muista koska viimeksi olisin.