Täytyy se kai uskoa

Huomenta vaan ihan jokaiikalle, merkkiä jättäneille ja muillekin jotka on piipahtanu

Tää on siis nukkunu, oikeen makeesti, heräsin pikkasen ennen ku esikko krapisi ovella

Yritti omalla avaimellaan sisään, mut soitti sit ovikelloa, ja lopulta sai oven auki itekki
Nappasin tänään mitat itsestäni.. ja voi video mikä läski
Ensinnäki, vyötäröstä ei tietoakaan, ulkonäkö muistuttaa lähinnä sitä kun olin raskaana nuorimmaisesta.. aaaarghhhhh...
Mutta turvotukset alkaa kadota, huippulukemasta 1.3kg.
Hyvä mä

Keväällä aion kiskoa ne farkkuleggarit jalkaan mitä viime keväänäkin pidin

Se on jännä miten määrittelen itseäni nyt ulkonäön perusteella, en koe olevani yhtäääään kivannäkönen, oon oikeestaan aika kiivaassa itseinhossa,
mikä sinänsä kannustaa laihtumaan

Ja täytyy sanoa etten oo liikkeellä pelkästään terveyden takia, vaikka sekin on kiva kun voi hyvin.
Kyllä, ajattelen ulkonäköäni.
Mut miks en ajattelis, oon sinkku ja haluan näyttää viehättävälle vastakkaisen sukupuolen silmissä
Ehkä mullekin on joku jossain

Ainakin toivon

Ruokana on tänään naudanpalapaisti pataa,
perunalla
Siis tyhjään kaapit, ruokaa en periaatteesta pois heitä.
Muutenkaan en oo ihan peruskarppi, niinku aiemmin jo oon sanonu, liian rasvainen syöminen isoilla kaloreilla ei mua laihduta.
Aion syödä lähinnä terveellisesti, omasta mielestäni, en VT-suosituksin

Mikä tarkoittaa marjoja ja kasviksia, kalaa,kanaa, naudanlihaa, possusta tulee tönkkö olo mahaan.
Viljat pois, sokeri pois. Siinäpä se...
Maitotuotteita en jätä.
Eli en oo ihan peruskarppi

Mut... Jos joku ei sitä kestä, ei kannata lukee tätä päikkyä

Mut niinku jotkut on mulle sanoneet, ei mun päikkyä lueta pelkästään ruokien takia