^On muuten ihana fiilis kun aurinko paistaa ja vähän lämmittääkin ja sitten ihan paineissaan on ihan pakko pyrähtää muutama juoksuaskel. Tulee sellainen olo, kuin lehmillä varmaan on silloin, kun ne lasketaan kesän alussa ensimmäisen kerran laitumelle!
Syönyt olen hyvin (paljon siis), ja juonut. Eilen en kyllä syönyt päivällä mitään kunnollista, juustovoirullan mustan kahvin lisäksi, mutta illalla sitten viinejä nauttineena ja hyvässä seurassa tulikin korjattua päivän energiavajetta. Salaatteja, lohta, ruisleipää munavoilla. Suklaata myös.
Tänään yhdentoista aikaan vähän paistelin sipulia ja punajuurta purkkitonnikalan kanssa. Kahvia ja manteleita.
No kaupassa kävin ja ostin tummasuklaisia pekaanipähkinöitä muun ruokatavaran lisäksi. Siinä on tämän päivän paheeni. Kalliita olivat penteleet, kohta tuhoan ne leffasohvalla (tai sitten kaverini syö ne, otti näköjään jo pari:)) No eiköhän tuon suklaan voi kohta poistaa himotuslistalta, ei sitä enää kauheemmin tee mieli.
Listalla vahvimpina tällä hetkellä kirsikkatomaatit ja suolakurkku. Molempia ostin kaupasta, sääli vaan, että kaupan tomaatit ei oo mitään verratuna äipän kasvihuoneessa kasvaneisiin. Suolakurkkua söin äsken sikanautapihvin seurana ja sinältään myös muutama siivu.
Vähän raskas fiilis. Taitaa johtua eilisen syömisen ja juomisen aiheuttamasta turvotuksesta.
Eilen heti töistä tultuani kävin kutosen juoksemassa, vähän tröögisti meni, mutta lenkin jälkeen tuli hyvä olo. Aamulla kävin reippaalla kävelyllä. Ei juoksutattunut, päähän koski. Huomenna jos jaksais heti aamusta lähteä ulos lenkille niin olis hyvä. Ihmisen heikkoutta jos ei aamulla jaksa juosta, sanoi työkaverini, joka nimitti itsensä minun very personal traineriksi. Mikä varmasti on hyvä asia.. pääsen ehkä joskus sinne puolimaratonin maalilinjalle ilman häpeää..
Nyt sanon adios Karpit, have a nice saturday night!