Kiitos stempeistä!
Olen 168 pitkä ja lähtöpaino 90.5 kg. Maailman hienon tavoite olisi normaali painoindeksi, mutta ensimmäinen tavoite on 75 kg. En ole katsonut riittääkö 75 kg vielä tuohon normaaliin painoindeksin. Tavoitteena myös saada edes yksi verenpainelääke pois!
Tänään aamupalaksi Ehrmanin rahka + kahvi. Lounaaksi syön kasvismunakkaan salaatilla, jossa paljon oliiviöljyä. Jos kaapista löytyy eilisiä grillattua laihoja, saa munakas näistä täydennystä. Näistä hiilareita tulee noin 15-20 hh.
Sitten pitää lähteä kauppaan ja täydentää kaappeja: manteleita, rahkaa, lihaa... Saatanpa jopa osaa ihan pekoniakin loman kunniaksi

. Illalla varmasti grillataan tai syödään jossain ulkona. Stressiä en halua syömisistä kehittää, mutta ne kasvislisäkkeet on yleensä lähespelkkää porkkanaa. Kerran sain porkkanaa ja porkkanaa eli oranssia ja keltaista
Töiden alkuakin on tullut mietittyä. Onneksi saan työkavereihin tähän mukaan, vaikka luulen hänen toteuttavan Dukania. Mutta on ainakin lounas seuraa tiedossa. Meillä työpaikan ruokalassa on kivasti salaatteja ja lämpimiä kasviksia. Mutta... Esim. Uunilohipalat todella pieniä! Mutta vaihtelun vuoksi aion sielläkin joskus piipahtaa. Ruokalistat voi onneksi tsekata jo edellisellä viikolla.
Pakastimeen aion ladata ruokaa, ettei tulisi niitä hetkiä että ei ole "mitään". Mies tekee ihania jauhelihapihvejä sinne

Eli tukijoukot on kotonakin! Onko kukaan teistä pakastanut kaalipataa/laatikkoa, miten kestää pakastuksen? Harkinnassa myös hernekeitto. Jos siinä vaihtaisikin vähän suhteita siten, että lihaa sopasta löytyisikin enemmän. Hernekeitto ei muutu pakastimessa miksikään. Hiilareitahan herneissä on, mutta mahtuu tulevaisuudessa mun hyväkarppaukseen.
Liikuntaa olen miettinyt. Joskus hoikempana myönnän ajatelleeni, että mikä siinä on, ettei ylipainoiset ihmiset vaan liiku... No nyt kun omakohtaista kokemusta löytyy, eipä se kovin mukavalta tunnu! Aion aloittaa nyt arkiliikunnasta hoitaen laiminlyötyjä kotihommia

, ikkunoiden pesua jne. Gradua kirjoitellessa viime talvi meni ihan sumussa. Ei se tulevakaan vuosi helpota, pääsin jatko-opiskelijaksi ja tarkoitus aloittaa töiden ohella.
Aurinkoista päivää kaikille, niillekin joilta ukkonen vei sähköt!
Novelle