Heipä vaan Karppila taas

Täällä ollaan jo aamukahvilla, eilen oli aika vekkuli keli kun tulin töistä,
satoi sellasia isoja märkiä lumihiutaleita ihan suoraan päin naamaa, ne myös kasteli ihmisen tehokkaasti.
Ja sitä lunta kertyi, satoi koko yön ja Vaasassa on ihan jouluinen keli
Ei ihan tuu maisemasta nyt mieleen kevät
Mutta kyllä se sieltä

Tänään olis vasta yövuoroon meno, ehtii hyvin käydä salilla ja sitte Lidlissä täydentämässä vihanneksia

Jalkatreeniä pukkais, enimmäkseen, taidan siihen lisätä vähä niin tulee sellanen koko kropan treeni,
kun en tällä viikolla enää kerkee sitte kun noiden yövuorojen aikana ei vaan jaksa.
Muistan kyllä sillon ku ero exraksusta tuli, niin mähän viuhdoin pumpissa kyllä yövuoroissakin.
Oon siitä kyllä vanhentunut, ei enää viittis.
Kumma juttu muutes, oon nähnyt nyt kahtena yönä Misteristä unta, vaikken oo edes päivisin häntä ajatellut.
Kummallinen tää ihmisen unimaailma.
Tosta laihdutuksesta, mä en millään jaksais odottaa
Vaikka jännittääkin...
Mä haluan mun uuden minän jo vauhtiin

Mä tiedän että tuun marisemaan siinä alussa, se nimittäin se PT sanoi ku luki mun ruokapäiväkirjaa, että hän syö mun viikon ruuat kolmessa päivässä.
Eli vatsa tulee olemaan täysi ja ähky olo.
Greda, musta olis ihanaa jos se Champix auttais sut irti tupakasta, se kun ei tee kellekään hyvää ( varmaa uus asia sulle

) ja kallistaki on ..
Jaana ja Weera, oon seesteinen, joo... katotaan nyt kuinka kauan tää kestää
Justii naurettii töissä että olipas jo torstaina ihan perjantaifiilis,
oltii vähä sekopäisellä tuulella aina kanslias ja kahvihuonees

Ylilääkäri kävi muutes sanomassa täs yks päivä, että muutoksia on tulossa, päiväosasto ja meidät yhdistetään, pitää tiivistää ja karsia menoja jotenkin, me todettiin että tervetuloa vaan, ei siinä mitään kunhan sovitaan vaan kaikki samoihin tiloihin
Ja sopuhan sitä tilaa antaa
Nyt sitte tehdään töissä muuten listoja jotka alkaa 20.3 ja niistä lähtien ollaan sitten vkl myös päivystyksessä, iltoja ja aamuja..
muuttaa mun työkuvioo sillee taas, toisaalta, ei niitä nyt ihan hirveesti niitä vuoroja tuu, koska meitä tuli ainakin 4 lisää siihen rinkiin jotka siellä käy.
Sehän on vapaaehtoista... ketään ei sinne pakoteta, kuitenkin siellä on oltava suht kokenut hoitaja.
Enkä nyt tarkoita tätä käpyluokkaa mitä mä oon, vaan sellaista jolla jo perushommelit hallussa.
Kun siellä ei juuri oo ketää jolta kauheesti kysellä, ainakaan käytävän puolella.
Eri asia sitte jos ollaan ensihoitohuoneessa, porukkaa on ku parhaimmissa lääkärisarjoissa

Sellasia juttuja tänään, huomenna taas uusia
