Arska paistaa taas

Ihanaa

On niin jotenki onnellista juoda kahviaan auringonpaisteessa, vaikka näänkin mun paskaset ikkunat
Pesisin ne jo, jos en inhois ikkunanpesua
Eilen huomasin muuten yhden asian, kun exraksu käväisi.
Mä luulen että se rakastaa mua vieläkin.
Mähän tunnen sen aika hyvin, tai ainakin niin luulen.
Ja oon nähnyt hänen ilmeensä kun aikoinaan katsoi mua silmiin ja sanoi rakastavansa.
Mä nään sen ilmeen vielä, vaikka sanat puuttuu.
Kyllähän minäkin hänestä välitän, mutta onko se rakkautta enää, en usko.
Ja tokihan oon tyytyväinen tästä vallitsevasta tilanteesta, mutta en halua parisuhdetta. Mä nautin tällä hetkellä mun elämästä näin,
exraksu tuo kaiken mitä saisin parisuhteessakin, ja silti saan pitää vapauteni ja oman tilani.
Kyllä minäkin nautin siitä, että joku seisois mun rinnalla, sanois joka päivä ne maagiset kolme sanaa, mä rakastan sua.
Mutta.
Juuri nyt oon onnellinen näin

Niinku Weera sanoi, mä oon käynyt läpi tän kuluneen reilun puolen vuoden aikana melkoista itsetutkiskelua ja harrastanu mietiskelyä..
mä oon löytänyt itseni

Saanut takaisin sen mun positiivisuuden, mikä on mulle ollu ominaista.
Pienenä äiti ja isä sanoivat mua hymytytöksi, nyt taidan olla taas se hymytyttö

Hirveeeeeeen oli sekavaa sepustusta taas, mutta uskon että ymmärrätte

Muutenhan mulla on nyt tylsää elämää kun oon illat töissä, jutut pyörii sillon tietty työelämän piirissä-
Ja niin, hei, piti kertoo, että ollaan saatu uus erikoistuva lääkäri, Ali, on ilmeisesti irakilaissyntyinen, puhuu sujuvasti suomea ruotsia, englantia, saksaa ja tietty arabiaa? Tai mikä sukunsa äidinkieli nyt sitte onkaan.
Eikä ollu edes pahan näkönen
