Isoisä, joo, varikolle pian joutuu itse kukin
Vaan minäpä teen omannäkösen varikon

Eilen oli hyvä päivä

Aamupäivällä sain khöm, vieraan, ja siinä ei tosiaankaan ollu vanhuudesta tietoakaan kun intohimo iski ja vaatteet jäi jo eteiseen

Mä oon totaki miettiny, että multa on vieny yli puoli vuotta palautua täysin ennalleen, niin mielen kun kehonkin suhteen siitä vuodesta Misterin kanssa.
Mä tajuan ja tiedän selkeesti, etten halua parisuhdetta exraksunkaan kanssa, mutta muuten meillä sujuu hyvin, kun ei aseteta tälle meidän touhulle mitään päämäärää, nimeä, tai tavoitetta.
Kunhan ollaan ja nautitaan. Mehän viihdytään yhdessä muutenkin kuin seksin puolesta, on kivaa jutella, ja olla jopa lähellä-
No, sitten siitä aamun jumpasta ponkasin salille, ja tein het niin tiukan setin treeniä, että kun hain minimanista hiusvärin,
olisin jääny sinne, mutta löysin patukan treenikassista ja selvisin kotiin

Sitte väri päähän, salaatti ruuaksi, ja suihkuun

Hetken siinä tuumailin ja sitte esikko tuli mun luo, ja leivottiin tarjottavaa sunnuntaiksi, kun mun vauva täyttää 24v

Siinä vaiheessa alkoi tuntee jo että pylly ja jalat tulee toooooosi kipeiksi,
ja venyin vaan soffalla.. kaveri oli joutunu jäädä aamuvuorosta iltaankin ja aattelin ettei se jaksa lähtee minnekään keikalle,
mutta nii vaan se ilmoitteli, että mennään

No minäki sitte maalia naamaan ja vähä kivempaa vaatetta päälle, ja nii mentiin

Ja oli hyvä keikka, tykkäsin, vaikka se olikin raukka artisti ihan selkeesti kuumeessa ja flunssassa.
Täyttä vauhtia silti jaksoi paahtaa.
Lämppärinä oli Klass1kko

hyvä sekin

Mutta NIkke Ankara oli päällikkö

Ja muutes, ihan vinkiksi, olin selvinpäin, ja yhden pienen siiderin vaan nautin ootellessa esiintyjää

Kaveri joi limsan, sillä on iltavuoro tänäänkin

Mulla on vielä vapaata, en tiedä viä millasta liikuntaa sitä harrastaisi...