Oiii.. huomenta, kiva oli tänne tulla, ihania toivotuksia ♥
Kiitos, Lillis, Teikkulin päivä on aina parasta tulppaaniaikaa

Kiitoksia, Weera

Greda, kiitoksia, mulla skumpat saa olla avaamatta vaikka tavallaan olis syytäki

Nimpparit ja loma alkoi

Ihanaa.. olin aika väsynyt aamulla kun hipsin kotiin, unet jääneet niin vähäisiksi näiden yövuorojen aikana,
mutta nyt nukuin niin sikeästi etten oo mitään kuullut, enkä mistään tiennyt, en heränny, enkä nähnyt unia.
Tänään on pyykkipäivä, aattelin hoitaa sen tänään, kun en kuitenkaan jaksa minnekään edes mennä tänään,
ja pakastimen pitäis sulattaa, voi olla viimeset pakkaset nää, toivottavasti

Eilen olin siellä pitsalla sen ystiksen vuoksi, oli kiva tapaaminen, kaveri tuotiin side silmillä sinne ja oli aka yllättynyt kun koko jengi oli siellä

Pitsa sinänsä.. noh.. kuulemma Vaasan parhaat pitsat, mutta mun makuhermoja ei kovinkaan hivele,
en oo oikeen koskaan ollu sellanen pitsan oikee fani, syön kyllä jos muuta ei oo..
Vatsa ei oikein pahasti ärtynyt, nappasin 3 gluteenipilleriä.
Yöllä tiesin kyllä tasan tarkkaan missä kohtaa suolistoa se kulki, olin turvonnut ja jotenkin otti henkeenkin ajoittain.
Osa siitä tuli jo, toivotaan pitsafaksia lisää tänään

Tää päivä saa mennä salaatilla

Tarttee varmaan jossain vaiheessa, vaikka huomenna hakee grillikana k-superista, 4,99 €, ja vaikka tehdä kanakeittoa,
on hyvä näin pakkasella

Ja ulkoilua, sitä mä tartten

Aion viettää sellasen rentouttavan loman, ens viikko on ihan täynnä työtä, ei yhtään vapaata.
3x iltavuoro ja 3x yövuoro.
Mutta NYT on rentoutumisen ja loman aika, olin odottanut tätä hengähdystaukoa ja nyt se on
Kukille vois alkaa hiljalleen vaihtaa multia

Kaikkee kivaa, keväistä