VeeraX: On vielä energiaa riittänyt, mutta nyt oon vielä syönytkin ihan ruokaa, hedelmiä ja vihanneksia pienellä proteiinilisällä. Unta riittäis vaikka muille ja nukun tosi sikeesti, saas nähdä miten paastolle jääminen ylihuomenna vaikuttaa asiaan.
Ooo: Hivenaineet, vitamiinit jne imeytyy paremmin kun ei ole kuitua hidastamassa imeytymistä., lisäksi ruoansulatuselimistö saa kaipaamaansa lomaa kun sulatettavaa ainesta ei tule. Mulla menee koirille se mäski kun syövät raakaruokaa ja vihersosetta pitäis jokatapauksessa syöttää. Mullahan meni aikoinaan maha niin pahasti kuralle smoothieista etten pystynyt niitä enää yhtään syömään, ilmeisestikin liian suuren kuidun määrän takia. Elimistö ei kyennyt yhtäkkiä vastaamaan kuidun määrään.
Paksulady: Joo mehuissa jää liukenematon kuitu sinne säiliöön, mutta liukoinen kuitu on silti vielä mehuissa mukana, ainakin osittain. Lisäksi mehuun jää hienoinen sakka, jos tarkkaan katsoo. Syön tosiaan vielä ihan normisti, kun nälkä tulee syön hedelmiä ja salaatteja, vihermehua, smoothieta. Puntarilla en ole käynyt, menen vasta maanantaiaamulla kun varsinainen paasto alkaa. Vatsa ei ole ihmeesti paremmin toiminut, onkohan elimistö shokissa??
Tänään mennyt banaani, pari omenaa, kirsikkatomaatteja, kurkkua, runsas salaatti, smoothie... Vedenjuomiseen pitäisi nyt panostaa, se on uponnut huonosti, jotenkin kun syö vihanneksia ja hedelmiä ja smoothieita tuntuu että on jo valmiiksi nestepitoisella ruokavaliolla niin ei ole tarvetta juoda.
Proteiineja on tehnyt mieli, ihan lihaa, juustoa tms. Eikä ihme koska normisti niitä käytän aika reippaasti.
Pää on särkenyt ihan kiitettävän vihlovasti ja henki haisee. Iho ja hiukset rasvoittuu tosi nopeaan. Mitähän mulla on maanantain jälkeen odotettavissa
Nyt yritän löytää tietoa salt flushista, jota tuolla tähtilippumaassa käytetään suolihuuhtelujen sijaan, yläpäänkautta tapahtuva huuhtelu sekin. Puoli litraa vettä jossa pari rkl suolaa juodaan yhdellä istumalla ja sit pitäis tapahtua... Mut siinä oli jotain varoituksia ja tapauksia jolloin sitä ei saa tehdä, niin pitää opiskella lisää. Ja tehdä 4 päivän kauppalista ja ja ja...

Ai niin, ja pitää löytää tietoa laxative tea:sta joka ilmeisesti tehdään itse...Hämärää. Ei Vogelin sivuilla tuollaisesta puhuttu.