karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 11:17:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-10 15:01:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-23 23:54:14
Viestit: 169
Kiitos miljuunasti, itse aina löin sinne pilkun suomityylisesti väliin, pisteitähän ne jenkkilässä käyttää :D

Millasen zumbatreenin sinä aina vetäset?
Mulla on sculpt & tone lempparina ja joskus cardioparty.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-10 21:15:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Myttö kirjoitti:
Millasen zumbatreenin sinä aina vetäset? Mulla on sculpt & tone lempparina ja joskus cardioparty.

Koska tiedän tylsistyväni nopeasti, yritän pitää treenit vaihtelevina. Eli vuorottelen 20 min workoutin (sen tein tänään), sculpt & tonen ja cardio-partyn välillä. Ettei samaa peräkkäisinä kertoina. Uusimapana löytyy Live & abs, jossa se Abs näyttäisi olevan joku 20 min juttu - sen kokeilen varmaan perjantaina.

Syömiset tänään:

hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

Kinkkipaikassa lounaaksi tomaatti/muna-keitto. Ihan ok, ei pitänyt nälkää ja tajusin, että varmaan siinä jotain maissijauhoa on suuruksena. Mutta kun muuten vaihtoehtoina näytti olevan nuudeli/riisi-sekoituksia tai leivitettyjä piffejä, kokeilin tuota.
Nälkähän siitä jäi :roll:

Lohta porkkana/paprikapedillä, kurkku+tomaatti+basilika oliiviöljyllä.
Muutama pala tummaa suklaata ja illalla loppu punainen maito kaakaona kermavaahdon kera.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-11 21:06:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Ihanaa, että viikonloppu tulossa. Ei sillä, että olis jotain erityistä tekemistä, mutta jotenkin mukava vaan relata.

Syömiset:

hasselpähkinä, bulgarian jugurtti

toissapäiväistä broilerin rintafilettä, kurkkua, tomaattia ja öljykastike

Kotona sitten vielä kertausta - broilerin koipi (jonka olisin halunnut maustaa seesaminsiemenillä, mutta edellinen kauhukokemus vieläkin liian tuoreessa muistissa :smt018 ja jälleen kurkkua, tomaattia, oliiveja sekä aurinkokuivattuja tomaatteja.

2 palaa MM ja muutama nd

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-12 21:23:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Ei sitten ollut mitään intressiä vetää zumbaa kun tulin kotiin, joten en vetänyt :mrgreen: :| :roll:
No, jos huomenaamuna..?

Syömiset:

hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

lounasta en ehtinyt koskaan syödä, kun kokoukset venyi ja venyi (eikä siellä ollut mitään syötävää eikä meikäläisellä mitään naposteltavaa)

Illalla valkosipuli/sipuli-keittoa, jättikatkaravunpyrstöjä - ja paahdettuja seesaminsiemeniä!! Uskaltauduin syömään niitä nyt kun heitin ne keiton sekaan - pehmenivät mukavasti.

Suklaata illaan päätteeksi (kaveri osti ystävänpäivä-suklaalevyn mulle, otin vähän ja mies veti loput)

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-13 21:48:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jaha, laiskuus iski taas eikä zumbailusta tullut mitään. No, toisaalta kahlasin hangessa tunnin, ehkäpä se korvasti tanssittomuuden 8)

Syömiset:

Pekonia + 2 munaa paistettuna (voissa)

Meetwurstia

Eilen stadista Luomutorilta ostettua kukkopoikaa - oli maukasta + iso salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, oliiviöljy)

Tummaa suklaata

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-14 20:36:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Unohdin eilen merkata iltasyömiseksi pistaasipähkinät, nyt ne on mainittu :D

Aamulla tarkoitus oli vetää zumban cardio party, mutta 5 min kohdalla huomasin, että energiaa ei vaan ollut ollenkaan. Joten vaihdoin 20 min sessioon ja sen vielä sain vedettyä. Katsotaan miten viikolla saa zumbailtua :roll:

Syömiset tänään:

pekonipaketin loppu + 2 munaa voissa paistettuna

meetwurstia

entrecote (joka oli harvinainen jänteikäs, lihaa siitä sai nakerrettua ehkä kokonaiset 20% :shock: ) ja iso salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, aurinkokuivattu tomaatti)

tummaa suklaata
muutama salmiakki

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-15 20:58:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jaha, työt teetti töitään koko illan, joten zumbailua ei ehtinyt edes ajatella.

Mutta syömisiä ehti:

hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

kurkkua, tomattia, pirkka tonnikalaa

illalla tein ekaa kertaa sävelletyn thai-katkarapukeiton ja hyvää oli :D
lopuksi miehen laskiaispullasta muutama haukku.

ja nyt töitä jatkamaan..

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-16 21:17:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Työhommat kaatui vielä tänäänkin koko päivän niskaan, joten iltaan asti olen tehnyt vain hommia - siinä jäi zumbailut nyt zumbailematta. Katsotaan miten loppuviikosta onnistuisi - huominen taas pitkä päivä.

Syömiset:

hasselpähkinää, partaäijää, vadelmia

lounas Cantina Westissä: salaattia, kurkkua, tomaattia, öljykastiketta, 2 lihapullaa, lohta. Jätin suosiolla tortillasipsit ja pastasalaatin ottamatta. Tosin jälkkäriksi otin pikkiriikkisen palasen mustikkakakkua (kuivaa!!) jonka kuorrutin kermakastikkeella.

Illalla ei taaskaan ehtinyt tehdä ruokaa ajoissa, joten väänsin vaan 2 munan munakkaan.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-17 21:55:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jaha, taas työpäivä venyi näin pitkälle, josko huomenna alkaisi helpottaa :roll:

Syömiset:

2 keitettyä munaa

Lounasbuffetissa: Isosti salaattia, lohipihvi, salaattia, salaattia, oliiveja, katkarapuja, salaattia :mrgreen:

Kotona illalla päätettiin kokeilla eläinystävällisempää bolognesea - soijarouheesta. Ja samalta maistui, joten päätettiin, että bologneset voi tästä lähin hyvin tehdä tuosta aineesta.
Kukkakaalipedillä syötynä.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-18 20:59:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
No nyt viikon kiireet toivottavasti ohi ja jos voisi vaikka huomenaamulla zumbailla :roll: 8)

Syömiset:

hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

eilistä bolognesea kukkakaalin kera

meetwurstia

uutta kehittelemääni kookos-katkarapu/thai/mikälie-keittoa

mieheltä maistoin jotain uusia sipsejä.. :sick: jotain ihme halpahallikamaa.. tuli todella huono olo niistä. Hyvä toisaalta, ei tee noita mieli enää edes maistaa.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-19 21:39:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Pah, se siitä zumbauksesta: työjutut pukkasi päälle aamusta alkaen, joten se oli hyvätekosyy luistaa sessiosta. Niin, kaikki syyt on aina tekosyitä, se on pakko myöntää. Josko huomenna... :roll:

Syömiset:

vatajan nakkeja + 2 munaa voissa paistettuna. Kurkkua ja tomaattia oliiviöljyllä ja uudella creme balsamicolla maustettuna (olipa muuten balsmico makeaa :shock: !!)

Meetwurstia

Tacoja (salaattikuoressa jauhelihaa + sipulia, kurkkua, herkkukurkkua, tomaattia, avocadoa ja smetanaa)

Tummaa suklaata

Mies mässytti illalla niitä eilisiä sipsejä, mutta pysyin niistä helposti kaukana kun muistin miten huono olo niistä tuli.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-20 21:39:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Aamulla päätin kokeille vetää zumba abs.. en osannut kyllä mitään niistä jutuista :mrgreen: Tosin se kyllä tuntui vatsalihaksissa, joten tuota pitää kokeilla toistekin.

Syömiset:

Partaäijää, mustikkaa, vadelmaa, hasselpähkinää

Meetwurstia

Iso salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, avocado, oliivi + aurinkokuivattuja tomaatteja) ja vatajan nakkeja

Suklaata ja mieheltä muutama irtokarkki

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-21 22:00:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Se siitä zumbasta [-X Yö venyi myöhään ja nukkumaan pääsin vasta 2 maissa, joten aamulla sitä oli sitten nukkuneen rukous.. tai no, koko päivän itse asiassa. Seli seli, juu tiedän. :mrgreen:

Syömiset:
Ruislimppua (voilla voideltu), 2 keitettyä munaa

Meetwurstia

Valkosipulikesäkurpitsaa uunissa + broilerin rintafile ja aiolia

Illalla jälkkäriksi päätin käyttää kookoskerman, joka muuten olisi jäänyt jääkaappiin seisomaan: tuo kerma oli sellaista tönkköä, joten sekoitin siihen kaakaota ja hiukan makeutusainetta ja ihan hyvää oli. Sinänsä hauskaa, koska en yleensä tykkää kookoksesta, esim. Bounty-tyyppiset suklaat kierrän kaukaa. :roll: Oppia ikä kaikki

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-22 21:03:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tänä aamuna vedin 20 min zumban, mikä oli ihan hyvä aamun aloitus.
Illasta työpäivä taas venyi, joten eipä sitä olisi taas illalla tullut mitään tehtyä.

Syömiset:

vatajan nakkeja + 2 paistettua munaa (voissa), kurkkua, tomaattia ja balsamicoa, oliiviöljy oli loppu :roll:

Lounaaksi partaäijää, marjoja ja hasselpähkinää

Jostain syystä alkuillasta tuli kova nälkä :shock: eikä mitään syötävää, joten vedin kokouksessa yhden croissantin.

Illalla kotona ei oikein ollut mitään syötävää, joten ruislimppua sitten meetwurstilla.
Niin ja suklaata vähän.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-23 21:08:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Odotellessani ruoan valmistumista ja surffaillessani kanavia tuli zumba-mainos ja tajusin, että ehtisin hyvin vetää lyhyen session ennen ruokaan - ja niinpä sain sen sitten aikaiseksi :D Huomenna menee taas pidempään, joten en ehtisi enkä jaksaisi tehdä, joten hyvä näin.

Syömiset:

Hasselpähkinää, bulgarian jugutti

John West tonnikalaa, kirsikkatomaatteja, parsaa

Lohta kermakastikkeessa, paprika/kesäkurpitsapedillä

Suklaata

Scrollasin omia päiväkirjamerkintöjä, ja huomasin, että olen vetänyt joka päivä jälkkäriksi suklaalta. Vaikka määrä on vähäinen, yleensä noin 20 g, on se silti ehkä huonohko idea.. pitänee välillä jättää väliin [-X

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-24 20:45:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Päivä meni workshopissa ja myöhään vasta kotona.

Syömiset:

2 paistettua munaa (oliiviöljyssä), kurkkua ja tomaattia balsamicolla ja oliiviöljyllä maustettuna

Lounaalla isosti salaattia (buffetista), lohimurekepiffi, kastiketta, salaattia, makrillia. Ja salaattia. Mainitsinko, että vielä vähän salaattia tuli syötyä? :mrgreen:

Iltapäivällä suklaata (palaverissa oli muuten hh-höttöjä tarjolla, tämä sellainen kompromissisyöminen).

Illalla kotona jauhelihapihvejä, kurkkua, tomaattia ja aurinkokuivattua tomaattia.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-25 21:28:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Taas kävi niin, että olisin voinut hyvin ruokaa odotellessa vaikka zumbailla, mutta unohdin ja keskityin töiden tekoon :shock: Tyypillistä..

Syömiset:

Hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

John West tonnikalaa, kirsikkatomaatteja, parsaa, oliiveja

Broilerin koipi paprika/kesäkurpitsapedillä
Salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, aurinkokuivattu tomaatti)

Ja kas, näköjään taas suklaata :roll: niin ja pari salta sill jotka mies toi Ikean reissultaan.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-26 21:20:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Viikonloppu, ihanaa! Jostain syystä olen ollut aamuisin ihan nukkuneen rukous, joten toiveena on nukkua huomenaamulla piiiiiiiiitkäään.. :lol:

Syömiset:

Hasselpähkinää, bulgarian jugurtti

Lounasta en ehtinyt syödä palaverien takia, joten nappasin yhden rivin Fazerin 70% ja muutaman hasselpähkinän

Illalla kermaviili-pekonidippi, jonka kanssa kurkkua, herkkukurkkua, paprikaa ja kukkakaalia.

Mies oli ostanut joitakin uusia Dajm-suklaita ja jotain chili -pringlesejä - näitä kaikkia maistoin ja jätin miehelle syömiset suosiolla.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-27 21:21:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Aamulla oli tarkoitus tehdä zumban live tai cardio, mutta dvd:t tempuili jotenkin.. tein sitten taas 20 minsan harjoituksen.

Syömiset:

Ruislimppua, 2 keitettyä munaa (voita leivän päällä tietty)

Konjakkisalami

Thaikatkarapukeittoa (juu, kun keksin uuden reseptin, käytän sitä aluksi aika paljon :mrgreen: )

Tummaa suklaata, muutama irtokarkki

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2010-02-28 21:35:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Do dih, aamulla sitten sain vedettyä cardio partyn. eilen käytin ekaa kertaa sellaista tuoliin laitettavaa selkähierojaa ja selkä oli uskomattoman jäykkä ja kipeä aamulla. Hetken mietin, jos jättäisin zumban väliin, mutta sitten tuli mieleen, että se voisi venyttää mukavasti. Ja onnistuihan se ihan hyvin sitten. Ja iltapäivllä tuli katolta lunta alas sitten aika huikeat määrät (repien kuistin katon mukanaan :shock: ), ja pääsin sitten lapioimaan sellaista märkää valtavaa kasaa autotallin edestä. Huvikseni laitoin sykemittarin siksi aikaa päälle ja lähes 100% huiteli lukemat :mrgreen: 500 kcal siinä meni noin 40 minuutin aikana. Luulis selän olevan nyt vetreämpi 8)

Syömiset:

2 paistettua munaa, pekonia ja kurkku/herkkukurkku/tomaatti"mössöä" punasipulilla ja balsamicolla ja oliiviöljyllä maustettuna.

Konjakkisalami

Entrecote ja munakoiso/papu-sekoitus valkosipuliöljy/kerma-sekoituksella.

Tummaa suklaata (again..)

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)