Lauantaina soi sit herätyskello 7:00 kun edessä oli autokauppa-päivä. Väsytti ihan julmetusti vaan tuumasin, ettei paljon ole vaihtoehtoja kuin yrittää joku löytää. Se silti hivenen helpotti painetta, että unikaveri lupasi oman autonsa mulle toiseksikin viikoksi käyttöön tarpeen vaatiessa.
Koska kaupassa ei oltu käyty, päädyttiin aamutoimien jälkeen aamupalalle Lahdesjärven ABC:lle. Oli kyl taso laskenut ihan sairaasti edellisestä kerrasta :/ Hinta silti oli sama kuin viimeksikin ja se tuntui ihan naurettavan kalliille sellaisesta. Noh, söin kuitenkin mausteisia minilihapullia, helvetin kuivaa munakokkelia, palan mustaa makkaraa, juustoa, kinkkua ja reilun kasan kurkkua ja tomaattia. Maistoin 2 haukkausta vaaleaa leipää vaan kun ei tehnyt mieli, niin jätin syömättä. Join pienen kupin kahvia ja puoli lasia omenamehua.
Lähdettiin sitten Raumaa kohti kun siellä oli mun sen hetkinen ykkösvaihtoehto. Tietoisesti lähdettiin ennen sen autokaupan aukeamista, kun jos oltais venattu 10 asti himassa, olisi kello ollut niin paljon perille päästyä. Ja mä oikeasti ajattelin, että ei voi käydä toistamiseen niin, että auto näkyy myynnissä olevana ja silti se oikeasti on huollossa. Noh, soitin kuitenkin heti kymmeneltä sinne ja niin vain sit kävi, että se auto oli huollossa ja saatavilla koeajolle maanantaina vasta.
Sopivasti satuttiin olemaan (vai insinöörimäisesti laskelmoituna

) liikenteen solmukohdassa Huittisissa ja siihen pysähdyttiin arpomaan ja soittelemaan. Soitin sit seuraavaan vaihtoehtoon Loimaalla ja siellä sama setti, "Joo on sellanen myynnissä, mut se on just nyt huollossa.". Jotenkin ei vaan mahdu mun päähän, että mikä v***un järki niitä autoja on sit laittaa myyntiin, jos ne ei sit ole oikeasti saatavilla, hoitaisi ne kaikki huollot kuntoon ensinnä ja sitten myyntiin. Seuraava vaihtoehto Lohjalla oli sit jo saatavilla, joten sinne sit lähdettiin 2-tietä pitkin.
Lohjalla oltiin joskus 12:30. Ja se auto oli ihan hirveä reuhka. Kyseinen autokauppa oli mallia iso, joka myy myös uusia autoja. Niin jotenkin olisi odottanut, että se vaihtoauto olisi edes siivottu myyntikuntoon. Vaan ei, se oli sisältä ihan hirveän likainen, haisi tupakalle/kuselle ja ylipäätään se sisusta oli ihan käsittämättömän karmeassa kunnossa vaikka kyseessä oli 3 vuotta vanha auto. Lisäksi siellä oli töissä ainoastaan 1 myyjä ja asiakkaita oli ruuhkaksi asti. Ei syntynyt kauppoja.
Noh, siinä sen autokaupan vieressä oli toinenkin kauppa, jossa myös oli yksi auto, mitä olin ennakolta katsonut oikein tosissani. Mä olin melkein valmis luovuttamaan, vaan järkeilin, että kun niin kauaksi oltiin tultu, niin kai se sit pitää käydä katsomassa. Ja hämmennys oli suuri, kun se ensinnäkin oli saatavilla heti vaikken ollut soittanutkaan ja toiseksi siinä ei ollut yhtään mitään vikaa. Siinä oli KAIKKI mun vaatimukset (näistä olisin ollut valmis joustamaankin), huollot oli tehty merkkiliikkeessä just niinkuin pitää ja koeajolla ja syynätessä ei mitään mainittavaa. Ja niinpä koeajon jälkeen alettiin puhua hinnasta ja kun siitäkin päästiin molempia tyydyttävään ratkaisuun, mä tein kaupat siitä
Ny on sit alla 2012 vuoden Skoda Octavia farmari, jossa on 2.0 l tdi kone. Logistiikkaongelma ratkaistu, huh mikä helpotus

Sieltä sit ajeltiin unikaverin kanssa peräkanaa Tampereelle ja mentiin Pancho Villaan syömään. Mä otin ihan pokkana sitä mitä teki mieli eli hiilareita tuli oikein kunnon kasa. Alkuun syötiin nachoja. Pääruuaksi otin Pulled pork hampurilaisen lohkoperunoilla. Hampparista tosin jätin kannen syömättä, enkä muutenkaan jaksanut sitä kokonaan. Myös perunoita jaksoin vaan vajaa puolet lautasella olleista. Vaan todella hyvää oli. Join ison Pepsi Maxin.
Siitä sit mentiin kaupan kautta himaan ja mä menin suoraan sohvalle. Nukahdin noin 18:30. Ysin maissa heräsin peseen meikit ja hampaat ja jatkoin unia. Joskus kolmen maissa olin hetken hereillä vaan nukahdin taas uusiksi. Hiukan oli väsy ja vielä oikein noi reilut hiilarit, niin ei paljoa tarvinnut unta odotella