karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-01 15:34:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Chas karppaa
ViestiLähetetty: 2015-01-27 21:21:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntaina heräsin joskus lähempänä ysiä ilman darraa :) Kaupassakin oltiin käyty edellisenä iltana, joten pääsin kokkaamaan :) Söin 2 paistettua kananmunaa, 6 siivua pekonia ja 2 HK:n Aitonakkia Felixin sinappikurkkusalaatilla. Niin ja tein uunitomaattia ja pilkoin vähän kurkkua. Join cappucinon.

Unikaverilla oli menoa ja mä jäin sit yksin himaan. Kauheasti olis taas ollut kaikkea tekemistä, minkä välillä arvoin. Pelaamisen, Sokoksella käynnin, vesijuoksun ja leffan katsomisen yli valitsin kuitenkin lukemisen. Joulupukki toi mulle Sheryl Sandbergin Lean In -kirjan, joka kertoo naisten uran luomisesta ja johtotehtäviin pääsystä erityisesti miesvaltaisilla teknologia-aloilla. Ihan sairaan mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu kirja, voin suositella :)

Jossain kohtaa kävin kävellen ruokakaupassa. Kaupasta lähtiessä join Arlan Banaani-mustikka protskujuoman kun oli nälkä. Himassa sit kokkailin ja tein alkuun katkarapu-caesaria (taas) ja pääruuaksi kinkku-ananas-aurajuusto-oliivi -pizzaa Vyötärönmetsästäjän ohjeella (taas). Molemmat oli kyl hyviä joskaan ei mitään mielikuvituksellisia.

Illalla söin vielä pari kylmää nakkia, 1 tl maapähkinävoita ja 1 kuivatun luumun. Hivenen meinas olla nälkä vaan ei sit kuitenkaan niin nälkä, että olisin jaksanut tehdä asialle mitään.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-01-27 21:26:17 
Poissa
Hullukarppi
Hullukarppi

Pirtelöt on aika nameja. Mä taannoin vedin aamupalaks, ja hyppäsin autoon ja lähdin duuniin.
No kas, kehä kolmoselle megaruuhka ja toki tollasen pirtelön päälle iski sitten pian melkonen
kushätä :lol: Oli aika piinaava duunimatka :D

ViestiLähetetty: 2015-01-28 10:35:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hahahahah, mä Madwoman niiiiin tiedän ton pirtelö aamupalaksi + pitkä työmatka -kombon :lol:

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-01-28 10:38:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanantai oli ihan paska päivä. Koko päivän vaivasi väsy ja nälkä ja sitä kautta väsy-kiukku ja nälkä-kiukku. Nukahdin kai sunnuntai-iltana joskus vähän ennen kymmentä ja heräsin 2:37 stressaamaan ja murehtimaan. Jeejee. Siirryin samantien sohvalle ja laitoin Netflixistä rauhoittavan ja tylsän sarjan pyörimään, mikä yleensä katkaisee ajattelun ja toimii unilääkkeenä. Nyt siitä ei ollut apua, ehdin muutaman jakson sitä katsoa kunnes kello soi 5:00.

Tein aamutoimet ja sit heitin unikaverin Tampereen rautatieasemalle ja lähdin itse Poria kohti hänen autollaan. Onneksi on tollasia ihmisiä elämässä, jotka auttaa <3 Autoillessa join Arlan Banaani-mustikka protskujuoman ja se ei oikein auttanut mitään vaan nälkä jatkui. Mitään kofeiinipitoista en juonut kun en sellaista ollut muistanut ostaa ja olin jo muutenkin normaalia myöhemmin liikkeellä niin en viitsinyt pysähtyä. Töissä menin sit suoraan sen uuden toimiston auditorioon. Join ihan muutaman kulauksen ihan helvetin pahaa kahvia ja skippasin toscapiirakan (..?) palan. Oli ihan jäätävä nälkä ja mun maha murisi ihan kauhealla tavalla. Jos ei olis ollut nälkä-kiukku, niin se olis varmaankin naurattanut.

Lounaalla ei ollut mitään fiksuja vaihtoehtoja siel toimiston Sodexolla. Päädyin nakkistroganoffiin, josta söin pelkät nakit ja reiluun satsiin lämpimiä kasviksia öljyssä ja mausteissa. Ne rehut oli ihan semi-jees. Söin myös salaattilautasellisen jäävuorisalaattia, kurkkua, porkkanaraastetta, säilykemandariineja, valmiskastiketta ja oliiviöljyä.

Kuitenkin protskut jäi niin vähiksi niin kahden maissa oli nälkä. Tietty olin unohtanut välipala-rahkan autoon ja tietty se oli hehtaari-parkkiksen kauimmaisella reunalla ja parkkis täynnä loskaa. Ja mä oon niin laiska-paska, että en jaksanut hakea sitä. Ja tietty kahvihuoneessa oli just silloin kakkua... OK, mul oli nälkä, mutta vielä suurempana syynä oli se, että sen oli leiponut yksi mun lemppari-ihmisistä siellä uudella toimistolla ja vieläpä ison merkkipäivän kunniaksi, niin otin sit palasen. Ja vielä enemmän itseni puollustukseksi mä kysyin parilta työkaverilta, jos ne ottais mun kans puoliksi ja kun kukaan ei suostunut, niin otin pienimmän mahdollisen palan. Tietty tähän vois kyl sanoa, että turha enää selitellä kun paskat on jo housussa..? :lol: Oli todella hyvää Marianne-kuivakakkua.

Töistä lähdin joskus 16:30 ja sit Porissa jouduin tietty vielä kauppaan. Oli ihan tajuton nälkä ja väsy ja kiukku ja sain käyttää kaiken tahdonvoiman, että a.) En ottanut mitään kiellettyä ja b.) En heittäytynyt keskelle käytävän lattiaa itkemään ja huutamaan ja raivoamaan. Arvatenkin myös ne Arlan protskujuomat oli lopussa siinä kaupassa, hylly oli vaan tyhjänä. Sinnillä lähdin kuitenkin kotiin ja jätin Hesen väliin vaikka salaattia (ja montaa muuta juttua ;) ) mietinkin. Yhdessä risteyksessä joku oli vähän huonosti siinä ja jouduin kääntään vähän voimakkaasti (tilannenopeus..?) ja kuulin kun mun ostoskassi kaatui takapenkillä ja kaikki levis sinne <3<3<3 Siinä kohtaa jouduin jo alkaa ääneen hokea mun Älä hermostu -mantraa. Se silti auttoi, himassa parkiksella vaan keräsin ne levinneet ostokset ja tulin kotiin ja aloin kokkaamaan :)

Paistoin lohimedaljongin pannulla Oivariinissa ja söin sen jonkun valmiiksi maustetun kermaviilin kanssa ja salaatin kanssa, jossa oli rucolaa, parmesania, tomaattia, oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa ja suolaa ja pippuria. Oli ihan syötävää, joskin paistoin kalan vähän ylikypsäksi. Mul edelleen oli nälkä, joten söin 1/2 pienestä raa'ahkosta banaanista, 1 raa'ahkon pienen avokadon ja n siivua goudaa. Niin ja yhden kuivatun luumun.

Himassa funtsasin siivoamista ja jopa salia, vaan sohvalle päädyin. Jossain kohtaa heräsin omaan kuorsaukseeni <3 Hurmaavaa. Totesin sit, että uniaika ja menin nukkumaan vähän jälkeen ysin.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-01-29 21:17:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanantai-tiistai yönäkin nukuin vähän levottomasti ja heräsin joskus kahden jälkeen. Laitoin taas tylsän sarjan pyöriin Netflixistä ja tällä kertaa nukahdin onneksi uudestaan. Kello soi 5:00, mutta torkutin 5:30 saakka. Aamupalaksi söin 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia, tomaattia ja kurkkua. Join mustaa kahvia.

Töissä söin lounasta normaalisti Sodexolla ja otin salaattia, tosin tällä kertaa Hot Kitchen konseptilla valmistetun annossalaatin. Kanan lisäksi siinä oli salaattia, tuoretta ananasta, paprikaa, artisokan sydämmiä ja jotain öljyistä. Oli hyvää.

Iltapäiväksi lähdin kokoustamaan sinne vanhalle toimistolle. Siellä oli myös yhden työkaverin 50-v synttärit ja tarjolla ylläri pylläri kakkua.. Jota otin pienen pienen palan. Jotain vadelmamoussea välissä ja kinuskia päällä ja kunnon kermakerros reunassa. Vähän epäterveellisempi välipala siis taas.

Palaveri kesti kuuteen saakka, jonka jälkeen lähdin Puuvillaan. Hiuslakka ja shampoo oli ihan lopussa joten niitä lähdin varsinaisesti hakemaan. Kävin Cafe Picnicissä syömässä, otin uuniperuna-annoksen kinkulla, katkaravuilla ja avokadolla. Kylkeen perussalaattia kastikkeella ja sitä jotain kermaviilisoosia. Perunasta söin puolet ja toisen jätin koskematta. Kiertelin myös vaatekaupat läpi ja pari vaatetta alesta tarttui mukaan.

Himassa olin joskus puol ysin maissa ja painuin iltatoimien jälkeen nukkumaan.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-01-29 21:29:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Keskiviikkona nukuin ihan normaalisti heräämättä ennen kelloa 5:30. Aamupalaksi söin saman setin kuin tiistainakin paitsi lisäksi vielä pienen avokadon.

Lounaan söin toimiston Sodexolla ja ny otin salaattia salaatti-buffetista. Otin salaattia, kurkkua, tomaattia, marinoitua punasipulia, kanaa ja juustoa.

Välipalaksi söin Valion pehmeän täyteläisen maitorahkan.

Töissä olin viiteen ja siitä menin sit Sokokselle. Kävin siellä alakerran raflassa ja tilasin jonkun aasialaisen possuwokin josta jätin nuudelit syömättä. Ei ollut yhtään mistään kotoisin, ei maistunut yhtään millekään. Possunpalat oli kivan rasvaisia.

Kaupassa käynnin jälkeen olin himassa puol seiskalta. Tuumasin, että siivoomaan on pakko alkaa vaikka pelkkä ajatuskin kiinnosti ku kilo kuumaa paskaa. Heitin jumppatrikoot päälle ja Spotifystä jonkun power workout -playlistin soimaan. Parissa tunnissa siivosin koko asunnon läpi ja olin ihan tyytyväinen lopuksi, tulipahan tehtyä. Iltapalaksi söin muutaman pistaasipähkinän.

Nukkumaan menin kymmeneltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-02 09:53:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaina heräsin normaalisti 5:30. Aamupalaksi vedin pirtelön (n. 1 dl mustikka, banaani, 2 x raaka kananmuna, n. 100 g pehmeän täyteläistä rahkaa ja Vanhanajan luomu täysmaitoa). Kahvit jätin taas juomatta himassa ja lähdin suht aikaisin töihin.

Menin kokoustamaan sinne vanhalle toimistolle aamupäiväksi, joten lounaan söin siellä. Alkuun söin ihanan kermaista parsakeittoa. Pääruuaksi otin vähän broilerin filettä, erilaisia makkaroita sinapin kanssa ja sitten salaattipöydästä perussalaattia kastikkeella, 3 palaa silliä, lohipastramia ja jotain naudan leikkelettä. Jälkkäriksi kuppi teetä makeutusaineella.

Iltapäiväksi siirryin omalle toimistolle. Välipalaksi söin avokadon.

Töissä venyi puoli kuuteen saakka ja olisi mennyt pidempääkin, ellen olisi yhtäkkiä muistanut pesemättömiä pyykkejä. Niinpä lähdin sit himaan. Kävin hakemassa quattro-pizzan mukaan Rita's Placesta ja söin siitä pelkät täytteet. Lisäksi söin vähän mukaan otettua salaattia. Oli tosi hyvää, harmi, että tuo pizzeria on toisella puolella kaupunkia.

Himassa sit pesin sitä pyykkiä pari koneellista, tein töitä ja tutkailin oikein ajatuksella auto-vaihtoehtoja nettiautosta. Nukkumaan menin joskus vähää ennen yhtätoista.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-02 10:15:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstai-perjantai yön nukuin jälleen kerran todella huonosti. Lopullisesti heräsin 3:46 ja nousin ylös vähän ennen viittä. Aamupalaksi vedin samanlaisen pirtelön kuin torstainakin ja taas join kahvit vasta töissä. Väsytti ihan huolella.

Töissä meni koko aamupäivä palaverissa ja siitä pikainen lounastauko (Sodexolla salaattibuffet, salaattia, kurkkua, tomaattia, katkarapuja, valkosipulikastiketta ja oliiviöljyä). Heti lounaan jälkeen menin toiseen palaveriin, joka kesti iltapäivään. Välipalaksi vedin avokadon. Sen jälkeen vaan päätin unohtaa työt ja lähteä ajoissa Tampereelle koeajamaan yhtä autoa. On muuten melkoisen hankalaa, kun isotkin autokaupat menee niin julmetun aikaisin kiinni :shock:

Tampereelle autoillessa join sokerittoman Batteryn ja söin reissumiehen puolikkaan, jossa oli silliä ja keitettyä kananmunaa. Oli vaan kertakaikkiaan niin nälkä, että pakko oli jotain saada. Tuo oli sen huoltoaseman vähähiilarisin vaihtoehto. Toisaalta myös se on melko perseestä, että tuo salaatti yhdellä proteiinillä ei vaan kertakaikkiaan riitä pitämään mulla nälkää vaikka se olisi tarkoitus vaan aina joudun ostamaan sen toisen protskun siihen kaveriksi. Tai kärsimään nälkää. Ja siis aina laitan sitä oliiviöljyä siihen salaatin joukkoon ihan reilusti.

Tampereella olin vähän ennen viittä ja kävin noin 40 min koeajolla. Se oli automaattivaihteinen ja tyhjäkäynti vaihteen ollessa päällä tuntui oudolle, joten ei syntynyt kauppoja siitä. Sen jälkeen meninkin sitten tuttavapariskunnan luokse muuttoavuksi kun olin luvannut. Väsytti ihan pirusti. Jossain kohtaa söin vähän Hesen kanasalaattia currymajoneesilla.

Muuttohommissa meni johonkin yli kymmeneen, jonka jälkeen me unikaverin kanssa lähdettiin Mäkkärin kautta kotiin nukkumaan. Ostettiin sellainen yömenuun kuuluva Team box kananugetteja kolmella dipillä (Mcfeast, chili ja cheddar). Ne nugetit oli kyl ihan hyviä ja ihmeen rapeina säilyivät kuljetuksesta kotiin asti huolimatta.

Nukkumaan aloin 23:30.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-03 16:26:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lauantaina soi sit herätyskello 7:00 kun edessä oli autokauppa-päivä. Väsytti ihan julmetusti vaan tuumasin, ettei paljon ole vaihtoehtoja kuin yrittää joku löytää. Se silti hivenen helpotti painetta, että unikaveri lupasi oman autonsa mulle toiseksikin viikoksi käyttöön tarpeen vaatiessa.

Koska kaupassa ei oltu käyty, päädyttiin aamutoimien jälkeen aamupalalle Lahdesjärven ABC:lle. Oli kyl taso laskenut ihan sairaasti edellisestä kerrasta :/ Hinta silti oli sama kuin viimeksikin ja se tuntui ihan naurettavan kalliille sellaisesta. Noh, söin kuitenkin mausteisia minilihapullia, helvetin kuivaa munakokkelia, palan mustaa makkaraa, juustoa, kinkkua ja reilun kasan kurkkua ja tomaattia. Maistoin 2 haukkausta vaaleaa leipää vaan kun ei tehnyt mieli, niin jätin syömättä. Join pienen kupin kahvia ja puoli lasia omenamehua.

Lähdettiin sitten Raumaa kohti kun siellä oli mun sen hetkinen ykkösvaihtoehto. Tietoisesti lähdettiin ennen sen autokaupan aukeamista, kun jos oltais venattu 10 asti himassa, olisi kello ollut niin paljon perille päästyä. Ja mä oikeasti ajattelin, että ei voi käydä toistamiseen niin, että auto näkyy myynnissä olevana ja silti se oikeasti on huollossa. Noh, soitin kuitenkin heti kymmeneltä sinne ja niin vain sit kävi, että se auto oli huollossa ja saatavilla koeajolle maanantaina vasta.

Sopivasti satuttiin olemaan (vai insinöörimäisesti laskelmoituna ;) ) liikenteen solmukohdassa Huittisissa ja siihen pysähdyttiin arpomaan ja soittelemaan. Soitin sit seuraavaan vaihtoehtoon Loimaalla ja siellä sama setti, "Joo on sellanen myynnissä, mut se on just nyt huollossa.". Jotenkin ei vaan mahdu mun päähän, että mikä v***un järki niitä autoja on sit laittaa myyntiin, jos ne ei sit ole oikeasti saatavilla, hoitaisi ne kaikki huollot kuntoon ensinnä ja sitten myyntiin. Seuraava vaihtoehto Lohjalla oli sit jo saatavilla, joten sinne sit lähdettiin 2-tietä pitkin.

Lohjalla oltiin joskus 12:30. Ja se auto oli ihan hirveä reuhka. Kyseinen autokauppa oli mallia iso, joka myy myös uusia autoja. Niin jotenkin olisi odottanut, että se vaihtoauto olisi edes siivottu myyntikuntoon. Vaan ei, se oli sisältä ihan hirveän likainen, haisi tupakalle/kuselle ja ylipäätään se sisusta oli ihan käsittämättömän karmeassa kunnossa vaikka kyseessä oli 3 vuotta vanha auto. Lisäksi siellä oli töissä ainoastaan 1 myyjä ja asiakkaita oli ruuhkaksi asti. Ei syntynyt kauppoja.

Noh, siinä sen autokaupan vieressä oli toinenkin kauppa, jossa myös oli yksi auto, mitä olin ennakolta katsonut oikein tosissani. Mä olin melkein valmis luovuttamaan, vaan järkeilin, että kun niin kauaksi oltiin tultu, niin kai se sit pitää käydä katsomassa. Ja hämmennys oli suuri, kun se ensinnäkin oli saatavilla heti vaikken ollut soittanutkaan ja toiseksi siinä ei ollut yhtään mitään vikaa. Siinä oli KAIKKI mun vaatimukset (näistä olisin ollut valmis joustamaankin), huollot oli tehty merkkiliikkeessä just niinkuin pitää ja koeajolla ja syynätessä ei mitään mainittavaa. Ja niinpä koeajon jälkeen alettiin puhua hinnasta ja kun siitäkin päästiin molempia tyydyttävään ratkaisuun, mä tein kaupat siitä :shock:

Ny on sit alla 2012 vuoden Skoda Octavia farmari, jossa on 2.0 l tdi kone. Logistiikkaongelma ratkaistu, huh mikä helpotus :)

Sieltä sit ajeltiin unikaverin kanssa peräkanaa Tampereelle ja mentiin Pancho Villaan syömään. Mä otin ihan pokkana sitä mitä teki mieli eli hiilareita tuli oikein kunnon kasa. Alkuun syötiin nachoja. Pääruuaksi otin Pulled pork hampurilaisen lohkoperunoilla. Hampparista tosin jätin kannen syömättä, enkä muutenkaan jaksanut sitä kokonaan. Myös perunoita jaksoin vaan vajaa puolet lautasella olleista. Vaan todella hyvää oli. Join ison Pepsi Maxin.

Siitä sit mentiin kaupan kautta himaan ja mä menin suoraan sohvalle. Nukahdin noin 18:30. Ysin maissa heräsin peseen meikit ja hampaat ja jatkoin unia. Joskus kolmen maissa olin hetken hereillä vaan nukahdin taas uusiksi. Hiukan oli väsy ja vielä oikein noi reilut hiilarit, niin ei paljoa tarvinnut unta odotella :D

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-03 16:40:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntai oli leppoisa päivä. Heräsin 9:15 ja kaikessa rauhassa kokkailin aamupalaa. Söin 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia ja 2 HK Aitonakkia Felixin sinappikurkkusalaatilla. Kylkeen kurkkua ja tomaattia. Join espressokoneella tehdyn kahvin joistain itsejauhetuista kahvipavuista kun kukaan ei ollut muistanut varsinaisen espressokahvin loppuneen.

Aamupäivä meni tiskaillessa ja pyykkiä pestessä ja kauppojen auettua lähdin käymään kaupungissa pyörähtämässä. Hiukan kiersin vaatekauppoja vaan en löytänyt mitään erityistä. Uuden käsilaukun ostin Stockalta vaan se ei ollut mitenkään erityinen, menee silti siihen asti kunnes löydän sen täydellisen THE KÄSILAUKKU -käsilaukun.

Kävin myös ruokakaupassa ja kaupasta lähtiessä join välipalaksi Arlan Banaani-mustikka protskujuoman. Ruuaksi tein poronkäristystä kukkismuusilla. Poronkäristykseen tuli poron käristyslihan lisäksi pekonia, sipuli, tölkki olutta, fondi-kuutio ja mustapippuria. Melko kerettiläinen mun poron käristykseni monen mielestä.. Kukkismuusiin laitoin kukkakaalin lisäksi kuohukermaa ja Oivariinia. Kylkeen otin maustekurkkua ja puolukkahilloketta, jossa ei ollut ollenkaan lisättyä sokeria. Se hilloke oli hämmentävää, ei kyllä vaan mahdu mun päähäni, että miten muka pelkällä puolukan omalla sokerilla pystyisi tulemaan niin makeaa.. Makeutusainettakaan en tuoteselosteesta löytänyt..

Iltapäivä ja alkuilta meni vaan sohvalla telkkua ja Netflixiä tuijottaessa. Iltaruuaksi tein vielä poro-teemalla salaattia, johon tuli jääsalaattia, kylmäsavuporoa, kurkkua, maustekurkkua, punasipulia leipäjuustoa ja mun annokseen vielä granaattiomenan siemeniä. Kastikkeen sekoitin Hellmanssin Realista, sitruunan mehusta, sokerista, suolasta, valkosipulista, dijonista ja mustapippurista. Oli ihan jees. Nukahtaminen meinasi olla vähän haasteellista, joten unessa olin joskus yhdentoista maissa.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-04 19:00:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanantai oli ihan normi maanantai eli 4:30 herätys ja kuudelta liikenteeseen. Nyt olin päättänyt, että tänä maanantaina en jaksa olla tippaakaan nälkäinen ja nälkä-kiukkuinen, joten varasin aamupalaa ja eväitä kunnolla. Niinpä autoillessa join Arlan Banaani-mustikka protskujuoman ja sokerittoman Red Bullin. Töihin päästyä söin 3 Babybell minijuustoa.

Lounaan söin alakerran Sodexolla ja otin salaattibuffetista. Otin salaattia, kurkkua, tomaattia, jalopenon, kanaa ja juustoa. Kastikkeeksi otin jotain valkoista ja yrttistä, ehkä se oli jukurttiin sekoitettua pestoa. Lisäksi laitoin reilusti oliiviöljyä päälle.

Välipalaksi söin Valion Pehmeän täyteläisen maitorahkan.

Töistä lähdin melko ajoissa jo ennen neljää kun piti ehtiä Poriin rengashotellille sorttaamaan vanhat ja uudet kesärenkaat. Sitten tulin kaupan kautta kotiin ja innostuin ihmeeksi kokkaamaan. Tein uunissa kasviksia (kesäkurpitsa, paprika, sipuli, parsakaali, porkkana ja herkkusieni), joiden päälle laitoin oliiviöljyä, voita ja valmista fajitas-mausteseosta. Kaveriksi niille paistoin naudan ulkofilepihvin ja maustoin sen yksinkertaisesti suolalla, pippurilla, fajitas-mausteella ja tuoreella korianterilla. Vähän hemmottelua maanantai-iltaan :)

Muuten pesin vähän pyykkiä ja sellaista. Iltapalaksi söin vähän pistaaseja.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-04 19:35:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tiistaina heräsin normaalisti 5:30. Ja kävin puntarilla ja se vihdoinkin näytti jotain muuta kuin 66,1 kg ollen nyt 65,6 kg :D Hyvä minä!! Aamupalaksi tein munakasta (2 kanamunaa, kuohukermaa, suolaa ja pippuria) ja täytteeksi kinkkua ja öljyssä olevia fetajuustokuutioita. Kylkeen ilkoin kurkkua, tomaatin ja pienen avokadon. Join mustaa kahvia.

Ennen töihin menoa kävin hakemassa uudet pyyhkijänsulat merkkihuollosta kun autossa olleet oli jo parhaat päivänsä nähneet. Järkeilin, että parempi mennä aamulla kuin taas lähteä töistä pirun aikaisin. Niinpä töissä olin vasta ysiltä.

Lounaan söin toimiston alakerran Sodexon Hot Kitchenistä, josta otin jotain vietnamilaista kalapihviä. Pyysin annoksen ilman siihen kuuluvia nuudeleita ja ajattelin vain syöväni sen kalapihvin kastikkeen ja kylkeen tehdyn salaatin kanssa. Vaan olikin ihan älyttömän hyvä palvelu, se kokki-mies laittoi pyytämättä mun annokseen toisen kalapihvin ja erillisen annoksen lämpimiä kasviksia :shock: Ja ne vietnamilaiset kalapihvit oli vaan ihan käsittämättömän hyviä, todella paljon makua niissä.

Välipalaksi söin taas Valion pehmeän täyteläisen rahkan.

Työpäivä oli melkoisen kiireinen, mutta sain todella paljon asioita aikaiseksi ja hommia eteenpäin kun ei ollut yhtään kokousta ja pystyi keskittymään vaan tekemiseen. Joskus viiden jälkeen lähdin himaan käyden ensinnä Porin keskustassa. Puuteri oli loppu niin sitä hain Sokokselta ja samalla ostin ihanan keväisen meikkipussi kun vanhan sulkemismekanismi oli rikki. Kävin myös urheilukaupassa ihmettelemässä uusia salikenkiä vaan sain niin paskaa asiakaspalvelua, että kyllästyin ja marssin ulos kaupasta mielenosoituksellisesti. Jälleen kerran ihmettelin, että miks edes yritän ostaa mitään tuollaista kaupasta, kun paremman käsityksen tuotteesta saa kuitenkin lukemalla netistä pari arvostelua kuin kuuntelemalla jotain työhönsä kyllästyneen myyjän paskanjauhantaa.

Himassa teki mieli vaan jotain kevyttä, joten keitin kananmunia ja söin 2 niistä. Lisäksi otin kaurakorpun Oivariinilla, hevosen kylmäsavupaistilla ja Salaneuvoksella. Pilkoin lautaselle myös kurkkua ja paprikaa.

Muuten pesin 2 koneellista pyykkiä ja makoilin sohvalla. Söin vähän pistaasipähkinöitä. Kauhea väsymys vaivasi ja jälleen kerran pohdin kipeäksi tulemisen mahdollisuutta. Nenässäkin tuntui kummalle ja aivastutti. Ennen nukkumaan menoa otin reilun (yli)annoksen monivitamiinitabletteja. Tiedä sit onko sillä mitään vaikutusta, vaan ainakin voin uskotella niin itselleni ja luottaa plasebo-efektiin :)

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-04 20:38:17 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Onnea uudelle automobiilille ja laiheliinilukemista :D Kyllä se siitä lähtee taas.

ViestiLähetetty: 2015-02-05 12:35:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi kiitos Karpaasi onnen toivotuksista <3<3<3 Hihihih, hiukan huvittaa tuo laiheliinilukema :D En kyl vieläkään itseäni kovin laiheliiniksi miellä kun ei tuota pituutta niin kauheasti ole. Mutta kyl sen silti huomaa, että jotain tapahtuu; viime syksyn Helsingin reissulta ostetut housut, jotka on vieläpä olleet mun lempparihousut, on vaan auttamattomasti liian suuret nykyään. Ja samoin katsoin, että kohta joutuu pienempiä rintsikoita taas ostaan. Onneksi on mistä ottaa ;)

Keskiviikkona heräsin ennen kellon soittoa vähän ennen 5. Venyin kuitenkin sängyssä sinne puoleen saakka. Aamupalaksi vedin samanlaisen munakkaan kuin tiistainakin ja nyt rehuiksi lautaselle laitoin paprikaa, kurkkua ja pienen avokadon. Join mustaa kahvia.

Kokouksesta johtuen menin koko päiväksi mun vanhalle toimistolle. Aamun tein taas sykkeellä töitä (ja juoruilin :D ) ja sitten lounaalle menin emännöimään vieraita ja koska aikaa oli vähän, söin vaan ihan yhden lautasen taktiikalla. Otin jotain possun kassleria kastikkeella ja höyrytettyä kukkakaalta ja parsakaalta. Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella, jotain kaalisalaattia ja paria eri silakkaa. Jälkkäriksi join kupin teetä makeutusaineella.

Joskus neljän jälkeen kokouksen päätyttyä söin Valion Pehmeän täyteläisen maitorahkan. Jäin vielä hetkeksi tekemään töitä vaikka väsytti ihan julmetusti. Joskus viiden jälkeen kun olin yrittänyt ihan yksinkertaista tiedoston tallennusta järjestelmään noin kolme kertaa epäonnistuen, totesin, että nyt on aika vaan lopettaa ja lähteä. Aivot oli niin jumissa. Joskus puol kuusi pääsin kotimatkalle.

Väsytti, joten hain pizzaa Rita's Placesta mukaan ja söin täytteet. Söin myös vähän salaattia. Ja pari siivua Salaneuvosta ja sitä hevosen paistia. Muuten makoilin vaan sohvalla kun edelleen oli sellainen olo, että saattaisin olla tulossa kipeäksi. Iltapalaksi söin vielä pienen banaanin ja otin extra monivitamiinit. Nukkumaan menin ysiltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-06 11:02:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaina heräsin normaalisti 5:30. Aamupalaksi vedin pirtelön (mustikka, banaani, rahka, raakoja kananmunia ja kuohukermaa). Siks kermaa eikä maitoa, kun punaista maitoa ei saa pikku purkissa ja tuntui niin kurjalle kaataa 2 kertaa yli puolipurkkia viemäriin. Kun en tosiaan koskaan juo maitoa tai käytä sitä muutenkaan mihinkään. Ja tulee enempi kaloreita siihen pirtelöön kermalla, nimimerkillä ainainen nälkä :D Kahvit keitin ja otin ne mukaan termosmukissa ja join töihin autoillessa.

Pää oli kipeä heti herättyä ja myös maha. Päänsärky johtuu varmaankin jumissa olevasta yläselästä ja mahasta en tiedä varmaksi mutta epäilen niitä isoja annoksia monivitamiinitabuja..

Lounaan söin alakerran Sodexolla. Siellä oli joku japanilainen teemapäivä, joten otin jotain japanilaisittain maustettua turskaa ja sit reilun kasan salaattia oliiviöljyllä. Jotain ituja ja tofua ja jotain ainakin siinä salaatissa oli. Ja munakoisoa. Otin myös jotain maustettua porkkana-kurkkusalaattia vaan se oli niin etikkaista, että jäi syömättä.

Iltapäiväksi siirryin sinne vanhalle toimistolle kokoustamaan. En tiedä mikä ihme, mutta tuli nyt toisen kerran lyhyen ajan sisään sellainen totaalinen verensokeriromahdus. Kädet tärisi ja oli vaan sellanen kylmän hikinen olo, hyi olkoon. Heti kokouksesta päästyä vaan juoksin jääkaapille mättämään eväitä naamaan. Niinkun oikeasti oli pakko vaan syödä ennen kuin jaksoin edes avata työläppäriä. Söin purkin raejuustoa ja avokadon. Helpotti oloa kyl. Todella kummallista kyllä tälleen kun syö matalilla hiilareilla, että saa näitä verensokeri-ongelmia. Vaan sitten mietin, että pitäis kyl melkein kerran tsekata tuo pirtelö keittiövaakan ja kalorilaskurin kanssa ja katsoa se hiilaripitoisuus siitä kun se voi loppujen lopuksi olla yllättävän korkeakin.

Joskus vähän ennen viittä lähdin töistä ja menin sit Puuvillaan. Kävin ekaa kertaa testaamassa Pancho Villan Porissa. Söin chili-hampurilaisen salaatilla ja jätin sen hampparin kannen syömättä. Join Pepsi Maxia. Kyl kelpas, voin mennä toistekin. Kävin sit hakemassa apteekista särkylääkettä päähän. Ja yhdessä urheilukaupassa kävin vähän sovitteleen salikenkiä. Yhdet kivat löysin vaan en raskinut ostaa.

Himassa pesin koneelliset pyykkiä ja tiskiä ja silleen. Makoilin sohvalla ja katsoin telkkua. Googlailin tehdas-asenteisen webaston sielunelämää, hiukka alitehoisesti toimii tossa mun uudessa se mun mielestä. Nukkumaan menin jo ysiltä kun olin ihan täysin poikki. Ja kiitin luojaa siitä, että on jo torstai-ilta ja että huomenna on PERJANTAI!!!!! :lol:

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-09 12:45:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Myös perjantaina heräsin normaalisti 5:30. Aamupalaksi surautin samanlaisen pirtelön kuin torstainakin. Perusperjantaiseen tyyliin pakkasin viikonloppukamat mukaan ja sit painelin töihin.

Töissä yritin tehdä töitä vaan aika epätoivoista se oli, keskittymiskyky ihan nollassa. Lounaaksi JOUDUIN syömään naudan ulkofilettä ja ratatoulle-kasviksia :lol: Otin tosta alakerran Sodexon Hot kitchenistä ja se oikeastikin oli ihan jees annos. Ja silti oikeastikin jouduin; niissä molemmissa normaaleissa linjastoruuissa oli perunaa, jota ei pystynyt skippaamaan, kasvisruoka myös oli joku hiilaripommi ja salaattibuffetin kaikki protskujen päälle oli laitetu koristeeksi mansikkaa. Mä en sitä pysty syömään ja itse asiassa inhoan ajatustakin mansikasta niin paljon, että en voi kuvitellakaan syöväni jotain juuston paloja jotka on pelkästään koskeneet mansikkaan. Niin että jouduin sit syömään pihviä.

Iltapäivä meni palaveeratessa, eka yhdessä ja sit toisessa vielä ihan ennen neljää. Välipalaa en ehtinyt syömään, vaan muistin hakea sen mukaan työpaikan jääkaapista ja vetelin sen sit puolivälissä Tampereelle autoillessa. Ja se välipala oli 2 keitettyä kananmunaa. Lisäksi join sokerittoman Batteryn.

Tampereella autoilin suoraan yhden likkakaverin luokse hakemaan hänet kyytiin ja sit autoiltiin yhdessä toiselle puolelle kaupunkia dumppaan mun auto ja viikonloppukamat mun unikaverin luokse. Sit vaihdoin pikaisesti vähän juhlavampaa vaatetta päälle, korjasin meikit, otin jääkaapista jonkun Light-siiderin ja siirryttiin bussipysäkille. Keskustassa mentiin Teerenpeliin, jossa söin kana-caesar -salaatin. Join Laiskajaakon ja 16 cl jotain Rieslingiä. Sit käytiin K Barissa, joka oli muuttunut ihan hämmentävällä tavalla siitä ku viimeks oon siellä käynyt Kustaa 3:n aikaan. Join Ginger Beerin, mikä oli hyvin hämmentävä kokemus. Likkakaverikin tuumasi, että "haisee ihan kokikselle" ja sitä se kyl teki. Mä päätin iltani Konttorille, jossa join jonkun IPAn. Loppui kisakunto ja alkoi väsyttää ihan hulluna, joten mä lähdin nukkumaan ollen sängyssä univalmiina 01:40.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-10 17:18:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lauantai meniki sit vähän syntisissä merkeissä syömisten puolesta, mietin että uskaltaako tänne tunnustaakaan :lol: No ei vaan, mä oon päättänyt että en häpeile syömisiäni ja eipä siitä itselle valehtelusta kauheasti mitään hyötyäkään olisi.

Heräsin joskus kasin jälkeen darrassa tai ainakin sellaisessa viittä vaille darrassa. Kurkkasin jääkaappiin ja siellä oli yllätys yllätys taas pelkät valot kun myös unikaveri oli ollut viihteellä perjantaina. Söin sit pahimpaan nälkään käsilaukusta löytyneen vähän muhjaantuneen avokadon ja join reilusti vettä. Mä en oikein tiedä että mihin se koko aamu meni, aikaisesta herätyksestä huolimatta olin vasta puolilta päivin kunnolla hereillä ja lähtövalmis lounaalle.

Unikaverin ja yhden kaverin kanssa mentiin keskustaan lounaalle gastropub Tuulensuuhun. Ajatuksena oli vaan suolainen ja rasvainen MÄTTÖ. Ja kun sitä Tuulensuuta on niin kehuttu joka paikassa niin sitä lähdettiin sit testaamaan. Unikaveri oli käynyt aikaisemminkin vaan minä ja kolmas osapuoli ei. Ja siis se oli niin pettymys!!! Unikaveri sitä sanoikin jo ennakolta, että hän ei ymmärrä mihin se maine hyvänä ruokapaikkana perustuu ja tuon käynnin jälkeen en kyl minäkään. Siis mikään ei ollut sinänsä pahaa ja palvelu oli loistavaa ja asiantuntevaa, mutta pakko vaan sanoa, että esimerkiksi Ohranjyvässä on huomattavasti parempi tuon tyylisuunnan ruoka.

Anyway, alkuun söin etanat (hahahahah, ylläri!) jossain sinappikermassa ja valkoisen patongin kera. Pääruuaksi söin belgialaisen jättihodarin ranskalaisilla. Jälkkäriksi otin suklaafondantin tupla espresson kanssa. Ruokajuomaksi join 2 isoa Light Colaa eli litran yhteensä. Etanat oli ihan OK, joskis tykkään enempi perinteisestä homejuusto-valkosipuliversiosta. Pääruoka taas vaikutti olevan suoraan pelkkiä eineksiä - pakasteranskalaisia, valmis hodarisämpylä, OK nakki, valmismajoneesi, valmis salsa jne. Kyllähän se silti maistui. Sämpylästä jätin puolet syömättä ja ranskiksia söin puolet lautasellisesta. Jälkkärifondant oli ihan jees ja sopivan valuvaa.

Ruuasta tuli täysi olo, mutta ei mikään ähky k,uitenkaan kun oli niin valtava nälkä ennen syöntiä. Tietty täyden hiilarikooman siitä kyllä sain, eli Tuulensuusta mentiin himaan ja mä menin suoraan sohvalle ja nukahdin heti. Jossain kohtaa unikaveri yritti herätellä mua ja valitti, että mä oon vähän tylsää seuraa.. Viiden maissa lopulta heräsin ja lähdin ruokakauppaan.

Iltaruuaksi söin 2 Tapolan Tulikeppi-makkaraa ketsupin ja sinappikurkkusalaatin kanssa ja pistaasipähkinöitä. Niin ja koska paino oli nyt sen alle 66 kg, niin avasin sen mun pingviinisalmiakki rasian ja söin 10 niitä. Olihan ne aika <3<3<3

Nukkumaan menin kymmenen maissa.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-11 08:49:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntainakin heräilin kasin maissa. Aamupalaksi söin perussettiä eli 2 paistettua kananmunaa, 5 siivua pekonia ja 2 Salarakas-nakkia Felixin sinappikurkkusalaatin kanssa. Lisäksi otin paprikaa, kurkkua, tomaattia, avokadoa ja maustekurkkua. Join cappucinon.

Lounaaksi kokkasin broileria vähän pidemmän kaavan mukaan. Hieroin kokonaisen maustamattoman broilerin pintaan reilusti valmista Santamarian Fajitas-maustetta ja laitoin sen istumaan avatun kaljatölkin päälle uuniin vajaaksi pariksi tunniksi. Lisäkkeeksi pilkoin paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, herkkusieniä, porkkanaa ja parsakaalta ja pyörittelin ne oliiviöljyssä ja siinä Fajitas-mausteessa ja heitin myös uuniin. Tein myös salaattia (jääsalaatti, aurinkokuivattu tomaatti, cheddarjuusto, kurkku, viinirypäle, aurinkokuivattujen öljy). Kasvikset oli tosi hyviä ja samoin salaatti, mutta oon kyl joskus tehnyt parempaakin kaljatölkki-kanaa.

Ruuan jälkeen lähdin kiertämään Ideaparkin. Silleen ei ollut mitään erityistä tarvetta, mietin uusia vastaavia housuja niiden mun liian isoiksi käyneille lempparihousuille. Löysinkin sellaiset ihan täydelliset ja vielä tarjouksesta :) Lisäksi löysin sattumalta tosi kivan Desigualin mekon -50 % hintaan mun vanhimman pikkuveljen muksun tulevia ristiäisiä varten. Löysin myös pari ale-neuletta. Niin ja uudet bikinit! Että oli ihmeen hyvä ostos reissu, löysin vaikka ja mitä ja silti ei mennyt rahaa ihan kauheasti. Ja tuli käveltyä ja sain jopa vasemman käden hauiksen kipeksi niiden ostosten kantamisesta :lol:

Iltaruuaksi söin 2 Tapolan Aurellaa sinappikurkkusalaatilla, ketsupilla ja srirachalla. Ihan niinku olis joku hodari-himo iskenyt... Söin myös 8 kananugettia salsadipin kanssa ja reilun kasan sitä päivällä tekemääni salaattia.

Nukkumaan menin joskus kymmenen jälkeen ja nukahdin sänkyyn ihan normaalisti.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-12 12:36:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanantaina heräsin normaalisti 4:30. Autoilemaan lähdin 06:09 eli jo pari minuuttia myöhässä. Tampereella satoi alijäähtynyttä vettä, mikä on kyllä harvinaisen paska ilmiö. Oli ihan pirun liukasta ja tietty se vesi jäätyy myös tuulilasiin vaikka miten täysillä sitä yrittää lämmittää puhaltimella. Yhden kerran jouduin sit itseki pysähtymään motarilla skrapaamaan kun koko näkymä jäätyi. Siitä tuli pari minuuttia lisää myöhästymistä. Autoillessa join Valion Profeel vaniljajuoman ja sokerittoman Red Bullin ja söin Rainbow Salamisnackin. Porissa hain vähän myöhässä pari työkaveria kyytiin kun olin niin luvannut ja sit mentiin sinne mun vanhalle toimistolle.

Kokoustin siellä koko aamun, joten lounaan söin sit siellä. Alkuun otin juustokeittoa, mikä oli ihan OK. Pääruuaksi söin uunimakkaraa ja höyrytettyjä kasviksia, joihin laitoin jotain tuorejuustoa (..? sulaako tuorejuusto..?). Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella, porkkanaraastetta ja kurkkusalaattia. Jälkkäriksi join kupin teetä makeutusaineella.

Lounaan jälkeen siirryin omalle toimistolle ihmettelemään ja töitä tekemään. Välipalan tietty unohdin taas autoon, ja olin kyl tosi nälkäinen koko iltapäivän. Niinpä teinkin sit hurjan päätöksen ja lähdin töistä jo 16:15 :lol: Heti autolle päästyä kaivoin toisen Rainbow Salamisnackin laukusta ja sitä napostelin tyytyväisenä kotimatkalla.

Alkumatkan olin ihan sellanen grumpy cat ja tupisin itsekseni, että en varmasti kokkaa yhtään mitään tänään, vaan haen jotain valmista. Kuitenkin kun se pahin nälkä helpotti, niin sit totesin että kertakaikkiaan ei tee mitään valmista mieli (paitsi kaikkia hiilarillisia tietty ;) ) ja että se kokkaus ei ny niin paha ajatus oikeastaan olekaan. Niinpä kauppaan sit päädyin.

Ruuaksi tein pizzaa Vyötärönmetsästäjän ohjeella ja täytteeksi laitoin kinkkua, tonnikalaa, katkarapua ja tuoreita herkkusieniä. Tein sille kaveriksi salaattia, jossa oli basilikaa, tomaattia, parmesania, oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa, suolaa ja pippuria. Oli kyl hyvää!

Koska ei erityisemmin väsyttänyt tai mitään, niin päätin lähteä lenkille :shock: En edes muista koska viimeksi olisin käynyt, kelasin, että se on varmaan ollut kesällä joskus.. Ihan jees oli saada vähän happea. Paikoitellen meinasi olla vähän liukasta, että ihan kauhean lujaa en mennyt koko matkaa.

Nukkumaan menin joskus kymmenen jälkeen.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-12 13:38:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tiistaina heräsin 5:30. Aamupalaksi tein munakasta, johon laitoin kinkkua ja fetajuustoa. Lisäksi söin paprikaa, kurkkua ja avokadon. Join mustaa kahvia. Laitoin ne mun sunnuntaina ostamat uudet housut jalkaa ja ne on kyl melkoisen hämmentävät. Ne on tosi pienen näköiset vaan ne venyy ihan hulluna ja sit ne tuntuu sillle, että ei olis housuja jalassa lainkaan vaikkei se kangas näytä yhtään ohuelle :shock:

Lounaan söin toimiston alakerran Sodexolla. Salaattijono oli liian pitkä, joten päädyin ottamaan kalkkunan filettä omena-mango chutneyn kanssa. Sekin oli hämmentävä tapaus, se kalkkuna näytti ihan sairaan kuivalle ja sitkeälle ja mauottamalle, mutta hämmästys oli suuri kun maistoin ja se olikin ihan sairaan mureaa ja täydellisesti kypsennettyä :shock: Hyvä valinta siis. Otin sille kaveriksi jäävuorisalaattia ja porkkanaraastetta valmiilla kastikkeella ja oliiviöljyllä.

Välipalaksi oli kerrankin jotain vähän erilaista: pieni purkki tonnikalaa öljyssä ja avokado. Ihan jees välipala, hauskaa vaihtelua.

Töissä venyi puoli kuuteen saakka, vaan onneksi himassa oli valmiina sitä maanantaista pizzaa ja sellaisen basilika-tomaatti-parmesan -salaatin teossa meni vaan hetki, joten oli helppo ruokailu. Väsytti ihan helvetisti ja kaiken muun hyvän lisäksi oli ihan jäätävä menkkaturvotus. Olin luvannut itselleni mennä salille, vaan niin teki mieli luovuttaa. Viimeistään siinä kohtaa kun vedin tiukat jumppatrikoot jalkaan ja se järkyttävä turvotus näyttäytyi oikein koko komeudessaan, olin ihan valmis jäämään vaan himaan. Oikeasti, mitä v***un tarkoitusta tollanen parin kilon nesteturvotus kerran kuukaudessa (tai kahdessa) oikeastikaan palvelee. Vaan en antanut periksi ja lähdin sinne salille turvotuksine kaikkineen.

Treeni kyl meni todella todella huonosti. En vaan jaksanut ja jouduin keventämään sarjapainoja reilusti ja jopa vaihdoin raskaimpia liikkeitä kevyempiin (kyykky irtotangolla --> kyykky smithissä ja penkkipunnerrus --> rintaprässi). Olin vaan niin helpottunut kun lopulta pääsin himaan. Kauheasti psyykkasin itseäni silti, että ainoa huono treeni on se jonka jättää tekemättä. En kyl vieläkään tiedä olenko samaa mieltä tuosta :)

Iltapalaksi join Arlan Banaani-mustikka protskumaidon. Nukkumaan menin joskus kymmenen jälkeen.

― Albert Einstein

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00