karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-10 21:47:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1485 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 171 72 73 74 75
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-01-17 14:27:59 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei Teikku ja lillis!

Jännä että me on luettu samaa kirjaa niin eri tavalla. Mä en kokenut sitä mitenkään syyllistävänä mutta mä en oo kovin syyllisyysherkkä. Mua se tsemppas ja innosti kokeilemaan jotain vähän erilaista kun peruskarppaus ei mulla toiminut viskeraalien poistossa. Jos mulla ei ois tullut kilpparinvajis ja sitä myöten näitä liikakiloja niin mulla tuskin ois mitään paino-ongelmia. Mä niin hyvin sain sen vähäisen kymmen kiloa ylipainoa pudotettua karppaamalla mutta sit prakas kilppari niin paino vaan nousi vaikka ihan samoin jatkoin syömistä. Mutta tilanne on nyt tää mikä on ja tän kans on tultava toimeen. Lillis, harmi että koet kirjan syyllistävän sua, yritä vapautua turhasta syyllisyydestä. Se ei auta sua eteenpäin yhtään.

Huomenna aamulla selviää onko sentit miten vähentyneet.

Lounas oli maukas: luomujauhispihvi, lanttumuusia ja vihreä salaatti oliiviöljyn kera. Salaatissa oli luomu tammenlehtisalaattia, luomu paprikaa, happista, porkkanaraastetta, persiljaa.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2016-01-17 14:32:28 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Lillis, sitä piti sanomani vielä ettei sulla ole niin paljoa ylipainoa että pitäs tuollaisia kauhuskenaarioita luoda. Uskon että sun tilanne ei oo yhtään niin kamala kun mitä sä nyt luulet. Sit jos painoa ois tosi paljon liikaa on tilanne ihan eri. Vedäpä nyt ihan rauhassa henkeä ja rauhoitu.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2016-01-17 15:11:50 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Kirris, en tiä, ihan kamala paniikki tuli, ja syyllisyys siitä,
että tahallaan on aiheuttanut tämmöisen tilan ja tilanteen elimistölleen.
Mutta nyt on saatava läskit pois, en kyllä luovuta.
Onhan tuota jo himpan yli 2 kg lähtenytkin vuoden vaihteesta,
mutta paljon vielä oottaa tuossa vyötäröllä.
Minnuu kauhistutti sekin, että turvallisena pietty parasetamoli on myrkkyä maksalle
ja se turvallisuus perustuu vaan siihen, ettei se ärsytä mahaa niin paljon kuin joku muu.
Ja mie en ilman sitä Dolania (parasetamolia+lihasrelaksanttia on se) taida tuon fibroni
kanssa selvitä. Ja kun fibrokin on niitä inflammaatioon liittyviä sairauksia. Niinkuin psori
ja D2kin. Ja metabolia. Kun on sitä läskiä...
Hengitän kyllä syvään ja monta kertaa, ennenkuin taas tartun siihen kirjaan.
Vaan nyt mie keitän kahvit.
Sokrut 1½ t lihakeittolounaan jälkeen 6.8. Paniikkiko höystänee.

ViestiLähetetty: 2016-01-17 15:23:19 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Täällä uusi päikky:

viewtopic.php?f=11&t=69609

ViestiLähetetty: 2016-01-17 15:32:36 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

lillamaria kirjoitti:
Kirris, en tiä, ihan kamala paniikki tuli, ja syyllisyys siitä,
että tahallaan on aiheuttanut tämmöisen tilan ja tilanteen elimistölleen.
Mutta nyt on saatava läskit pois, en kyllä luovuta.
Onhan tuota jo himpan yli 2 kg lähtenytkin vuoden vaihteesta,
mutta paljon vielä oottaa tuossa vyötäröllä.
Minnuu kauhistutti sekin, että turvallisena pietty parasetamoli on myrkkyä maksalle
ja se turvallisuus perustuu vaan siihen, ettei se ärsytä mahaa niin paljon kuin joku muu.
Ja mie en ilman sitä Dolania (parasetamolia+lihasrelaksanttia on se) taida tuon fibroni
kanssa selvitä. Ja kun fibrokin on niitä inflammaatioon liittyviä sairauksia. Niinkuin psori
ja D2kin. Ja metabolia. Kun on sitä läskiä...
Hengitän kyllä syvään ja monta kertaa, ennenkuin taas tartun siihen kirjaan.
Vaan nyt mie keitän kahvit.
Sokrut 1½ t lihakeittolounaan jälkeen 6.8. Paniikkiko höystänee.

En huomannut sun kirjoitusta kun uuden päikyn tein mutta vastaan tähän vielä tässä ketjussa. Pitäskö sunkin kokeilla sitä maksapuhdistuskuuria kun sen pitäs sitä inflammaatiota vähentää? Lopussahan siinä kirjassa on ohjeita syömisestä vai koetko nekin sit syyllistävänä. Se kun on niin että vähän kaikki vaikuttaa kaikkeen mutta jos jotain kohtaa sais vähän korjattua ja oothan sä jo saanutkin kun verensokerilääkitystä oot saanut vähennettyä. Mä tiesin tuosta parasetamolista kun äiti ei saanut sitä käyttää ja oon ollut tarkkana ettei sitä mulle lääkärit kirjoita. stressi nostaa vs -arvoja. Koita relaa!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1485 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 171 72 73 74 75

Kaikki ajat ovat UTC+02:00