Huomenta:)
Aurinkoinen pakkasaamu jälleen

Miakrissu, VeeraX ja Lillis,
joo Mr M on vaan niin ihana, tosin osaa sekin olla ärsyttävä.
Mutta pääasiassa se on rauhallinen, ja osaa rauhoittaa minunkin päättömän hosumisen.
Tämä nukkumisasia.. perhana sentään.
Eilen päätin tappaa tän huonosti nukkumisen alkoholilla, ja nautiskelin kynttilöiden loisteessa musiikkia
kuunnellen lasillisen punkkua ( meni koko pullo

) ja siirtyä sitten seesteisesti sänkyyn ja nukkua
yhtäjaksoisesti aamuun
Nukuin paremmin, meni jo 4.5 pötköön
Ei hemmetti, miks en saa kunnon unta.
Nyt ei sitte tartte yöunia odottaakaan, 3 yövuoroa edessä.
Sitten tulee Mr M

Ehkä mä nukun sen kainalossa sitten.... toivotaan

Eilinen päivä oli sillee jännä, kävin päivällä nuorimmaisen kanssa sen mun kampaajan jälkeen ( tuli muutes hyvät hiukset

)
kahvilla ja pikkasen kierreltiin kaupoissa.
Söin suklaakakkua siellä kahvilassa, GL luki lapussa.
Mut puolisen tuntia sen jälkeen alkoi mahassa tuntumaan, ja kaupoissa tuli lopulta niin huono olo, että oli odotettava ulkona.
Ja kun pääsin kotiin, mä ripuloin muutaman kerran ihan huolella, vesiripulia.
En tiedä oliks siinä vehnäjauhoa, vai jtn pilaantunutta.
Mutta se kahvila saa mun puolesta jäädä, missään en oo saanu niin tylyä palvelua ja jos masu kipeytyy nii...
Siis oli kahta suklaakakkua, näyttivät ihan samoille, ja kysyin myyjältä, et onko noissa kahdessa kakussa jtn eroa..?
Niin se vasta et, ei kai ne muuten olis eri paikassa.
Voi haulikko sentään
Toinen oli vitriinissä kahtena irrallisena palana ja toinen pöydällä kun edellinen asiakas sitä halus, mistä vitusta mä voin tietää missä sen kakun paikka on.
Pitäkää tunkkinne
Tänään mun tarttee siivoilla ja käydä hakemassa yöpymiskamoja pikkasen lisää, yks patja ja mahdollisesti pari peittoa...
Mullei oikein oo sellasia ylimääräisiä, ku ehkä yks pikkupeitto ja yks tuplapeitto..
Mr M:llä kun on lapset mukana tällä kertaa

3 lasta ja kaks aikuista, minun kaupunkikaksiossani, 54m2

Sopu sijaa antaa

Ja ollaan ulkona ja touhutaan kaikkea

Voi ku odotan...