karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-17 06:00:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 169 70 71 72 7378 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-17 07:51:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamuisin on todella pimeetä, siksi varmaan ainakin osaksi nukuttaa. Mä just tänä aamuna mietin, että pitäiskö ottaa talveksi pimennysverhot pois. Ihan käsituntumalla saa mennä makuuhuoneesta pois, sillä siellä on säkkipimeää.
Valoa päivääsi ja rauhallista viikonloppua!

ViestiLähetetty: 2008-10-17 08:00:03 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Voipi olla pimeysväsymystä, mutta kun en edes päivällä ole pirteä. Siis voisin ihan kevyesti nukkua läpi päivän. Täällä on kuitenkin paistanut aurinko aika monena päivänä kirkkaasti, joten ei nyt ihan harmaata ole ollut.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 08:34:45 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Tulin vaan pikaseen toivottelemaan viikonloppuja ennen sairaaklaan lähtöö...
Sitä keuhkokuumeista äitiä, 85v. , pitää mennä kattomaan ja vierellä istumaan...

Joten oikein ihastuttavaa ja aurinkoista viikonloppua Dumpolaan Kuva

Kotona!

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:20:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa Dumpo!

Toivottavasti väsymykseen löytyy syy, jos ei se ole "tavallista" syysväsymystä.
Viime kesähän oli mitä oli, ei varmaan monikaan saanut aurinkolamppujaan ladatuksi, ja sen takia varmaan hyvinkin moni on tänä syksynynä väsynyt. Itse nukahdin eilen illalla kun menin "hetkeksi" pitkälleni, ja missasin espanjantunnin.. :roll:

Ihanaa viikonloppua Dumpolaan! Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:24:54 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Mumma :hug: :smt056

Pippuri, mulla on labrat keskiviikkona, jossa kilpparitkin otetaan. Toivottavasti löytyy syy tähän ylettömään väsymykseen.

Tänään olis hierontaa 2 tuntia tiedossa. Toivottavasti hieroo kunnolla, etten ihan nukahda siihen. Sen verran mussa on masokismia, että hieronta pitää tuntua!!

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:28:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuva
Jos ne on Ronsutkin täällä Pohjolassa niin kuin me Mesikämmenet, tarttisivat talviunia. Melkein joka päivä olen johonkin sohvan tai nojatuolin kainaloon urvahtanut päiväunille. Työtä ja tekemistä olis vaikka kuinka, mutta kun ei vaan jaksa. Ei se ainakaan anemiasta johdu, verikokeissa arvot oli melkein 140. Suunnittelin jo askorbiinin hakemista, mutta yhtä hyvin vois kyllä poimia loput ruusunkiulukat pensaista ja tehdä niistä jauhetta partaäijän sekaan ja teehen. Pihlajanmarjoja ei jäänyt yhtään tuohon pihapihlajaan, tilhiparvi piti niistä huolen. Joku tehokuuri on kyllä keksittävä, alkaa jo hatuttaa tämä väsymys ja saamattomuus. Lyödäänkö viisaat päämme yhteen ja keksitään jotain?
Joka tapauksessa, erinomaista viikonloppua Dumpolaan!

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:35:18 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Riisseli, taitaa ronsutkin kaivata unia, eihän näin harmaassa ja pimeässä etelän elukat viihdy. Mietin just tuossa, että mulla on tauolla aminohapot. Voisko syy olla siinä sitten. Siis tämä yletön väsymys (onhan mulla ollut sitä jonkin verran stressin purkautumisen takia) alkoi vasta jonkin aikaa sen jälkeen kun ne jätin tauolle. Tosin mulla on nyt tauolla kaikki lisäravinteet ja vitamiinit. Ainoastaan magnesium ja hiuksille tarkoitettu aine menee. Täytyypi ottaa nuo vitskut takaisin käyttöön ja katsoa palautuuko tässä ronsu elävien kirjoihin. Mulla muuten tuli haavaumia suupieleenkin, kun en ole B:tä syönyt tämän tauon aikana. Onkohan mun stressi syönyt sitten kaikki ravinteet elimistöstä, niin ne on pitänyt purkista ottaa.... pähkäilyä....

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:44:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jotain puuttuu meikäläisltäkin, iho on kuivaa kuin paperi, hiuksia lähtee ja sormien ja varpaitten päistä kesii nahka. Tämä pitkään sairastettu diabetes on tosin vaurioittanut hiussuonia, mutta ei sen nyt pitäisi nahkaa päältä pudottaa. Mikään rasvaus ei tahdo tehota tähän vaivaa. Mihinkä se biotiini oikein auttoi ja mistä sitä sai. Muistelen että jostain ketjusta siitä luin. Oliko se sinun vai Faunan?

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:46:09 
Toivottavasti hieronta auttaa niihin jumipaikkoihin. Olen ajatellut niinkuin diesel, että jospa mekin tarvitaan ne talviunet. Ehkä on tarkoituskin, että syksyn pimeiden tultua vähän hellitetään ja kerätään talven aikana voimia. Kuva Mutta kurjaa on sekin jos koko päivän on väsynyt ja saamaton olo.
Minä olen nyt ollut aika pirteä ja tulikin mieleen, että voisiko siihen syynä olla Ubikinon Q10, olen sitä nyt taas napsinut. Ja sen lisäksi olen yrittänyt mennä illalla ajoissa nukkumaan. :D
Hyvää viikonloppua. Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-17 10:21:28 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Riisseli, biotiinista ainakin puhuttiin paljon tuolla palliksissa, Hanski tais ottaa käyttöön, Ipa sitä käyttää ja käytinhän minäkin. Sen pitäis vaikuttaa niin ihoon, kynsiin kuin hiuksiinkin. Sekin on mulla tauolla. Sitähän saa kaikista terveyskaupoista ja myös elukkaliikkeistä, kuten tuolla palliksissa tulee ilmi :mrgreen: Eläimillehän sitä käytetään paljon, jos halutaan kiiltävä turkki ja vahvat kynnet ja hyvä iho. En tiedä onko noissa mitään eroa ihmisten tai elukoitten biotiinissa, sehän on B-vitamiini.

Turre, niin minäkin toivon. Eihän se yksi kerta riitä. Pitää käydä useammin. Ja minunkin on ollut pakko mennä ajoissa nukkumaan, kun ei silmät pysy auki :roll: , mutta kun ne ei aukene edes aamullakaan.

Söin just 2 munan munakkaan katkiksilla ja herkkiksillä, tl sienisalaattia, 2 metukansiivua piparjuurijuustotäytteellä ja kaaliraastetta iso kasa. Jotain vielä kehitän jälkkäriksi. Hasselit on loppu, joten on tyytyminen manteleihin ja yhteen palaan %suklaata.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 10:38:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sitä on sitten mentävä tänään hevosmyymälään Heilan lisäksi. Olemme menossa Heinolaan , joten herkkuja on luvassa.

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 10:47:24 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Ei sua, Dumpo, voisi kyllä mitenkään kuvitella väsyneeksi. Niin reippaan oloisesti kuulumisistasi kirjoittelet. Ihankun ois samanmoinen vauhti ja puhti päällänsä, kuin kesemmälläkin.

ViestiLähetetty: 2008-10-17 19:02:31 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Riisseli, otahan sinäkin hevoskuuri niinkuin Hanski :lol: . Ainakin olen ymmärtänyt että toimii.

Marsu, en olekaan jatkuvasti, vaan se iskee kuin seinä. Siis yhtäkkiä vain tulee sellainen kuolemanväsy päälle, ettei voi mitään. Ja aamu sekä ilta pahoja. Muuten kyllä halua ja intoa piisaa, joten siitä ei ole puute, ja mieli on ihan virkeä.

Kävin hieronnassa. 2 tuntia ja oli tosi hyvää hierontaa. Ei mitään hiplisellaista. Hieroi sellaisia paikkoja, joita ei normaalisti, eli ojentajat, rintalihakset, kyljet, nivelten ympäristöt ja pitkään päätä ja kasvoja. Olisin voinut olla päähieronnassa vaikka kuinka pitkään, tuntui mahtavalta. Jopa leukalihakset hierottiin. Suorittaa myös hermoratahierontaa, energiahierontaa, alipainehierontaa (LPG), intialaista päähierontaa ja vaikka mitä. Itse aion kokeilla tuota LPG:tä, sillä se kuulemma laittaa aineenvaihdunnan tehokkaasti liikkeelle ja poistaa nesteitä kehosta. On kuulemma erittäin tehokas selluihin (itseasiassa väittävät että on ainut maailmassa joka todella tehoaa selluihin). Epäilen, että mulla on aineenvaihdunta jotenkin jumittunut, kun ei mitään tapahdu ja sellut vain pysyy ja jumii. Sellut ne on mulle kaikista pahimmat tällä hetkellä. Että sellaista suunnitelmissa.

Viimeinen ateria oli läskipossua uunista, kurkkua ja tomaattia, omena, kermakaakaota mukillinen ja %suklaata ihan liikaa. Tänään oli suklaapäivä :roll:

Huomenna salille. Pitäis jatkojalostaa iso kassillinen salaattifenkolia jotka nostin maasta. Kyssät tehdä ruuaksi huomenna.

ViestiLähetetty: 2008-10-18 08:13:20 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Se on harmaan kostea lauantaipäivä. Menin illalla aikaisin nukkumaan ja nukuin melkein 8 asti kuin pieni possu. Lähden kohta kauppaan metsästämään -50% tuotteita.

Mukavaa lauantaita kaikille!!

ViestiLähetetty: 2008-10-18 08:33:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Dumpo kirjoitti:
Mukavaa lauantaita kaikille!!
Kuin myös sinun henkesi kanssa! Sun kirjoituksia on mukava lukea. :)

ViestiLähetetty: 2008-10-18 08:54:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hauskaa metsästystä! :D

ViestiLähetetty: 2008-10-18 11:07:42 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Marilyni, kiva kun piipahdit :D !! Tämmöinen hölö minä 8)

shine, oli aika köyhä metsästysretki, mutta jotain pientä löytyi.

Kylmäsavulohta ja juustoraastetta jäi ostoskoriin. Olis lähtenyt naturekanafileitä, mutta kun ne tehotuotetut broilerit on noussut ihan pilviin hinnoissa :shock: Siis yli 10-13e kilo!!!

Nyt on syötykin. Pari siivua kylmäsavulohta, pieni pala pippurimakrillia ja hyppysellinen katkiksia. Lisäksi tomaattia, kurkkua, salaattia, yrttikoudaa pieninä kuutioina, raejuustoa, cuisinea ja 1 siivua metukkaa piparjuurijuustolla ja jälkkäriksi mukillinen kermakaakaota. Ehkä pala %suklaata. Mies toi Oulunreissulta vaikka mitä %suklaita liidelistä, joten pakkohan ne on syödä pois kiusaamasta.... 8)

Salille en kerkiä. Aamupäivä on mennyt kuuratessa keittiötä ja pyykkiä pestäessä. Hommat jatkuu. Tarkoitus on kuitenkin polkea pendoliinoa tunnin ja tehdä kotona käsilihastreeniä. Hieroja suositteli, etten tekisi tänään mitään raskasta lihastreeniä. Joten siijuuleitö, alligeitö!!

ViestiLähetetty: 2008-10-18 12:05:16 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Dumpo kirjoitti:
tehotuotetut broilerit
...työvoitto faunalle.. :mrgreen:

Lauantai päivän jatkoja tulin toivottelemaan.. meillä hiljaisuus; 4vee mummolla, ukkeli metsällä ja minulla siunattu työsrauha =D>

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-10-18 12:17:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvää viikonloppua sullekin! :)

ViestiLähetetty: 2008-10-18 12:24:52 
Poissa
sitruskarppi
sitruskarppi

Viikonloppuja dumpoliinille :D Totaali-väsymystä liikkeellä savossakin.. oiskohan joku epidemia.. ja iskee kuin halko takaraivoon jollei pidä varaansa..

Aurinkoista lauantaita!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 169 70 71 72 7378 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00