Riisseli, otahan sinäkin hevoskuuri niinkuin Hanski

. Ainakin olen ymmärtänyt että toimii.
Marsu, en olekaan jatkuvasti, vaan se iskee kuin seinä. Siis yhtäkkiä vain tulee sellainen kuolemanväsy päälle, ettei voi mitään. Ja aamu sekä ilta pahoja. Muuten kyllä halua ja intoa piisaa, joten siitä ei ole puute, ja mieli on ihan virkeä.
Kävin hieronnassa. 2 tuntia ja oli tosi hyvää hierontaa. Ei mitään hiplisellaista. Hieroi sellaisia paikkoja, joita ei normaalisti, eli ojentajat, rintalihakset, kyljet, nivelten ympäristöt ja pitkään päätä ja kasvoja. Olisin voinut olla päähieronnassa vaikka kuinka pitkään, tuntui mahtavalta. Jopa leukalihakset hierottiin. Suorittaa myös hermoratahierontaa, energiahierontaa, alipainehierontaa (LPG), intialaista päähierontaa ja vaikka mitä. Itse aion kokeilla tuota LPG:tä, sillä se kuulemma laittaa aineenvaihdunnan tehokkaasti liikkeelle ja poistaa nesteitä kehosta. On kuulemma erittäin tehokas selluihin (itseasiassa väittävät että on ainut maailmassa joka todella tehoaa selluihin). Epäilen, että mulla on aineenvaihdunta jotenkin jumittunut, kun ei mitään tapahdu ja sellut vain pysyy ja jumii. Sellut ne on mulle kaikista pahimmat tällä hetkellä. Että sellaista suunnitelmissa.
Viimeinen ateria oli läskipossua uunista, kurkkua ja tomaattia, omena, kermakaakaota mukillinen ja %suklaata ihan liikaa. Tänään oli suklaapäivä
Huomenna salille. Pitäis jatkojalostaa iso kassillinen salaattifenkolia jotka nostin maasta. Kyssät tehdä ruuaksi huomenna.