karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 00:09:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 167 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-08-13 16:57:49 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Heräsin kuumeisena. Liekkö siihen liittyvää tää kauhee makeanhimo yhdistettynä siihen et tiedän et meillä on karkkia. Huomiseen mennessä ne lähtee täältä. Piste.

Lopulta ahdistus kasvoi niin isoksi että se ei ollu enää kivaa. Ensin otin koko kulhon. Sitten vedin henkeä ja mietin et mikä olis järkevää.
Valitsin 7 karkkia ja söin ne ja se siitä. Ahdistus poissa ja mahd vähällä vahingolla.
Ei tullu sitä syyllisyyttä joka olis tullu koko kulhon vetämisestä.

Mutten kaikki hyvin.

Aamulla iso kuppi teetä, juustoa, metukkaa, venäläisiä suolakurkkuja ja tomaatit.



Lounas kebablihan loput eiliseltä

Kuva
Kuva

Uunissa vihdoin hääpäivän illallinen. Hyvä lihapata. Punaviiniä, chilejä, papuja, paprikaa, sipulia, valkosipulia. Kolmisen tuntia saa hautua. Valmistuu joskus iltasella :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 11:59:15 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Olo edelleen flunssainen :/

Eilinen lihapata oli kyllä hyvää. Seurana muusi.

Kuva

Aamulla teetä ja mustaherukoita.

Kuva

Ostin aleista keittokirjoja 4e kpl. Tää Soppakirja on ihan unelma.
Kuva




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 12:00:49 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Laskin huvikseni makroja noihin kasviskeittoihin.
Tarviin vähän prodetaukoa

KuvaKuva


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ah Syksy ja sen ruuat

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 13:26:58 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Ostin eilen kikherne makaroneja. Soijapapu spagettia oon kokeilu aikaisemmin. Mut nää oli kyl tosi hyviä.

Kuva

Ja tänään lounaaksi eilisen lihapadan kaveriksi. Rakaa pastaa desimitallinen. Oli just sopiva määrä.
Päälle vähän juustoraastetta


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 13:27:31 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Niin se kuva Kuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 14:30:28 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Jaahas ei menny kun strömsössä mun sunnuntaikokkailut...

Ajatus oli tehdä kookoslettuja. Muokkasin tavallista ohjetta ja käytin kermaa ja kookosjauhoja. Mut ei menny ihan putkeen... Ehkä ensikerralla 1 muna enemmän. :lol: :lol: :roll:

KuvaKuvaKuva

Mut urhoollisesti pistelin ääntä kohti. Päällä edellispäivän kaakaokermavaahtoa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-14 14:42:53 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
:)
yritys hyvä!

hassua,toi soppakirjan valokuvaaja taitaa tykkäillä mun kuvia instassa:-o


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-15 12:29:19 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Oli että. Hienoja kuvia ovatkin.

Eilen vielä iltapalana Baijerin nakkeja.

Aamulla teekuppi ja lounaalla identtinen lautanen eiliseltä. Desi kikhernepastaa ja lihapataa. Liha tökkii. Melko lihainen olikin tuo loppu viikko. loppu viikosta parsakaalikeittoa.

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-15 15:51:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Täytyypä etsiä noita kikhernepastaa. Kiva tietää.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-15 21:28:59 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Tänään oli semmonen mun rytmiin täydellisesti sopiva päivä. Harmi ettei se onnistu joka päivä.

Aamulla aikaisin ylös. 4,5h töissä. Kotiin ja hyvä rauhallinen lounas. Tunnin päikkärit. Kirjan lukemista ja munalatte välipalaksi.
Kävellen salille spinning ja core tunnit. Pieni palauttava iltapala. Kävellen kotiin.
Suihkuun ja sänkyyn.

Ajatus oli katsoa jaksaako munalatella liikuntaa. Ei oikein. Olis pitänyt syödä paremmin ennen sitä. 1,5h treenin jälkeen jo musteni silmissä ja heikotti aikalailla. Onneksi pidän noita pähkinäpatukoita mukana. Ihan kunnon haukkaus riitti. Pähkinää ja hunajaa.

KuvaKuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-16 17:17:29 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Uneton yö takana. Mutta väsyttää yllättävän vähän.

Aamulla tee
Lounas
Kuva

Vielä vika annos kikhernepastaa ja lähinnä lihapadan lientä. Vihreitä papuja.

Päivällinen

Kuva

Kantarelli-kermakastike ja tein jauhelihapihvejä. Nekin paistoin voissa pannulla.

Nyt ruuan jälkeen kyllä silmä painaa. Peruin joogatunnin. Tulis jo perjantai :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-17 20:22:59 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Melatonin kanssa nukuin suht ok.

Tein aamulla pitkästä aikaa munalatten. Se jäi jotenkin polttelemaan vatsaa koko päiväksi. Vähän niinku närästi mutta ei ihan kuitenkaan.

Kuva

Lounaalla jauhelihapihvejä ja kanttarellikastiketta.

Olin menossa salille joten kokeilin välipalaksi pientä kotimaista omenaa ja reilusti kermajuustoa. Munalatte kun ei toiminut yhtään.

Omppu&juusto kombo toimi kuin unelma!
Ja muutenkin aika lisätä hiilaria kun lauantaina on tiedossa tyttöjenilta.

Treenin jälkeen kotona 2 täyslihanakkia.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-21 09:46:46 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Huomenta.

Eilen viettämässä rappioelämää. Tänään aamulla hasselpähkinäsämpylät uuniin

KuvaKuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-21 21:09:08 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Kokeilin parsakaali-aurajuusto keittoa uudesta keittokirjasta. Jätin perunat pois. Tuli hyvää

Kuva

Parsakaalia
Lihalientä
Sipulia
Chiliä
Sitruunanmehua
Smetanaa
Pofiberia
Aurajuustoa
Basilikan lehtiä



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-22 19:43:31 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Homma just ja just kasassa.
Mut voiton puolella. Paluu munapaastolle kutsuu jos lipsuu.

Lounaalla : parsakaalikeittoa.
Välipalalla tosi nälkä. Löin kinkkusiivuja ja juustoa mikroon. Ketsuppia ja ahmin sen.
Päivällinen :

Kuva

Mantelileipä (hasselpähkinäleipä) hodari. Baijerin nakkeja. Hapankaalia




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-23 06:54:31 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Tervehdys :D
Mitä ihanuuksia täällä onkaan kuvattu, heti aamusta vesi kielellä!

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-23 19:25:17 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Heippa sole :)

Parsakaalikeitto viikko jatkuu. Mut on se vaan hyvää.

Välipala kotimainen omppu. Se oli virhe. Tuli kauhee nälkä.

Just kerkesin kodin kautta ennenkuin piti mennä pitämään vanhempainiltaa.
Paistoin jauhelihaa ja joukkoon puolitölkkiä tomaattimurskaa.


Väsymystä ja semmosta ettei jaksa kiinnostua mistään oloa. Ärsyttävää.
En tiedä oikein mikä vaivaa. Kait sit vaan tissiliivit painaa kuten mun eskarit totesivat. Kun kysyin et " mikä sua vaivaa" :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-24 19:34:26 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Hieman tuntuu et toistan itseäni..

Aamulla munalatte
Lounas parsakaalikeittoa
Päivällinen nakkeja ja hapankaalia

Niin ja uneton yö. Heräsin 3.00 ja se oli sit siinä viime yön osalta.
KuvaKuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-25 09:44:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Mun piti vähän selailla, mitä se parsakaalikeitto on syönyt.... :lol: kun keitto on ruskeaa.
Ehkä se lihaliemi tai pofiber teki sen ruskeaksi. Varmasti on kyllä hyvää! :D

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-08-25 13:58:14 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Jo lihaliemihän se. Oma tekemää lientä pakkasesta. Tosi tosi tummaa, lähes mustaa mut hyvää :)

Mut tänään oli uuden aika.
Olivian kanaa

Kuva

Perinteisen reseptin mukaan miinus porkkanat. Ja kastiketta kaksinkertainen annos koska se on se paras osa.
Sen kanssa vihersalaattia ja vähän mustaherukkahyytelöä. Sekin omatekemä niin on vähäsokerinen.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 167 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)