Huomenta..Kylläpäs mua nukutti hyvin

Olinkin väsynyt vkl:n aamuvuoroista, ne ei ole minun juttuni, on rytmihäiriöitä.
Teea; ei kait siihen veetutukseen tarvita kuin yks väärä sana tai ilmaus Mr M:ltä kun mä oon väsynyt ja menkat..
sehän riittää eiks ni
Mutta koska hän on opettaja, niin mun ryöpytyksen jälkeen totesi, että meillä on vielä opittavaa toisistamme
VeeraX, meillä olikin hauskaa töissä, naurettiin paljon
Mlv, joo tartteehan meidän säästää, näin ei voi jatkua, mutta toivoisin että jokainen, myös ne kansanedustajat ja isotuloisemmatkin osallistuvat, ettei vaan me viikonloppuisin Suomea pyörittävät...
Ja kyllä mä ootan mun muruani tänne, ei oo enää pitkään
Lillis, Mr M laskikin jo että enää 4 yötä...
Mr M nappaa mun esikon Jyväskylästä kyytiin tullessaan, ne junat ei kulje suurmielenosoituksen takia,
eiväthän nämä kaksi ole edes tavanneet, mutta eiköhän ne 289km:n aikana tutustu

Esikko oli muutenkin surkeena, sillä on kursseja joissa on läsnäolopakko, eli evoi lähteä yhtään aiemmin Vaasaan, eikä olla pidempään, ja niillä oli poikakaverin kanssa torstaina vuosipäiväkin...
Itkien soitti eilen, että saisko lainaan mun auton viikoksi...
vois lähteä sitten vasta maanantaina takaisin Jyväskylään, niin sais pidemmän viikonlopun.
Tottakai lupasin, enhän minä ole silleen autosta riippuvainen, ja se on juuri se viikko kun Mr M on täällä,
niin jäähän meille yks auto.
Olin kuulemma maailman ihanin äiti ♥
Ja sit mua itketti.
Eilen juteltiin Mr M;n kanssa kaukosuhteen eduista, on pakko jutella kaikesta enemmän, se fyysinen läheisyys kun ei aina onnistu,
mietittiin, että puhuttaisiinko näin paljoa jos oltais joka päivä ihokkain.
Vaikea sanoa.
Ex-Raksunkin kanssa juteltiin, muttei lähellekään tähän samaan tyyliin...
Tosin kyllä puhuttiin siitäkin, että ei kovin pitkä ero ole kivaa.
Mutta jos nyt syksy jaksettaisiin, sitten hän jo muuttaakin Jyväskylään, ja matka lyhenee puoleen,
sen ajaa jo kahdenkin päivän vapailla, eli nähdään useammin

Nyt toinen kuppi kahvia ja vierailuja muiden päikyissä