Moikka vaan kaikille, emäntä on taas kotona

Matami-Mimmi, kiitos toivotuksista, oli mukava reissu

Eilen siis sitten esikon kanssa rantauduttiin JYväskylään,
ja se esikon koti...
Herrantähden.. ei sinne tullu vettä, ei sähköä, pölyä oli enemmän ku museossa.
Eihän sinne yöksi voinu jäädä.. ei todellakaan, elikkäs Scandic tarjosi meille suojaa ja katon pään päälle yöksi.
Iltasella siivoiltiin sitä kämppää, enimmät tietty.
Esikko soitteli vuokranantajalle tilanteesta, ja se oli aika yllätys hänellekin, syyskuun vuokraa ei luonnollisestikaan tarvitse maksaa.
Tällä viikolla sinne menee eristeen laittaja ja sitten tulee laattamies, ja kun kylppäri on valmis, revitään keittiö irti.
Esikko ei siis pysty asua siellä ennenkuin 25.9 lupasi mestari, et on valmis.
Elikkäs ,majailua ystävien nurkissa siihen saakka

Onneks on ystäviä...
Illalla sitten suihkuun ja hotellin pedille makoilemaan, esikko luki tenttiinsä ja minä katosin käytävään höpöttelemään Mr M:n kanssa

Nukuin lyhyesti, elikkäs heräsin klo 3.30, enkä sitten sen jälkeen silmiä ummistanut.
Voi vee
No aamupalan (hyvin hyvin runsaan sellaisen) jälkeen minä suuntasin auton keulan MIkkeliin, ja pian olinkin sitten Mr M:n syleilyssä ja kyllä sen suudelman takia kannatti ajaa sen 100km
♥♥♥Vietettiin siis 4 ihanaa tuntia yhdessä, mm pikkulempimistä luonnossa
Oli todella tarpeen tämä päivä...
Ja kun hyvästit oli pussailtu, niin keula takas kohti Jyväskylää

Ja siellä ootteli Lillis ja esikko mua, ja istuttiin tosiaan toista tuntia Nallekafiksessa salaatilla

Oli ihana tavata Lillistä

Ja sen jälkeen keula kohti Vaasaa, Lapuan kohdalla oli iso hirvi keskellä tietä
Kotiuduin puol kymmenen maissa, ja sen jälkeen jutustelua Mr M:n kanssa puhelimessa vielä...
Meidän rutiini kun hän saa lapset unille.. meidän aikaa

Mä oon kuulkaa niin lumoutunut hänestä.. se on mun Rakas ♥
Ruokailut on olleet vähän sitä sun tätä, gluteenitonta, mutta hiilarit olleet mukana kuvioissa, ei siis muuta herkkua ku yks kakunpalanen eilen

Mut ruokaa on ollut

Hyvä reissu ja paljon ihania ihmisiä