Mää oon kans asunu melkeen aina merikaupungissa: Kemi, Kotka, Kristiinankaupunki, Turku ja Helsinki... En erityisemmin ole tietoisesti etsiny merikaupunkia, niin on vaan aina käyny...
Tänään heräsin 5.30 kahvinkeittoon ja katselin nauhoitettuja Emmerdale -jaksoja. Pesin petivaatteet ja ysin aikaan kömmin uudestaan sänkyyn. Ajattelin taas, että ihanaa tää yksineläminen, ku saa tehä just niinku haluaa

Jos olis mies, niin valittais mun aikaisia ylösnousuja ja jos mukuloita, niin eipä sitä sitte takas sänkyyn niin vaan kömmittäis

Mietin, että loppujen lopuks mun elämä just tämmösenä aika täydellistä

Saa tehdä mitä halua tai jaksaa ja milloin haluaa tai jaksaa ....
Eikä kukaan alkanu valittaan ku en jaksanutkaan luututa lattioita vaiks oli suunnitelmissa. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin
Paistelin sitte tossa päivällä muikkuja runsaassa voissa. Kaapista löyty jämät korppujauhosta (varmaan vuodelta kivi ja kirves....), joten kieräytin ne sitte niissä. Hyvää tuli...
Pähkinäostoksilla eilen ollessani, niin löysin vihdoin ton mustikkajauheen, mitä oon vähän etsiskelly. Pussukassa on 100g mustikkajauhetta ja siihen on käytetty 1 kg tuoreita mustikoita ilman mitään lisättyä eli suhde 1:10. Aikas hyvin

Helppo käyttää jugeen tai leivontaan...
52,4
7.30 ½ avokado, ½ mantelisämpylä juustolla, 110g viilirahkaa marjoilla ja siemenillä, 1 lihapulla, kahvia pitkin aamua. (Unohin tietty sen mustikkajauheen....)
12.30 höyrytettyjä kasviksia, 5 paistettua muikkua, kurkkupötkö, juustoa, ½ mantelileipä, iso appelsiini
15.30 jämät kasviksista, lihapulla, 15 pähkinää
Ihme... koko ajan pikkunälkä....
19.00 pötkö kurkkua, mantelileipä, rutkasti juustoa, kinkkua, Irish Coffee -pala (n. 2x2 cm)