karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 03:06:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 978 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-08-11 09:53:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Loistavaa! =D> Jokohan sitä itsekin pian uskaltautuu vaatekaapin kätköille...

ViestiLähetetty: 2008-08-11 09:56:01 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Käy shine kokeilemassa! Voipi tulla yllättäviä löytöjä :wink: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-08-11 10:12:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

=D> Onnittelut Dumpo, Minä olen suurimman osan liian pienistä vaatteistani uudelleen käyttänyt johonkin projektiin, niin etten voi niitä edes kokeilla jos joskus tarpeeksi laihtuisin, nyyh... Joitakin vaatteita on suorastaan ikävä. Tällä hetkellä pähkäilen että pitäisikö alkaa kutoa pitkää villamekkoa talven kylmien varalle, ukko kielsi sen kokohaalarin tekemisen, heh heh.
Olisin tehnyt itselleni semmoisen kuin lapsillakin on, huppu, sukat ja lapaset samassa vaatteessa,you see. ja vielä loppulangoista että olisi ollut iloisen kirjava. Ukko ilmeisesti sielunsa silmin sen näki jo meikäläisen päällä, ja kielsi ehdottomasti.
Olisi se vaan ollut niin lämmin näin vetoisessa torpassa, huoh.
Täällä yritetään yhä saada sitä neurologia kiinni, eilen ei vastannut lyhyellä sairaalavierailullaan hakuunsakaan ja häipyi etuajassa kotiinsa. No tänään siellä pitäisi olla parikin töissä, että ehkä onnistuu. Pidän täällä käsiä ristissä ja peukkuja pystyssä, että huomiset uutiset siellä teillä ovat pelkästään hyviä.

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 10:18:48 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kiitos diisseli!! Vaan naurattaa minuakin kun tässä sieluni silmin näen sen puvun päälläsi :smt043 :smt044 olis mahtava puku :mrgreen: !! Ei muuta kuin tekemään!!! Mullekin tekis hyvää, olen tällainen vilukissa :roll: Toivottavasti saatte sen neurologin kiinni!

ViestiLähetetty: 2008-08-11 10:35:32 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Mulle tuli kanssa tuosta dieselin vaateideasta mieleen Teletapit!!

ViestiLähetetty: 2008-08-11 11:05:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:mrgreen: Niin varmaa ukollekin, paitti että pituutta olis paljon enempi, jättiläisteletappi, pelottavaa...
Sain kiinni neurologin ja oli samaa mieltä että uuden lääkkeen annostus on ehkä liiallinen, joten pienen pieni pilleri puolitetaan. Arvaa puolittuuko helpolla?

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 11:55:59 
Poissa
vauhtikala
vauhtikala

Dumpo kirjoitti:
Lillukka!terveisin auringonvalossa kylpevä kotiäiti

Ai että AURINKOA? Meillä tulee tänään vettä vaakasuorassa.... mutta nautipa sinä, Dumposeni!!! :D

Mä aamulla ihan vahingossa tein itselleni eväät töihin, muistin vasta matkalla että tänään piti aloittaa se kaks kertaa päivässä-projekti. No, nyt oon syönyt yhden mantelileivän tähän mennessä eikä oo nälkä. Ehkä odottelen ja katson, milloin seuraavaksi nälättää. Kuntosalikin jää tältä päivältä kun unohdin kamat kotiin - viikonloppuna oli NIIN KIVAA siellä Mäntyharjun mökillä tanssikavereiden kanssa, että automaattiohjauksella lähdin tänään töihin... ! Mutta tästä tää lähtee, olen ihan tosissani kokeilemassa... jos ei tänään selvitä kahdella aterialla niin huomenna ihan varmasti!

ViestiLähetetty: 2008-08-11 13:41:39 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Diisseli, mun oli pakko ostaa semmoinen tablettileikkuri apteekista, kun olen joutunut noita minitabletteja myös laittamaan neljään osaan. Helpotti kovasti.

Marsu, just se teletappi, yritin miettiä että mitähän se puku muistuttais :mrgreen:

eccomi, tervetuloa kokeiluun. Ite tykkään tästä, tai on pakko tykätä, kun en saa enempää mahtumaan. Ateria-annokset pitää vain olla riittävät, jottei mene kitudieetille. Pitää paremmin sen nälänkin loitolla.

Päivän eka ateria 11.30. Paistoin lämminsavupekonia läjän voissa, sen jälkeen jälkirasvoissa pinaattimuhennosta kasan ja lopuksi kaksi munaa emmentaliraasteella. Lisukkeena pätkä kurkkua. Jälkkäriksi neljä saksalaista ja desi vadelmia. Näyttää nuo pensaat notkuvan vadelmista, joten pitää lähteä poimimaan niitä. Hetkessä ovat kypsyneet.

Olen tuumaillut tuota mun tavoitepainoani. Ajattelin antaa periksi 5-10 kiloa, eli asettaisin tavoitteeksi 70-75kg. Nyt tilanne on erilainen kuin ennen, sillä minulla on aika paljon lihasmassaa, joka ei anna painossa totuutta.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 13:53:18 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi

Hei systeri!
On teillä taas sattunut ja tapahtunut kaikenlaista sitten viime vierailun. Onneksi "Eemeli" on niin reipas (kuten myös äitinsä :wink: ); eipä kovin moni tuon ikäinen kitisemättä noita sairaalareissuja heittäisi!
Alkoi ihan ääneen naurattaa tuo diisselin aikuisten-neulottu-potkupuku-idea :mrgreen: -Voin sieluni silmin kuvitella diisseliperheen temmeltämässä riemunkirjavissa neulepuvuissaan ympäri torppaa... :smt044
Hyvää alkanutta viikkoa! -Onneksi olet taas päässyt kunnon muonaan!

T: Hippis-sys.

ps. Laita vaan kuva-arvoituksia tulemaan; pysyypähän mieli virkeänä :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-08-11 14:45:30 
Poissa
taistelukala
taistelukala

sys, putkahdan tästä kohta luoksesi kera kuva-arvoituksen :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-08-11 16:47:21 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Illan viimeinen ateria: paistoin valurautapaistinpannussa voissa ja öljyssä lohifileitä. Maustoin kypsänä tillillä, sitruunalla ja yrttisuolalla. Laitoin vetäytymään kulhoon kannen alle. Sitten haudutin kookoskermassa kiinistä, porkkanaa, kukkista ja kesäkurppaa. Maustoin curryllä ja merisuolalla. Lisäksi söin pienen palan kurkkua ja jäävuorista, sekä jälkkäriksi 3 saksalaista. Perään vielä otin pienen pätkän vatajan lenkkiä, ettei tule produvajetta. Oli muuten herkullista tuo vihanneshauduke ja lohi. Tosin mulla on sellainen ongelma, ettei ruoka maistu, on lievästi kuvottava olo ruuasta. Jotku sanoo, että induktiossa tulisi tällaista. Ensimmäistä kertaa tuli minulle. No, tuo sitruunainen maku vähän helpotti.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 18:09:39 
Poissa
vauhtikala
vauhtikala

Dumpo kirjoitti:
eccomi, tervetuloa kokeiluun. Ite tykkään tästä, tai on pakko tykätä, kun en saa enempää mahtumaan. Ateria-annokset pitää vain olla riittävät, jottei mene kitudieetille. Pitää paremmin sen nälänkin loitolla.

Joo, nälkää mä en kyllä aio kärsiä ollenkaan. Jos tulee sellaiset fiilikset niin sit säädän - jos ei kaks ateriaa riitä niin syön kolme. Olo on ollut mainio tänään, edelleen (klo 19) olen ihan ähky päivällisestä. Eli so far so good!! =D>

Dumpo kirjoitti:
Olen tuumaillut tuota mun tavoitepainoani. Ajattelin antaa periksi 5-10 kiloa, eli asettaisin tavoitteeksi 70-75kg. Nyt tilanne on erilainen kuin ennen, sillä minulla on aika paljon lihasmassaa, joka ei anna painossa totuutta.

No kuvasta päätellen sulla ei kyl oo mitään pudotettavaa enää, olet TODELLA hyvännäköinen! Eli hyvä vaan jos tarkistat kilotavoitetta oikeaan suuntaan. En voi kuvitella, että ainakaan kymmentä saisit pois ilman että alkaisit näyttää jo liiankin laihalta. Nyt näytät juuri sopivalta, hoikalta ja hyväkuntoiselta! Nih. :smt045

Minä rakastan.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 19:15:55 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kiitos eccomi :hug: Sinä olet niin ihanan kannustava :mrgreen: Pelkään, että jos menen alle 70, niin silloin voi jo lähteä lihaksista ja tissitkin muuttuu nahkapusseiksi :roll: Tuosta ruokailusta, niin minäkin olen aina ähky siitä ensimmäisestä ateriasta ja on vaikea syödä se seuraava. En kuitenkaan halua venyttää kovin myöhäiseksi, joten pidän sitä klo 18.00 takarajana.

Pitäis tehdä käsipunttitreenit ja vähän reisilihaksiakin olympialaisten tahtiin.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 19:30:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sen halkaisijan kävin apteekista hakemassa, kun ensi terveyskeskuksessa kokeiltiin toimiiko se ko tabletteihin. Hintaa häkkyrällä kuitenkin yli 60 mummonmarkkaa, joten en halunnut sokkona ostaa. Hyvin halkeaa ja puolikkaat pysyy lootassa. ei tarvitse seuraavaksi koiruuksia eläinlääkäriin raahata benzojen lattialta nuoleskelun jälkeisen hillittömän euforian lääkitsemiseen. Ihan jo riitti tuo tyttären "tilojen" katseleminen. Hoh hoi, mutta kyllä se taas tästä.
P.S. Etsin jo sopivia lankoja.

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-08-11 21:49:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Hyvä kun leikkuri toimi!! Meikä kun joutuu noita sytoja käsittelemään ja jakamaan moneen osaan pikkuisia tabletteja, niin oli pakko ostaa tuo älyttömän kallis pikku vehje.
Laitahan sitten kuvaa teletappipuvusta :mrgreen: , oottelemme innolla!!!

Täällä vielä notkun, unettaa kovasti. Joten lähden petihin tästä. Öitä!!

ViestiLähetetty: 2008-08-12 07:28:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mukavaa tiistaipäivää tänne!
Mie annoin chilit äidille talvihoitoon pihalta. Ihan siemenestä kun oon niitä pihalla kasvatellut, niin voipi olla että ensi kesänä tekevät palkoja :shock: :lol: . Eli eivät oo kovin kookkaiksi kasvaneet.
Mangoldi rehottaa ja samoin kesäkurpitsat pukkaa hedelmää. Mie en oo vieläkään saanut otettua kuvaa siitä miun viljelyveneestä. Nyt siis ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen näyttää suunnilleen siltä, mitä olen toivonut. Se kaipasi vain vähän voimaa Vapolta :D

Voi hyvin!

ViestiLähetetty: 2008-08-12 08:22:35 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Helou Dumpo! Huomaan tikkeristä että taisi se käänteinen pätkä auttaa?? Hieno homma, kannatti kärvistellä muutama päivä! Minäkin täältä taas kivenkolosta kömmin esille pikkuhiljaa :mrgreen: Ja turvotusten karisteluun pitäisi ruveta... :smt017

Mukavaa päivää sinne kainuunkolkkaan!!

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-08-12 17:11:26 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Patis, oottelen sitä kuvaa :D ! Joten alahan kaivaa kameraa esille!

Fauna, kyllä näytti se käänteinen auttavan! Kolahti tuo paino mukavasti alaspäin :mrgreen: . Auttoi mulla muuten turvotukseenkin :wink: .

Sitten uutisia. Teemu näytteet olivat täysin puhtaat, joten meidän lääkityksen tie tulee näillä näkymin päättymään huomenna, kun mennään saamaan viimeiset sytot. Sitten alkaa jälkitarkastukset kerran kuussa, jotka tietysti tapahtuu aina Oulussa. Ette arvaa, kuka on kuin tyhjä ilmapallo.... alkoi päätäkin särkemään. Mietin, että jaksanko tulla tänne foorumille ollenkaan, mutta tulin kuitenkin. Syyyyyyvä huokaus kävi, kahden vuoden tuskainen taival takana.

Sitten sitä ruokapuolta: päivän eka ateria klo 12.30, jolloin vokkasin herkkiksiä, pinaattimuhennosta voissa, vatajan lenkkiä ja kaksi kananmunaa. Joukkoon pala oltermannia ja pätkä kurkkua. Jälkkäriksi kaksi saksalaista. Oli tarkoitus mennä syömään vielä desin vadelmia, mutta keli heittäytyi jostain kumman syystä sateiseksi ja jäi väliin.

Toka ateria meni just, ja oli iiiiso annos herkullista siskonmakkarakeittoa. Jälkkäriksi yksi pala naurista.

Paino oli sama kuin viimeksi eli 80,5kg. Tein illalla lihastreeniä, joten oli ihan odotettavissakin. Tulevan viikon aikana en odota edes painonlaskua, vaan voipi nousta jopa kilon, kun on viikon päästä menkat tiedossa. Kokemusta on.

Nyt yritän laahautua teidän päikkäreissä, mutta voipi olla, etten jaksa hirmuisesti kommentoida :roll:

ViestiLähetetty: 2008-08-12 17:28:42 
Poissa
Puudelikarppi
Puudelikarppi

Dumpo kirjoitti:
kahden vuoden tuskainen taival takana.

Todella hieno homma, me vähemmän tututkin ollaan kovasti jännitetty ja toivottu. =D>

Terkkuja Teemulle!

ViestiLähetetty: 2008-08-12 17:45:06 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kiitos Lotta!!!

JA KIITOS KAIKILLE TUESTA JA ENERGIASTA JOTA OLETTE ANTANEET MINULLE JA TEEMULLE!! SEN ENERGIAN VOIMIN OLLAAN JAKSETTU!!!! KIIIIIIIITOS :hug: :hug: !!!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 978 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00