karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 02:18:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1000 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 850 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-01-17 11:20:39 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Keskiviikko 17.1.-18

Hih!
Teikku, juujuu! Matami, juujuujuu! Teikku ei paljoo ehottele, se määrää. :lol:
Vaan oikeassa ootte molemmat. Onneksi jo eilen älysin se iteki, ja illalla soitin
Aatamille, ettei tartte tulla kyytimään, käyn vaan tk:ssa ja tuun kotiin takaisin.
Ei luvannut Herr Doctor salille koko viikolla! Mukava mies oli hän, jutteli kaiken-
moista ja siinä sivussa näppärästi nappasi kaksi luomee pois. Purkkiin ne pistettiin,
patologille katottavaksi.

Oli aika uppeeta kepitellä aamulla sinne tk:een, sinnehän eio matkaa kuin vähän
alta kilsa. Pimmeetä oli vielä kasilta, mutta kirpeä pakkasilma ja hiljalleen alas satava
kimaltava pakkaslumi veivät ajatukset peräti lapsuuteen asti. Kaunista oli, jossain
kohtaa viilsi viima poskipäitä, mutta muuten oli ihan bueno.
Vaan niinsoli kuin kaivosta oisi noussut kun häly herätti mun klo 6.30. Eioo tarvinnut
viime aikoina siihen aikaan herätä. :cry:

Joten maailmassa on kaikki hyvin, ja pitänee sitten tänään niitä koopseja...ehkä... :wink:

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-17 11:40:33 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
No hyvä, sekin riesa ohi. :D

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-17 11:48:30 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Oi jos mä saisin joku aamu nukutuksi puol kasiin niin ajattelisin nukkuneeni pitkään. Tänään heräsin puol kuus ja usein viideltä. Näin erilaisia me ollaan. Haluaisin kyllä nukkua pitempään mutta kun unta ei riitä.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-17 13:15:47 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Jos mä joskus saisin Mr MM:n raahattua lekuriin muutaman
luomenleikkaukse ajaks, nii olis aika jees. Mutta kun ei nii ei.
Jos mulla alkais joku luomi kasvaa, nii se lähtis nipsvaan pois ;)

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-17 14:37:58 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Greda, suurin riesahan tässä oli tuo heräämisaika ja tallaaminen sinne pelipaikalle. Vaikka ei sekään enää riesalta tuntunut, kun kimallusten keskellä oikeassa talvi-ilmassa taivalsin.
Kirris, mä valvoin vìime yönä niin kuin useimmiten klo 2.30-5.45 about. Sillä se pakkoherääminen vajaan tunnin unen jälkeen oli niin sitkasta. Olin kyllä nukkunut 4t valvomusta ennen.
Zee, kiva kun poikkesit Willaan. Ne luomet on. Nyt on kuitenkin ne poistettu, mitkä jotttain aatoksia ovat aiheuttaneet.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-17 15:54:27 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Lillis, sit en yhtään ihmettele että herääminen oli vaikeaa. Mä yleensä nukahdan aika nopeasti illalla. Jos valvon niin aamuyöstä.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-18 18:24:27 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Torstai 18.1.-18

Kirris, mä huomasin virheen tuossa heräämisajassa, se oli klo 6.30 eikä 7.30 mutta eihän
sillä nyt väliä oikeastaan ole. Kun vaikeeta se herääminen joka tapauksessa oli.

Tänään vallan hauska päivä. Ensin jonniimoista puuhakkuutta, osoittain ikkunavalot lootikkoihinsa
ja säilöön odottamaan uutta tulemustaan loppuvuodesta, sitten Teikkulin kanssa ihanaa yhessäoloa,
puhumista, nauramista ja vähän itkutustakin. Me ollaan itkijänaisten sukua. :oops:

Kaamos lie taittunut koko Suomesta, kun aurinko nousi Nuorgamissakin horisontin yläpuolelle
liki tunnin ajaksi. Ja huomenna on se maaginen Heikin, Henrikin päivä jolloin talven selkä taittuu.
Muisto lapsuudesta; äiti oli kertonut, että Heikkinä talven selkä taittuu. Pikkulapsen mieleen se jäi
ikkäänkuin konkreettisena tapahtumana. Ja kun sitten Heikinaamuna pakkanen paukahti kovasti
jossain nurkkapielessä, muistan kun huusin äidille, jotta kuulitko, nyt se Heikin selkä katkesi. :D

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-18 18:46:49 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
*tuplan poisto*

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-18 19:11:40 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Perjantai 19.1.-18

Heikin päivä, talvenselkä napsahtaa poikki, aletaan kääntyä kevättä kohti.
Valo sen kuin lisääntyy, aamujatkumo tänään tasan ½ tuntia ja illalla 53 min.
Lisääntyneen valon toki jo huomaa. Ja kun pakkastakin on miikka 10 astetta,
niin mitäpä sitä voi muuta sanoa, kuin että on oikein kunnon talvi. Hyvä niin, tällaisesta
talvesta kyllä nauttii. Perjantai, kauppapäivä ja Aatami. Tässäpä nää tärkeimmät.
Kuva

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-22 18:38:04 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Maanantai 22.1.-18

Talvikelit sen kun jatkuu. Tosin ei taida enää kovin kauan näitä piisata,
ylihuomisesta alkain on luvattu jo lauhtuvaa, melkein nollarajoille asti.
Tällä hetkellä mittari näyttää -17.5 astetta.
Päivällä kepittelin kirjastolle, kirjoja vaihtamaan ja samalla tuli tuo
kansalaisvelvollisuuskin täytettyä, eli äänestetty on. Pakkasta oli silloin miikka viistoista,
vielä ihan hyvä ulkoilusää. Eihän siitä matkaa tullut kuin reilu pari kilsaa, pienesti mutkan
kautta jo siihenkin.

Kummempia kuulumisia ei ole kerrottavaksi, mitäpä tässä, ihan tavallisessa elämässä.
Keskiviikkona on tikkien poisto, torstaina meinaan mennä moikkaamaan Mintun äitiä ja
vähän Minttuakin. Huomenna olisi salipäivä, vaan saattaa nyt jäädä sattuneesta syystä.
Näilläpä tässä nyt mennään.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-22 20:47:00 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Parasta antaa haavan ihan rauhassa parantua :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 10:04:40 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Tiistai 23.1.-18

Pakkasaamu, -23 astetta. Eipä ootänä talvena vielä ollut moista.
Eikä taida tähän tietoon jatkuakaan, lauhtuvvaa ja - vaihteeksi - lumi-
sadetta on luvattu jo huomiseksi.

Ja juu, Teikkuli, niin se saa nyt parantuakin, ainai tämän viikon. Huomaan
punoitusta toisessa ja reiän toisessa haavassa. Siitä lie toinen tikki
rapsahtanut poikki /irti omia aikojaan. Joo, ennoo hangannut enkä raastinut
millään!! :mrgreen:

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 14:30:40 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Ei kandeis olla ahkera, ei kandeis tehä muuta ko maata soffalla ja syleksiä kattoon.
Keräsin kaikki tuikkuvalot sun muut ikkunakoristeet pois, nätisti laatikoihin ja lootikot kaapin ylähyllylle. No enhän mä muuten sinne yltä kun keittiötikkailta, tieteski. Yksi loota meinasi pudota ja sitä kun varjelin niin tipahin ite. Olkapää siinä kolahti ja nilkka vähän vääntyi. No joo, onneksi sain akuuttiajan terkkariin. Aa tulee kohta hakemaan...höh!

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 15:00:31 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Toivottavasti ei tullut isompia vahinkoja. Paranemisia!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 15:04:55 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Liittynyt: 2005-03-24 12:26:48
Viestit: 6190
No voihan sentään! Pikaista paranemista!

_________________
16 vuotta karppilassa!
Hetki hetkeltä eteenpäin!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 17:19:07 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Äsken tulin kotiin reissusta, tutkittiin, kuvattiin ja lausuttiin, kahessa tunnissa kaikki.
Joten kyllä hoitoon näköjään pääsee kun tarvis on. Sattui vissiin olemaan joku peruttu
tai akuuttiaika ja röntgeniin pääsi heti.
Eioo murtumia, kolhuja olkapäässä ja venähtänyt nilkka. Kippeitähän ne on. Kolhuja
myös itsetunnossa... :mrgreen:

Grasu, mlv, kiitos! Aika vähällä tästä kuitenkin pääsin, mutta lepoa ainaki loppuviikko.
Vaan huomenna on se tikin poisto, Aatami tulee kyllä kyytimään, mä yritin ehotella
sille lääkärille, että nappais ne nyt pois vaan siihen tuo ei suostunut...että semmonen tappaus
tällä kertaa. Eikä tässä sitten muuta olekaan, kiireellä kerrottavaa. Heipparallaa!! :smt039

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-23 18:51:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34667
:shock: Siellähän hurjastellaan tikkailla

Lepoa ja rauhaa sitten vaan, niin paranee joutuisammin. Ymmärrän kivut taas oikein hyvin. Omat kolhimiset ovat vielä tuoreita :?

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-24 05:37:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Lillis tippuilee ja Matami kaatuilee. Onneksi kummallekaan ei käynyt pahemmin. Pieni varovaisuus lienee paikallan mutta toisaalta tekevälle sattuu. Mukavaa keskiviikkoa!

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-24 09:49:49 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Keskiviikko 24.1.-18

Huomenta taas, eilistä lähes 20 astetta lämpöisempänä aamuna. Kovin on vaihettelevaista. Lämpötilan nousun lisäksi sataa lunta ja tuulee aikalailla.

Koipi on kippee, vaikka ei ihan niin paljon kuin luulin. Vissiin tarviin kuitenkin Aatamin apua terkkariin menossa. Oikeastaan tuo olkapää tai paremminkin kaulajänne on kippeempi. Päätä ei himeesti nyt käännellä. :mrgreen:

Oon aina tykännyt avocadosta. Tänä aamuna oli semmoisen puolisko syötävänä. Jostain syystä ei maistunut vaikka oli ihan hyvän oloinen ja syötävän kypsä. Ehkä en ihan heti syö...

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2018-01-24 19:46:13 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Nyt ahistaa. Ahistaa ihan huolella. Olin siellä terkkarissa, otettiin ne tikit pois. Käsivarsitikkaus punoitti ja jotain eritettä siinä oli eli joku bakteeri sielä on. Tissin alus oli ihan ok. Vein ne pef- puhalluksetkin, niiden perusteella hoitaja sanoi, että tod.näk.astmadignoosi tulee. Se spiro on ensi ma:na. ASTMAdiagnoosi!!! Mä en ikinäkään oo osannu edes kuvitella, että mulla voisi olla astma. Sehän on melkein kuin kuolemantomio. Ainaki satakertaasata invalidisoiva. Nilkka pantiin pakettiin, kaulalihas toisella puolella niin kippee, ettei päätä voi kääntää. Nyt en melkein jaksa. :?

Hirvee keli ulkona,tuuli pöllyttää lunta valkeena verhona, ei voi tietää, mistä suunnasta se tulee. Ryntää joka taholta. Ilman Aatamia en oisi ikinäkään tuosta reissusta selvinnyt. Paitsi tietysti taksilla.
Vaan nyt on paha sordiino päällä...astma...apuva...Tai siis, oon ihan shokissa.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1000 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 850 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)