Joo Teija! Itellä kesti hetki ennen kuin ihastuin kasvissosekeittoon. Lähinnä kouluruokailujen kautta sitä oppi sietämään, koska silloin sai aina lihapiirakkaa

Nyt kun on oppinut itse soveltamaan, niin tulee melkoisen hyvää ja täyttävää ruokaa eikä tartte murehtia tuleeko rehuja syötyä.
Viikonloppu hurahti melko vilkkaissa merkeissä. Kävin lauantaina "iltaseltaan" Pohjois-Karjalassa äidin ruokapöydässä ja samalla vietin illan entisten opiskelukavereiden kanssa. Aamupäivällä vallattiin koirapuisto kotikonnuilla ja siinä vierähti sen verta pitkä tovi, että en ehtinyt syödä kotona ennen P-Karjalaan menoa.
Äiti tekee parasta VHH-ruokaa, en ymmärrä, miten mamma osaa loihtia niistä minullekin tutuista ruoista niin maukkaita! Tarjolla oli kana-munakoisolasagnea, jossa ei ollut noiden lisäksi muuta kuin taidokkaasti yhdisteltyjä mausteita ja vähän kermaa. Ai että! Salaatti oli myös kyljessä ja salaatinkastikkeena toimi avokadoöljy, jota muuten rakastan! Pitänee ostaa itsellekin pitkästä aikaa. Lisäksi olisi voinut nauttia lohta, mutta söin lasagnea niin paljon, etten enää jaksanut

Illaksi ostin itselleni limpparia, koska olin autolla liikkeellä. Ilta meni mukavasti ruokapuolenkin suhteen, ei tehnyt mieli kaikkia niitä herkkuja, joita toverit oli mukanaan tuoneet. Pari palaa fazerin sinistä nautiskelin ja sitten pähkinöitä

Yöllä ajoin takaisin kotiin.
Sunnuntaina käytiin koiran kanssa Puijon taikametsässä lenkkeilemässä 7 kilsaa (asustelen tosiaan Kuopiossa, en ole tainnut aiemmin mainita

) ja löysin itseltäni taas uusia lihaksia. Kyllä pehmeä pururata ja jyrkät nousut nostavat liikunnan tehoa roimasti. Oli paljon miellyttävämpää myös polville tuollainen maasto ja mieli lepää tällaisella metsähiipparilla, kun saa kuunnella linnunlaulua ja purojen solinaa. Hurttakin oli fiiliksissään.
Ruokapuolelle kuuluu hyvää. Repsahduksia ei ole tullut ja viime viikolla söimme jauheliha-kukkakaalisoselaatikkoa (ukkeli väsäsi ihan ite) ja loput kasvissosekeitosta. Tänään töissä oli mukana roima annos jauhelihasalaattia! Olen myös hurahtanut näin kesän kynnyksellä grillimakkaroihin ja varsinkin noihin erikoismakuisiin

On vähintään kaksi pakettia jääkaapissa ja ainakin yksi makkara tulee syötyä esim. iltapalaksi. Hiilareita on maksimissaan ollu 3g per makkara, nyt näissä uusimmissa wilhelmin yksilöissä vain 0,2-2g muistaakseni.
Mietin, että onkohan tuo miten "feikkiruokaa" ja pidemmällä tähtäimellä haitallista. Voisi ehkä vähän rajoittaa niiden syöntiä, ettei ihan joka päivä söisi

Olen makkaroiden suhteen melko outo, koska tykkään syödä niitä myös kylmänä. Tästä ominaisuudesta on ollut hyötyä leirielämässä, kun ohjaajana ei aina ehdi nautiskella nuotiossa käristetyistä yksilöistä. Olen saanut monet naurut, kun popsin kylmää makkaraa. Mutta hei, minun makuhermot!

D
Marjoja olen syönyt paljon jugurtin kanssa ja marjat ovatkin aiheuttaneet muutamalle avokadolle ylikypsymisen, kun en ole muistanut syödä niitä.
Painoa oli tippunut viikossa 0,8 kg eli tikkeri valehtelee 200 g

Harmi kun ei voi desimaalintarkkuudella laittaa, kun rupeaa helposti huijaaman itseään. Tuo etana on kuitenkin kiva muistutus ja havainnoija kehittymisen suhteen. Sentit olivat pysyneet samana.
Toivottavasti ihmisille paistaa aurinko, täällä vain sataa . . .
viewtopic.php?f=11&t=68619[/size]