Juu mä alotan tolla viidellä kilolla, ja myyn sen vaikka eteenpäin sitten kun siirryn seuraavaan

Johan tuo oma poikakin painaa yli 6 kiloa ja sitä nostelee / kantelee päivittäin, niin omanlainen kahvakuulansa sekin
Rasvasta: Munakkaat paistetaan aina voissa, majoneesia käytän myös, yleensä "salaatinkastikkeena" roikkasen pari raitaa tuubista. En mitenkään ylettömästi, mutta niin että saa vähän makua. Nyt olen ottanut tuon kookosrasvan mukaan kuvioihin, aamuisin kahvin sekaan teelusikallinen. Onko riittävästi? Maltilla olen mennyt, kun tosiaan tuntuu että vatsa pakkaa menemään kuralle jos ihan liikaa lotraa

Oliiviöljyä käytän välillä myös salaatteihin. Kermaa kahvissa (sehän on rasvaista) jne. Mutta lähinnä nyt kiinnostaa onko tuolla kookosrasvan lisäyksellä vaikutusta!
Ehkä tämä tästä. Melkoista hienosäätöä on. Kun olis kristallipallo ja vois vaan katsoa missä mennään metsään
Nyt olis pikkujoulutkin tulossa lauantaina. Lähdetään mammaporukalla tuulettumaan. Ihan hauska tavata näitä naisia, jotka on kuitenkin ollut se vertaistukiryhmä läpi raskauden, synnytyksen ja ensimmäisten kuukausien vauvan kanssa

Kävin eilen vähän sovittelemassa vaatteita. En vissiin osaa vaan etsiä oikeanlaisia omalle vartalolle. Tuntuu että kaikki kiristää ja puristaa. Mielessä oli visio mitä haluan ostaa, mutta en mukamas löytänyt kaupasta juuri sitten sellaista. Saas nährä, meenkö jätesäkissä
Muuten on ollut sellainen hyvä olo itsestään. Jotenkin kauniskin, pitkästä aikaa. Voi olla, että tuo hiusvärikin piristää. Mulla on kirkkaan punainen otsatukka. Ja nyt kun hiuksia on alkanut lähtemään ihan sairaasti (osasin odottaa tässä vaiheessa synnytyksen jälkeen, on ihan normaalia) niin hankin sellaiset clip-on hiustenpidennykset. Kun lähtee ihmisten ilmoille, ne on nopea ja kiva laittaa. Näyttää vähän vähemmän nuuruiselta

Välillä taas jopa oma vartalo on ihan ok. Mutta sitten tulee niitä päiviä, kun tekis mieli yökkiä. Ah tätä naisen elämää. Vaikken mikään pinnallinen olekaan, niin aina se peilikuva ei vaan jaksa miellyttää. Yleensä yäk-olo iskee ilatsisin kun kylvetän poikaa, näen itseni sivusta vessan peilistä, ja aina se sama samperin läskimuori sieltä katsoo takaisin, illasta toiseen
Tänään olisi vuorossa siivousta ja vaunuttelua. Ulkona on ihana sää. Raikas ja harmaa. Jotenkin.
Mukavaa alkanutta viikkoa, kiva kun jaksatte kommentoida ja vinkkailla! Yksinpuhelu olisi kaikinpuolin ankeaa