Pitkästä aikaa kävin tänään vaa'alla ja hui hirveetä: painoa taas
78,9 kg 
Eipä ihme että on alkanu farkutkin taas kiristään. Eli taas kartottamaan syömiset ja karsitaan turhakkeet pois..
Tänä aamuna siis pari kuppia kaffetta kermalla, tarvi ohentaa punaisella maidolla kun kerma oli lopussa.
Aamupalalla nakkimunakas, salaattia, tomaatin puolikas, kurkkua.
Evääksi töihin paistettu seifile, kananmunakastike, salaattia. Ja töissähän kuluu kaffetta pari-kolmekin kupillista.
Töissä senkus ahtistuksen aiheet lisääntyy; yt-neuvotteluita saattaa olla kuulemma vuoden vaihteen jälkeen tulossa, olis paineita vähentää porukkaa taas. Tosin lähin esimieskin oli sitä mieltä että jos yksi heppu poistetaan niin hommat saattaa käydä liian vaikeiksi ja vaarallisiksikin tietyissä tilanteissa. Aiemminkin näitä on puitu ja silti vähennetty sakkia, sitten ihmetellään kun tapaturmat ja sairauspoissaolot kasvaa..
Pikkurekkuni on yllättänyt muutaman kerran avaamalla ihan itse ulko-oven kun olen ollut ulkona. Onneksi se ei saa avattua sitä kun se on lukossa niin ei ole sitä pelkoa että rekku lähtee maailmalle kun on yksin kotona.. mutta aika etevä näköjään on. Kyllähän tuommoinen 25-kiloinen pötkö jo jaksaa kahvan kammeta. Monena vuonna olen ottanut rekuista jouluisen potretin ja tehnyt siitä joulukortit mutta nyt ei ole oikein löytynyt inspiraatiota. Tylsät valmiskortit pistän postiin niille jotka korttia kaipailevat.
Siskon toipuminen on ollut ihan hyvää, saa jo ajaa autoa mutta vielä on sairaslomalla ja käy tarkastuksissa ennen töihin paluuta. Vielä ainakin on ottanut määrätyt lääkkeet eli ei ole tullut mitään ikäviä sivuvaikutuksia niistä. Että semmosia juttuja taas, yritellään pitää kilot kurissa ja lippu korkealla..