Saari63 kirjoitti:
Mä luulen että sun elimistösi on vihdoin alkanut korjaamaan itseään. Joko sun hormonitoimintasi on palautunut? Sehän jo itsessään "lihottaa" tai nostaa painoa.
Onhan toi sun päivällinen oikeaa lämmintä ruokaa? Jos mahdollista niin syö kaksi lämmintä ruokaa päivässä, sun liikunnallasi noi välipalatkin on ihan ok. Kirjoittele aina silloin tällöin, niin me pysymme mukana.
Ja silloin kun lopetit kirjoittamisen, olit juuri muuttamassa omaan kotiin, onko niin?
Nyt syksyllä kaikki kaalit, porkkanat, yms kasvikset ovat edullisia. Syö niitä vaihtelevasti vuoroin kylminä, vuoroin lämpiminä. Voissa paistettuna kun paistat!
Ei ole hormonitoiminta palautunut, oon nyt syöny n. puoli vuotta Microgynon merkkisiä ja niillä on tullut jonkinlaista vuotoa.
Gyne noi mulle ihan valitsi ottaen huomioon oman hormonitoiminnan puutteen.
Ei toi mun päivällinen ole silleen vieläkään ihan semmoista oikeaa ruokaa, siihen kyllä pyrin.
Ja täytyy kans kattella noita kausivihanneksia ja juureksia

En usko että ihan hiilarittomuus mun kohdalla edellenkään toimii; fysioterapeutti itse asiassa epäili että rasitusvammat voi johtua hiilareiden puutteessa. Eli siis juoksu liian vähillä hiilareilla/energialla...
Nää jalkavaivat nyt itseasiassa voimia on kuluttanut eniten, tän painonnnousun sietämisen lisäksi.
Mutta eiköhän tässä parempaan suuntaan olla yhä menossa, kun noi jalat alkais jo vähän paraneen.