Eilen jäi kokkailut kokkailematta, flunssa pukkaa päälle ihan tosissaan.
Mulle ei yleensä kuume nouse, vaan menee ennemmin alilämmön puolelle.
Ensin olikin 35.4 kahvakuulan jälkeen, aattelin, et olis energiavajausta ja teinkin palautus-smootien.
Sit alkoi paleltaa tosissaan, joka paikkaa särki ja päätäkin särki, vaikka se on mulla tosi harvinaista.
Lämpö nousikin sit iltaa kohti 37.6 olo oli tosi kurja.
Nyt aamusta ei onneksi oo enää lämpöä, mutta olo silti huono ja yskittää ja kurkku kipeä.
Se eilinen kahvakuula oli tosi kivaa! Ja ei ottanut ollenkaan olkapäihin. Tällä ekalla kertaa harjoiteltiin perusheilautusta eri variaatioilla ja hiottiin heilautustekniikkaa. Lisäksi tehtiin neljän liikkeen vatsasarjoja ja punnerruksia. Oli tosi raskasta ja hiki lensi päästä. Onneksi ei ainakaan vielä tunnu lihakset ihan kauheen kipeiltä. Etureidet on vähän jäykät ja selkä väsynyt.
Minä olen aikaisemmin ollut leipä"addikti", olisin voinut elää pelkällä leivällä ja kahvilla ja nimenomaan vaalealla leivällä. Karkki ei ole mun suurin heikkous ollut koskaan, mutta vhh:n myötä jostain syystä suklaata tekee mieli aika usein ja on vaikea vastustaa kiusausta, jos suklaata on tarjolla.
Olen tosi huono syömään aamulla ja siksi teen usein jotain juustoleipäsiä tms. ja syön yhden sellasen aamulla kahvin kanssa. Tai sitten syön yhden tumman leivän viipaleen. Mutta tämä on tullut kuvioon nyt vasta ihan viimeaikoina, kun tuo tavoitepaino on nyt niin likellä.
Tänä aamuna aamupalana olikin sitten vuosien jälkeen: kaurapuuro, jonka mun mies oli mulle keittänyt. Söin kiltisti, kun ajatus oli niin kaunis <3 Sanoi, että kipeänä pitää huolehtia jaksamisesta. Oli huomioinut senkin, että ei ollut laittanut lainkaan sokeria vaan mustikoita pakastimesta.
Tänään on äänestyspäivä, kai sitä täytyy joku numero mennä rustaamaan. Ehdokkaat ei nyt kyllä ole kummosiakaan ja harvoin on se oma ehdokas edes sinne eduskuntaan päässyt. Mut kansalaisvelvollisuus tulee ainakin täytettyä, kun käy siellä kopissa seisomassa