Kokeillaan pitää ruokapäiväkirjaa täällä kaiken kansan nähtävä. Salaista päiväkirjaa olen pitänyt muutamia vuosia mutta sinne on tosi harvoin tullut kirjoiteltua.
Tarkoitus olisi jos vaan mahdollista pudottaa vielä pikkasen painoa. Etten nyt liian isoa tavoiteta pistä niin 5-7 kiloa ja saman verran senttejä kun lähtisi vatsanseudulta niin olisin kyllä ihan otettu.
Silloin kun aloitin ruokavalioremontin ja löysin tämän foorumin niin paino putosi noin 30 kiloa vuodessa.
Syömällä!
Hiilarit on olleet noin 50g paikkeilla, rasvat 100-150g paikkeilla mutta prodet ehkä 90g..... ja välillä paaaljon korkeammalla kun liha on vaan niin hyvää!
Nainen ja ikää 50 vuotta pituus 171 cm ja paino 80.6 kg
Liikun jos liikun. En treenaa enkä jumppaa. Ihan fiilis pohjalla voin kävellä viikossa 1km tai 25km.
En siis tarvitse mitään "tankkauksia", vettä osaan juoda sen 2-3 litraa päivässä.
Ruokaa osaan tehdä ja vältän kaikkea "valmista". Lihaliemet ja kalaliemet teen itse.
Tarvitsen hieman toistakin näkökulmaa näihin syömisiini koska minulla ei ole tähän ruokavalioon "uskovaa" ystävää jonka kanssa saisin syömisasioita pohtia. Mies on 95% karppi kyllä. Hänellä ei ole koskaan ollut syömisiensä eikä painonsa kanssa ongelmia. Kotona syödään samaa ruokaa, annoskoot ovat vaan erilaiset.
Eiliset syömiset
aamulla
pari mukia mustaa kahvia
2 munan munakas (voissa paistettu n. 1 rkl) loraus kermaa (1-2 rkl)
80g joulukinkkua ( kevät-kinkkua

)
salaattia (salaatin lehtiä, kurkkua, tomaattia, pun.paprika, pun.sipuli, oliiviöljyä)
lounas
parsakaalia, kukkakaalia, vihreitä papuja yhteensä n. 300g voissa paistettuna (n. 2-3 rkl voita)
salaattia
80g joulukinkkua
50g mustikoita
päivällä
iso muki kahvia pieni loraus kermaa ja 1 tl kookosöljyä
illalla
iso annos salaattia
80g joulukinkkua
100g wokki-vihanneksia + voi (n. 2 rkl)
2 palaa 70% minttusuklaata
omasta mielestä päivän syömiset ok. nälkä eikä vilu ollut.
Olisin hyvin iloinen jos "arvostelisit" minun ruokani!!!