Kaunista maanantaita!
Harvemmin pääsee noin kehumaankaan mutta keli on kyllä viikonlopun jälkeen aika loistava: pari astetta pakkasta ja aurinko porottaa täysiä..

Rekut on ottanu aurinkoa sisällä lattialla mihin paistaa ja terassilla on myös käyty makoilemassa kun saivat retkipatjan alle ettei kankut jäädy. Kaikki otetaan irti kevätauringosta!
Vähän jännittää huominen päivä kun on se tt-lääkärillä käynti. Vieläkin on ollut pientä kipuilua mutta kun olen kokeillut pientä rasitusta niin ei ole ihan pahaksi enää mennyt. Toisaalta töihin palaisi jo ihan mielellään, toisaalta sekin jännittää mihin siellä sitten joutuu hommiin. Ja varmaan saa kuulla kettuilua pitkästä saikusta mutta mitäpä siitä. Eipä kelan päivärahoillekaan huvittaisi tippua ja se päivä alkaa kohta olla lähellä jos saikku jatkuu. Siinä saiskin sitten sumplia mistä maksetaan lainanlyhennykset ja laskut.
Kilpparilääkitystä säädettiin sitten myös uuteen uskoon eli otan nyt 1,5 tablettia päivässä (aikuisten tabuja siis). Lääkkeen olen ottanut aikaisin aamulla heti herättyä ja sitten pitänyt ainakin tunnin välin ennen aamupalaa. Kaffetta olen vähentänyt tai yrittänyt vähentää kun sitäkin on mennyt ihan mahottomat määrät. Teetä ja sympatiaa tilalle. Viikonloppuna meni taas syömiset ja juomiset ihan ranttaliksi kun oli vieraita ja tietysti tuli tehtyä aika hiilaripitoista ruokaa ja sidukkaakin tuli maisteltua. Nyt saa sitten vetästä vyötä kireämmälle ja palata ruotuun. Aamiaiseksi munakas pekonilla ja nakeilla, siihen perussalaattisydeemit niin alkaa taas lyyti kirjottaa.
Ainoa asia mikä on kovasti mietityttänyt eikä siihen ole oikein löytynyt kunnollista vastausta on edelleen tuo matala leposyke. 40-44 kieppeillä se edelleen on. Kilpparivajaushan laskee sykettä 10-20 lyöntiäkin mutta sitä ei ole löytynyt mistään että onko siitä mitään haittaa pidemmän päälle? Altistaako sydän -ja verisuonitaudeille, jne? Kolesteroliarvotkin voivat kohota vajauksen takia mutta eivät vielä ole päätä huimannu. Ainoa juttu on toi leposyke, pitäisikö sille tehdä jotakin vai antaako pompotella nykyseen malliin? Hoitavalta lääkäriltä ei saanu irti mitään kommenttia eli ei vissiin tiedä asiasta mitään..