Perjantaina 10.9. tulee pari viikkoa Atkinsia takana. Alkukangertelua lukuunottamatta olotila on tällä hetkellä loistava ja nautin tunteesta. Ajattelin minäkin tuoda tänne tietoa "erittäin monipuolisesta

" ruokavaliosta päiväkirjan muodossa. Olen pitänyt aika kurinalaista linjaa, kaupasta mukaani ei lähde mitään, missä olisi yli 5 g/100 g hiilareita. Tuntuu, että linja vaan kiristyy ja minulla ei luonnollisesti ole mitään sitä vastaan. Tärkeimpänä pointtina, kaikki makea, siis aivan kaikki (karkit, leivokset jne.) ovat taaksejäänyttä elämää, ainakin tämän tiukimman painonpudoitusvaiheen aikana (en vielä tiedä, miten kauan jatkan tätä tiukempaa linjaa, mutta eiköhän tämä tästä muovaudu ajan kanssa)
6.9.
Aamu
Tänä aamuna ei nälättänyt tippaakaan, join kivennäisvesilasin ja otin vitamiinit.
Lounas (klo 12)
Salaatti (salaattia, herkkusieniä, raejuustoa, kurkkua, puolikas tomaatti, pieni ripaus auringonkukansiemeniä; n. 20 kpl

, tonnikalaa), annos tehdään itse ja amigan kustannustasolla hinnaksi tuli painon mukaan 3,60 eur
Päivällinen (klo 17)
3 siivua pekonia
1 Wilhelm-makkara siivutettuna (valkosipuli-homejuusto)
3 munan munakas aurajuustolla
2 mukia mustaherukkamehua laimentamattomana (omista puskista kerättynä, Mehumaijalla keitettynä ja sekoitusuhde 1:20 eli aika laimeaa tavaraa)
Ilta
Kivennäisvettä (nykyään ei ole enää edes iltaisin nälkä, saan juomisesta tarvittavat "kiksit"