karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 09:34:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-09-05 10:50:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
En omista minkäänlaista vaakaa, joten en ole mittaillut enkä muutenkan liiemin edes arvioinut syömiäni ruoka määriä...

4.9.2004

-juusto-kukkis-katkarapu keittoa lautasellinen, kolme keitettyä munaa, pätkä kurkkua ja mukillinen teetä maidolla

-kukkakaali-jauheliha-uunivuokaa reilu lautasellinen, lasi maitoa

-wilhelm makkara, pätkä kurkkua, kolme siivua oltermannia.

-lautasellinen marjarahkaa

naposteluja: yks paprika ja vähäsen kukkakaalia


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-05 10:52:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
5.9.2004

-sama kuin eilen, paitsi yks muna vähemmän.

-sama kuin eilen + pala kurkkua.

-loput lihaisasta kukkis-vuoasta, yks wilhelm, käristettyä kaalia ja tomaatti.

Naposteluja: suolapähkinöitä, kukkista, oltermannia muutama siivu, KARKKIA :oops:



Pahalta näyttää... pitäs vissiin syödä enempi salaattia ja muita vihanneksia ettei pääsis karkki himo yllättämään. Mä oon liian lepsu :cry:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-06 18:21:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
6.9.2004

-teetä (maidolla, kuten aina), pätkä kurkkua, keitetty muna, 6 siivua oltermannia sekä bulgarian jogurtti (2dl).

-ruisleivän viipale voilla, juustolla ja kurkulla ;) (olen lopettanut leivän syönnin, joten tätä voisi kutsua lipsumiseksi...) +mukillinen teetä.

-kaksi lautasellista tomaatijauheliha kastiketta raa'an kukkiksen kera.

naposteluja: 2 riviä tummaa suklaata, muutama iso haukkaus arnoldsin suklaamuffinsista(loput piti heittää pois, yök, tuli paha olo), paprikan puolikas

+teetä muutamia mukillisia päivällä alkaneeseen kurkkukipuun.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-07 11:22:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
7.9.2004

-paljon teetä, mustaamakkaraa (en muuten tiedä yhtään soveltuuko tämä miten hyvin alakarppaukseen :roll: ), jogurtti.

-niukalti kukkista ja jauheliha kastiketta.

-porsaan kylkeä, kulaus maitoa.

-2dl mustikoita kera kerma lorauksen.

ei tunnu ruoka oikein maistuvan, johtuu varmaan tästä flunssasta. Jano on kova, mutta kaikki juotavatkin tuntuu maistuvan yök yök pahalle :cry:

naposteluja: vähäsen kurkkua ja jonkun verran suola pähkinöitä... ja taas 45g suklaata Hyi hyi [-X nyt kyllä loppu se mässyttely! *potkii ittiään persiille* :evil: :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-08 06:59:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
8.9.2004

-teetä, yks keitetty muna, oltermannia ja 2dl jogurttia.

-yks porsaan kyljys ja parsakaalia.

-appelsiinin kokoinen mandariini 8)

naposteluja: yks tomaatti, vähän suolapähkinoitä, siivu paprikaa


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-09 09:20:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
9.9.2004

-iso mandariini, teetä

-moussakaa reilu lautasellinen, 1/2dl maitoa.

-pannaria ja mustikoita.

naposteluja: suolapähkinöitä

edelleen kipeenä, eikä oikein tiedä mitä söis, kun mitään ei jaksa laittaa eikä mitään tee mieli, mut jotain sitä kai olis syötävä että tästä vielä henkiintyis...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-10 13:54:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
10.9.2004

-kaakaota ja teetä.

-moussakaa, muki maitoa.

-kana-tomaatti keittoa.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)