karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 02:16:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Diana*
ViestiLähetetty: 2004-09-07 07:56:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta!

Tiputatko painoasi? Jos niin, niin paljonko on tavoite tiputtaa?
Kyselee, kookos

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-07 11:06:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huomenta huomenta :D

Mä imetän vielä, enkä varsinaisesti siis laihduta, mutta toivon kyllä vielä joskus olevani n. 5kiloa kevyempi, tai ainakin toi vatsa olis ihana saada taas kiinteäksi :wink:
Mulla ei ole vaakaa joten en edes tiedä paljon juuri nyt painan, viimeksi neuvolassa painoin 61 kiloa.
Lähinnä yritän päästä tosta kauheasta karkin mässäilystä ja muusta herkuttelusta, ei ole hyvä opettaa muksuja huonoille tavoille...
Ihan hirveesti ei oo vielä tehonnu. Mulla kun varsinkin on se, että jos joku on kielletty niin sitä tekee kaksin kerroin mieli :twisted:

No, toivottavasti tämä tästä. Ajattelin sitten imetyksen jälkeen ottaa sen atkinsin induktion, jos vielä tarvetta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-08 09:15:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moro,

No niin, sinä olet siis kanssa minun kanssani samassa veneeesä, vadelmaveneessä... :wink: Vaikka siis minulla ei lapsia ole, karkkihimo on. Nämä ruokapäiväkirjat on aika hyvä juttu, on kiva seurata ihmisiä joilla samoja ongelmia, ehkä yhdessä löydetään tapa tappaa karkkihimo. Juu, mun on kans ihan turha sanoa että karppaaminen olisi vienyt makeanhimon, lähinnä karppaaminen on auttanut niin, että sitä on pikkuisen helpompi hallita. Joten yhdessä taistoon sokeria vastaan! :lol: Tsemppiä!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00