Huomenta huomenta
Mä imetän vielä, enkä varsinaisesti siis laihduta, mutta toivon kyllä vielä joskus olevani n. 5kiloa kevyempi, tai ainakin toi vatsa olis ihana saada taas kiinteäksi
Mulla ei ole vaakaa joten en edes tiedä paljon juuri nyt painan, viimeksi neuvolassa painoin 61 kiloa.
Lähinnä yritän päästä tosta kauheasta karkin mässäilystä ja muusta herkuttelusta, ei ole hyvä opettaa muksuja huonoille tavoille...
Ihan hirveesti ei oo vielä tehonnu. Mulla kun varsinkin on se, että jos joku on kielletty niin sitä tekee kaksin kerroin mieli
No, toivottavasti tämä tästä. Ajattelin sitten imetyksen jälkeen ottaa sen atkinsin induktion, jos vielä tarvetta.