karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-07 01:39:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 2043 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2010-10-22 09:44:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Happoradion laulaja Aki Tykki kertoi YleX:n haastattelussa aloittaneensa vähähiilihydraattisen ruokavalion (1,5 viikkoa sitten muistaakseni). Kertoi kumminkin painottaneensa tätä enemmänkin kotioloihin, kun rundilla se on hankalampaa.

Sortui tähän aloittajan termiin. "...snäkäriltä pyytäis hiilihydraatitonta..."

Varovainen uusi tuleminen 12.3.2022

ViestiLähetetty: 2010-10-22 10:25:01 
Poissa
sintti
sintti

City-lehden julkkisbongausosiossa Arman Alizad kehuu jonkun salarakasbimbon kroppaa, mainiten hänen olevan hiilaritietoisella - "kuten kaikkien muidenkin pitäisi"
:lol:

ViestiLähetetty: 2010-10-24 08:12:54 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Nigella ei o joo karppia nähnytkään :lol: Ei se mitään, kaunis ja kurvikas naene.

Eikä joo tuolla julkihomoudella nyt mitään karppauksen kanssa tekemistä ole, kai sitä karpataan kaapissakin :lol: Enemmän homo- ja lesbotuttujeni joukosta tuntuu löytyvän vegejä, tosin yhden sain käännytettyä karpiksi. :mrgreen:

Eikä QI tule Suomen telkasta, ainakaan vielä *köh* :roll:

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2010-10-24 09:07:05 
Poissa
himokarppi
himokarppi

snowgrouse kirjoitti:
Nigella ei o joo karppia nähnytkään :lol: Ei se mitään, kaunis ja kurvikas naene.

Hyvän ruoan ystävä, joka joskus ainakin laihdutti hiilareita vähentämällä (tää lukee jossakin sen kirjassa). Ihana naenenhan se on, joskin käyttää ällöttävän paljon sokeria kokkauksissaan. Oikein hampaita vihloo mokomaa katsoessa.

ViestiLähetetty: 2010-11-20 12:30:56 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Nigellan safkat on joo aika hiilaripommeja. Paitsi en mä niihin ruokiin pysty keskittymään kun sen kurvit on tiellä :wink:

CMX:n kysy-palstalla Yrjänä väittää karpanneensa viimeiset kahdeksan vuotta. Äijä tosin vain leviää, joten kyse taitaa olla aika helvetin löysästä hyväkarppauksesta :lol: Ehkä se on tämän taiteilijaelämän alkoholimääräkin mikä tekee temppujaan.

Ja brittikoomikko Simon Peggin twitteriä selaillessa vaikuttaa vähän siltä että jätkä karppaisi kun puhui hiilarinmättöpäivistä Dubaihin lähtiessään: "Right, I'm off out for some Arabian hospitality. Tuesday night is cheat night so it's carbogeddon for little Simkins. Quite excited. End."

ViestiLähetetty: 2010-11-20 14:59:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

snowgrouse kirjoitti:
CMX:n kysy-palstalla Yrjänä väittää karpanneensa viimeiset kahdeksan vuotta.

Mitä, mun mielestä se joskus tänä vuonna valitteli Hesarin kolumnissa kun mitään ei saa syödä eikä varsinkaan tyydyttynyttä rasvaa. Ja ei kyllä tosiaan ulkonäössä karppaus näy :mrgreen: mutta voihan siihen olla syitä jos mitä.

ViestiLähetetty: 2010-11-20 17:38:48 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Paws kirjoitti:
snowgrouse kirjoitti:

Mitä, mun mielestä se joskus tänä vuonna valitteli Hesarin kolumnissa kun mitään ei saa syödä eikä varsinkaan tyydyttynyttä rasvaa. Ja ei kyllä tosiaan ulkonäössä karppaus näy :mrgreen: mutta voihan siihen olla syitä jos mitä.

No sarkastisestihan se niistä "mitään ei enää sais syödä"-jutuista marisi :mrgreen: Kyllä se kertoo oikeaa voita käyttävänsä ja näin päin pois ja kauhisteli rasvatonta majoneesia että mitäs tommoisen muka pitäis olla :mrgreen: Tosin ei taida se karppaus olla hirveän tiukkaa, ei.

ViestiLähetetty: 2010-11-20 19:45:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

oi musta yrjänä on ihana, jotenkin komia eikä miehen nyt ihan kukkakeppi tarvii olla! Ja sillä on hyviä juttuja aina lehdissä, hehkuttaa voita ja kermaa ja oikeita juustoja.....

ViestiLähetetty: 2010-11-20 20:02:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

S.J. kirjoitti:
oi musta yrjänä on ihana, jotenkin komia eikä miehen nyt ihan kukkakeppi tarvii olla! Ja sillä on hyviä juttuja aina lehdissä, hehkuttaa voita ja kermaa ja oikeita juustoja.....

-no ei Yrjänällä kyllä ole pelkoakaan ihan äkkiä kukkakeppiytymisestä.Mää olen pitänyt tätä "kukkakeppi"-ilmaisua aina vähän semmoisena lihavien puolustuslauseena omalle lihavuudelleen.Mikä on kukkakeppi?Onko se vaan hoikka,vai lihakseton hoikka?-Meillä oli yläasteella opettaja kenen lempinimi oli oppilaitten keskuudessa "kukkakeppi".Se oli taatusti lihakseton ja todella kapea ja hoikkuuteensa nähden varmaan pitkäkin.Näytti south parkin opetajalta.
Kuva

Yrjänä on minun mielestä muistuttanut aina lähinnä pöhöttynyttä jyrsijää.Miehestä kyllä muuten pidän,ei siinä mitään.En niinkään CMX:stä.Muistan vain takavuosilta jonkun radio-ohjelman jossa valittiin joku vuoden rock palkinto ym...ja otettiin puhelinyhteys Yrjänään Live-lähetyksessä...äijä Pub-tietovisassa ihan umpitunnelissa tietämättä tulevasta valinnasta siihen ja siihen palkintoon.Eihän semmoista voi olla symppaamatta.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2010-11-21 10:05:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

snowgrouse kirjoitti:
Paws kirjoitti:
snowgrouse kirjoitti:

No sarkastisestihan se niistä "mitään ei enää sais syödä"-jutuista marisi :mrgreen:

Niinpä tietysti #-o on ollut sarkasmitutka pois päältä.

ViestiLähetetty: 2010-11-21 11:22:13 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

RaahenTiikeri kirjoitti:
S.J. kirjoitti:

-no ei Yrjänällä kyllä ole pelkoakaan ihan äkkiä kukkakeppiytymisestä.Mää olen pitänyt tätä "kukkakeppi"-ilmaisua aina vähän semmoisena lihavien puolustuslauseena omalle lihavuudelleen.Mikä on kukkakeppi?Onko se vaan hoikka,vai lihakseton hoikka?

Mutku kukkakepit on ihan seksikkäitä. Miesversiot siis; mulla ei ole ikinä ollut fetissiä lihaksikkaisiin könsikkäisiin, vain ruipeloihin tai pullukoihin miehiin. Täällä se on kunniatermi (tosin ei anorektisten mallityttöjen kohdalla; kukkakeppimies on harvemmin laihduttanut itsensä heiveröisen näköiseksi tarkoituksella). Yrjänä kuitenkin hehkuttaa koko ajan noita aitoja ruoka-aineita ja vaikka mitä ja on aika pirun fiksu äijä muutenkin, joten tiedä sitten mikä sitä lihottaa. Epäilen alkomahoolia vaikkei kyllä vaikuta maailman pahimmalta taiteilijajuopolta.

ViestiLähetetty: 2010-11-21 13:10:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minua edelleen kiinnostaa tuo kukkakepin määritelmä.South Park kuva jonka laitoin,varmaan edustaa kukkakeppiä,mutta itä ovat tosielämän "kukkakepit"?Minun mielestä esimerkiksi janne ahonen ei ole kukkakeppi.Eikä ville valo,vaikka on varmaan lähempänä kukkakeppiä.
En tiedä onko mulla joku pelko,että joku saattaisi keksiä sanoa minua kukkakepiksi.Mielestäni en sellainen ole,vaan enempi semmoinen jäntevä,sopivan lihaksikas,mutta saakelin pieni.

On yrjänä aika kova juoppo ainakin ollut,vaikkakaan en pidä ilmaisusta juoppo,kun se on enempi elämäntapa.Juoppo sanasta tulee mieleen,että se ois jotain mitä itse tilanteessa elävä ei olis valinnut.Nykyään taitaa a.w olla jo vähän rauhoittunut.

Tää on nyt ihan hataran muistin varaista,ja voi olla ihan väärinkin muistettu,mutta muistelisin muusikko Timo Rautiaisen jossain keskustelleen yrjänänä kanssa,tai jossain kirjoituksessa kommentoineen CMX:n loiston aikoja:että kietueiden raskaat viimeiset viikot oltaisiin menty kolme neljäkin viikkoa kännissä yhteen menoon.
Mutta ei kunnon juoppous lihota.Amatööri muka-wannabe juoppoilu lihottaa.Tosi tapaukset on ihan erilaisia.Esimerkiksi Matti Nykänen (juoppous)uransa huipulla.Jo yllä mainittu Ville Valo tai vaikkapa mittavan noin 45 vuoden juoppo-uran tehnyt nykyinen rolling stones kitaristi Ron wood.Myös nämä tavallisessa arjessa tavattavat kadunmiehet on aika kuikeloita.

Vaimolla on Nykäs-kirjoittaja,7-lehden toimittajan Meriläisen muistelo teos hänen ja matin yhteisistä ajoista.Sanoo 2 viikon reissun kanarialla menneen matilta tuommoisella 40 olut pullon päivävauhdilla ja kertoo yhtenä päivänä suostutelleensa matin syömään hänen lautaseltaan,kun ei itse ruokaa tilannut.Pari luirua spagettia oli 2 viikon aikana ainut mitä merilainen näki matin syöneen.
Nykyäänhän matissa taitaa vähän olla lihaa luiden ympärillä.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

ViestiLähetetty: 2010-11-21 13:28:19 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Aika levee on naama jos muuten on mies pieni

(Siis joo, en vaan pääse millään yli mielikuvasta että näytät tolle Sepolle :lol: Vaikka oot muuallakin maininnu olevas hoikanpuoleinen)

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2010-11-21 13:45:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

joo.Kai toi taalasmaa on vaan jonkin sortin vastakkainasettelua.Todellisuudessa kun olen kaikkea oikeata raskasta työtä viimeiseen asti välttelevä lähes androgyyninen kääpiö.

ViestiLähetetty: 2010-11-21 13:56:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

RaahenTiikeri kirjoitti:
Minua edelleen kiinnostaa tuo kukkakepin määritelmä.South Park kuva jonka laitoin,varmaan edustaa kukkakeppiä,mutta itä ovat tosielämän "kukkakepit"?

Minä aina kuittailen miehelle ja pojalle, kun ovat tuollaisia kukkakeppejä. Poika on yli 190 cm ja painaa jotain 60 kg:n päälle. Kyllä hänellä lihaksia on, mutta ei massaa, kun aineenvaihdunta on jotain aivan ihmeellistä. Mättää ruokaa hirveät määrät (kukaan ei tahdo uskoa ennen kuin näkee). Miehellä on samanlainen aineenvaihdunta, painaa saman verran kuin 30 vuotta sitten, mutta taitaa olla 8 kiloa lihavampi ja 10 cm lyhyempi kuin poika, niin se ei korostu samalla tavalla. Nuorempana poika kärsi aika tavalla muiden kiusatessa häntä laihuudesta, mutta nykyään on aika tyytyväinen, ettei tarvitse ainakaan lihomisen takia miettiä mitä suuhunsa panee kuten monen kaverin.

ViestiLähetetty: 2010-11-21 21:40:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

muoks// tuli viesti tuplana

ViestiLähetetty: 2010-11-21 21:45:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

no joo toi kukkakeppihomma oli vähän sellainen heitto... mullakin miesmaku suosii yleensä hoikanpuoleisia miehiä mutta pieni pyöreys on musta kummallakin sukupuolella ihan ok jos se on sellaista tervettä, meinaan ettei ole sellaista lähinnä keskivartaloon takertunutta.

Oma ukko on tosi hoikka ja just sellainen jäntevä, kroppa kuin parikymppisellä (joku pullukka vois häntä varmaan kukkakepiksikin haukkua), mulla taas on vielä muutama mammakilo varressa vaikka olen nytkin ns normaalipainoinen... joskus vähän ärsyttää kun mies on niin hoikka että mun muutama extrakilo ikäänkuin "korostuu" hänen rinnallaan :lol: :oops: ehkä siksi nyt symppaan vähän pullukampia miehiä :D

(tästä tulee nyt väkisin se biisi mieleen "pitää olla pikkasen läski, läski, läski, läski, läski läski.....")

Tosta taiteilijaelämästä tuli mieleen sekin että voi joillaki olla toisinki päin, joku voi olla tosi hoikka just rankemmanpuoleisen juhlinnan takia... ja kun alkaa elää siivommin väkisinki pulskistuu, vaikka alkaiskin syömään karpisti ja elämään terveemmin

ViestiLähetetty: 2010-11-22 12:55:24 
Poissa
Psychokarppi
Psychokarppi

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1228919/

"Häitä varten Johanna haluaisi hoikistua. Hänellä onkin tavoitteena pudottaa kymmenen kiloa ennen suurta päivää. Hän kertoo ryhtyvänsä noudattamaan sitä varten hiilihydraatitonta dieettiä.

– Se on tehokkain keino. Artokin on laihduttanut sen avulla tosi paljon. Syön siis lähinnä kalkkunaa, kanaa ja kalaa. Ei mitään poppakonsteja, hän lupaa."

=D>

We are addicted bone for bone
To the Darkside of Rock n Roll

ViestiLähetetty: 2010-11-22 13:49:26 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Näyttää olevan hiilihydraatiton dieetti jossa syödään proteiinia mutta rasvasta ei puhuta mitään #-o Voi elämän kevät näitä!

ViestiLähetetty: 2010-11-22 14:38:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kääk, avasin vahingossa jutun J tukiaisesta. :smt078 Yleensä en vilkaisekaan, on niin turhin julkkis.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 2043 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00