Aloitin alkuvuodesta 2008, homma on ollut enemmän vähemmän huonoa syömistä, mut kuitenkin pääsääntöisesti karppia ruokaa (syön liian vähän ja liian epäsäännöllisesti ruokahalun puuttuessa)
Minä en ihan kaikista jutuista tiedä liittyvätkö ruokavalioon vai elämäntilanteeseen, mutta listataan kuitenkin:
-vasomotorinen nuha ja nenän tukkoisuus ovat kadonneet
-kuukautiskivut ja endometrioosin oireet ovat lievittyneet 99%
-ruokailun jälkeinen väsymys ja alkuiltakoomat ovat loppuneet
-aamuisin pirteämpi
-fibromyalgian oireet ovat lievittyneet, yllätys kun niitä viljoja syömällä tas tulee...
-krooninen kutina iholla hävinnyt, varsinkin vaikea päänahan kutina
-toistuvia virtsatietulehduksia ei enää tule, ennen tuli aina tavallisen flunssankin yhteydessä
-flunssan jos saa, niin se kestää vain hetken, eikä mene poskionteloihin
-poskiontelotulehduksia on ollut vain pari 2,5 vuoden aikana, ennen niitä oli 5-7 vuodessa
-naama ei kuki
-Ihan kuin hiukset ois vahvistuneet
-migreenin estolääkkeet on lopetettu (ts.en ole raskauden jälkeen niitä enää tarvinnut) ja migreeniä on tosi harvoin ja se on paremmin hoidettavissa
-läskiä ei sula painonputoamismielessä, mutta kehon koostumus on muuttunut, mulla on vyötärö ihan selvästi
-hampaat ei likastu eikä tule ientulehduksia, ei edes raskausaikana! Hammaslääkäri sanoi, että jos ei mahasta tietäis et oon raskaana, niin eivät ole raskautetun ikenet!
-vituta ei enää kroonisesti, jos nyt ei muutenkaan
-mielialanheittelyitä ei ole kuin korkeintaan menkkojen aikana
-hiivatulehduksia ei tullut raskausaikana eikä muitakaan hankalia oireita, kuten turvotusta. Ekassa niitä oli ihan tosi paljon...
-hemoglobiini nousi ensimmäisen kerran ikinä yli 130 ja oli toukokuussa 2009 tokan raskauden alussa 146!
Pitää joskus muistaa päivittää tää (jos vaikka laihdunkin joskus ikinä!)
Muoks: paljon on sellaista jota ei voi välttämättä ruokavaliolla selventää, joten jätän sanomatta.