karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 08:03:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1143 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-08 16:54:37 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Mehumaija kirjoitti:
Kyllä se löytyy sieltä, kun menee selaamaan aihealueittain =)


http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135243023321.gif

Muoks: Ja aiheeseen liittyen, tässä toinen kiva

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1076154037461.gif

Minusta myös tämä oli ihana:

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135242916579.gif

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-25 17:25:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-09 20:30:51
Viestit: 1072
Missifinalistien suustakin on päässyt melko karppeja ruokavinkkejä:

Lainaa:
Annika Fagerströmin hoikan uuman salaisuus on vihannesten lisääminen ja sokerin vähentäminen ruokavaliosta yhdistettynä säännölliseen liikuntaan.

– 30 minuuttia liikuntaa päivässä riittää hyvin. Välillä voi syödä roskaruokaakin, mutta ateriasta kannattaa jättää ranskalaiset pois. Viljatuotteiden ja pullien syöntiä kannattaa myös vähentää, niin vatsakin toimii ihan eri tavalla, Annika antaa konkreettisia ohjeita, joihin myös Elsi Suolanen yhtyy.

– Syö monipuolisesti 4–5 kertaa päivässä mahdollisimman värikästä ruokaa, että saat hyvin vitamiineja.


_________________
Kuva

Laihduttaminen on helpompaa ja mukavampaa täydellä vatsalla! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-25 17:57:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-01-27 18:25:39
Viestit: 1060
En nyt lukenut koko ketjua läpi mutta onkohan Geri Halliwellia (spice girls) mainittu? Eilen luin jotain uutta ruottalaista naisten juoru-/muotilehteä, olisko ollut nimeltään glam tai glitz tai joku g:llä alkava se joka tapauksessa oli... niin siellä mainittiin Geri (ja varmasti aiemmin tässä ketjussa mainitut Jennifer Aniston ja Sarah Jessica Parker) atkaajiksi.
Renee Zellwegerin sanottiin harjoittavan zonea, muistelen jostain aiemmin lukeneeni että hänkin atkaa mutta mene ja tiedä.
Nicole Kidmanin sanottiin noudattavan south beachia. Sharon Stonella oli joku minulle täysin outo dieetti jonka nimikään ei jäänyt kaaliin mutta kuulosti sekin hyvin karpilta, oliiviöljyä, lohta, pähkinöitä ja vihreitä vihanneksia, ei viljaa eikä sokeria.

_________________
Monenmoista karppailusuuntausta harjoiteltu vuodesta 2005... Nyt opetellaan pikkuprinsessan äitinä oloa ja hyvä olo sen kun jatkuu Kwasniewskin tyylillä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-03-07 16:48:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-09 20:30:51
Viestit: 1072
Meikkitaiteilija Raili Hulkkonen kertoi Helsingin uutisissa "Olen laihduttanut juuri 8 kiloa, kyllästyin vatsamakkaroihin. Jätin leivät pois ja join paljon vettä. Perunaa en ole syönyt enää vuosiin. Ei se niin vaikeaa ole. Tätä samaa kuuria suosittelen useimmille suomalaisille. Olen huolestuneena seurannut suomalaisten ylipainon kehittymistä. Ylipainolla on terveysvaikutuksia ja mikään vaate ei näytä päällä hyvältä"

_________________
Kuva

Laihduttaminen on helpompaa ja mukavampaa täydellä vatsalla! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-03-07 19:35:40 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Projektina keho -ohjelmassa Anita Hirvonen tunnustautui Antti Heikkilän Pellinki-dieetin kannattajaksi. Hänellä eivät kuulemma vatsamakkarat näkyneet, kun on koko kroppa sellaine pötkö :lol: .

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-03-07 19:52:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-01-27 18:25:39
Viestit: 1060
Onkohan Anna Hanski mainittu? Ehkä vuosi sitten ilona lehdessä Anna Hanski kertoi jättäneensä sokerin ja tärkkelyksen ja oli ruokavalionsa kautta löytänyt myös uudenlaisen sisäisen rauhan... se oli musta hauska juttu sillä itsekin olen kokenut karppaamisen myötä muuttuneeni jotenkin tasapainoisemmaksi.

Ja puolisen vuotta sitten jossain kuntoilulehdessä kirjailija Joonas Konstig kertoi siirtyneensä vegeilystä lihansyöjäksi VHH:n kautta... kertoi myös kuinka nyt sai salilla aivan erilaisia tuloksia kuin ennen ja oli hoikistunut oikein komiaksi, harmi kun ei ole lehteä enää tallessa muistinvirkistykseksi kun mies siinä kovasti puhui asiaa VHH:n puolesta.

_________________
Monenmoista karppailusuuntausta harjoiteltu vuodesta 2005... Nyt opetellaan pikkuprinsessan äitinä oloa ja hyvä olo sen kun jatkuu Kwasniewskin tyylillä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-03-12 15:41:04 
Poissa
Karpisti
Karpisti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-11 14:20:17
Viestit: 3407
A.W.Yrjänä syö nykyään kanssa karpisti.

_________________
~Kiiruhda hitaasti~


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-02 17:26:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-23 22:19:38
Viestit: 1405
Seurassa nro14 (2.4. ) Tommy Hellsten kertoo seitsemästä kuolemansynnistä, mukaanlukien mässäily:

" Mässäily
Koko länsimainen kulttuuri on mässäilyä: sokeri- ja hiilihydraattiaddiktioita. Ruuan ja oraalisen nautinnon avulla pyritään tyydyttämään jotakin perustuvaa laatua olevaa nälkää. Luulen, että olemme luoneet sokerista ja hiilihydraateista kulttuurisen huumeen, jossa metabolinen oireyhtymä ja diabetes ovat muuttuneet pommeiksi, kansantaudeiksi. Ylipaino on ihan mieletön ongelma. Kulttuurimme on sopeutunut tähän mässäilyn kulttuuriin.
Olen ollut joulukuusta saakka dieetillä, johon ei kuulu sokeria eikä hiilihydraatteja. Käytän nyt animaalisia rasvoja, muun muassa kermaa ja muita luonnollisia ravintoaineita. Minulta tippui muutamassa kuukaudessa kuusi-kahdeksan kiloa. Kun ei syö hiilihydraatteja, ei tule energiahuippuja. Kylläisyyskäyrä on tasainen. Sillä konstilla syö vähemmän.
Minulla on ollut sokeri- ja hiilihydraattiriippuvuus. Niistä aineista luopuminen oli vaikeaa. Kun muutin ruokavaliota, sain vieroitusoireita muutamaksi päiväksi.
Jos emme suostu kohtaamaan omaa henkistä pahaa oloamme vaan syömme siihen, annamme väärää lääkettä oikeaan tautiin. "

:) Hienoa

_________________
Monivaivaisen pullukan (kokoa 44-46) onnekas opintomatka vhh-elämään ilman viljaa, soijaa ja rypsiä alkoi 2003, lähes viiskymppisenä. Oireet, liikakilot ja lääkkeet poissa kuvioista siitä lähtien. Vaatekoko pysyvästi 38-40, energiat eläinrasvoista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-02 18:09:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-31 20:26:46
Viestit: 334
Muuten kiva, mutta harmittaa aina, kun joku kertoo olevansa hiilihydraatittomalla dieetillä. En ainakaan halua uskoa, ettei Tommy Hellsten söisi lainkaan kasviksia...

_________________
Syksy 2010: 66kg --> 60 kg, napa 85,5 cm --> 80 cm
Kaneel humpuukilla hotiksi!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-16 07:51:44 
Poissa
Turska
Turska
Avatar

Liittynyt: 2004-11-22 09:37:24
Viestit: 2501
Tämän päivän Fingerpori 8)

Kuva

_________________

Sisäsyntyistä kannibalismia jo vuodesta 2004


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-16 08:08:18 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-03-28 16:25:31
Viestit: 34
^ :lol:
^^ sen Tommy Hellstenin jutun luinkin silloin anoppilas ja annoin miehelleki luettavaksi.

_________________
Painoa pois ´09 -10kg, josko nyt lisää???


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-16 18:01:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-03-27 19:00:19
Viestit: 161
Eräs brittiläinen C-luokan julkkis kehuskeli olevansa hiilihydraatittomalla dietillä. Esimerkkiruoat olivat: aamulla muroja ja riisimaitoa, välipalaksi vaaleaa näkkäriä vaahterasiirapilla, lounaaksi munakas, illalliseksi lihaa ja kasviksia.

Pointtina oli hänen mukaan se, ettei syö hiilareita ollenkaan keskipäivän jälkeen (lounaalla ja illallisella). Oli tyttö laihtunut, mutta ei taida oikein ymmärtää ravitsemusta. Tai sitten syy oli roskalehden toimittajan. Sentään artikkelissa ei kauhisteltu karppaamisen epäterveellisyyttä, joten jotain parannusta parin vuoden aikana kai...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-16 19:39:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-11-01 15:12:20
Viestit: 227
Eilif kirjoitti:
Eräs brittiläinen C-luokan julkkis kehuskeli olevansa hiilihydraatittomalla dietillä. Esimerkkiruoat olivat: aamulla muroja ja riisimaitoa, välipalaksi vaaleaa näkkäriä vaahterasiirapilla, lounaaksi munakas, illalliseksi lihaa ja kasviksia.

Pointtina oli hänen mukaan se, ettei syö hiilareita ollenkaan keskipäivän jälkeen (lounaalla ja illallisella). Oli tyttö laihtunut, mutta ei taida oikein ymmärtää ravitsemusta. Tai sitten syy oli roskalehden toimittajan. Sentään artikkelissa ei kauhisteltu karppaamisen epäterveellisyyttä, joten jotain parannusta parin vuoden aikana kai...


Huh, ei kyllä kovin karpilta kuulosta nuo aamu/välipalaruuat... :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-28 08:33:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Missi Noora Hautakangas sanoi viikonlopun iltalehdessä tai -sanomissa, kuinka vähähiilihydraattinen dieetti on parantanut hänet sokeririippuvuudesta ja kuinka perunan ja viljatuotteet jätettyään olo on kohentunut ja turvotukset tiessään. =D>

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-04-28 10:39:55 
Poissa
aktivistikarppi
aktivistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-05 01:36:24
Viestit: 2703
Jokos Victoria Beckham on mainittu?

Victoria Beckham taistelee vuosia vastaan

Lainaa:
Lisäksi Victoria on tiukentanut ruokavaliotaan.

- Hänen dieettinsä koostuu lähinnä kalasta ja kasviksista.

_________________
Ravitsemus ja terveys | Vähähiilihydraattinen ruokavalio | VHH-kirjoja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-05-01 18:31:45 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2823
JariJ kirjoitti:
Jokos Victoria Beckham on mainittu?

Victoria Beckham taistelee vuosia vastaan

Lainaa:
Lisäksi Victoria on tiukentanut ruokavaliotaan.

- Hänen dieettinsä koostuu lähinnä kalasta ja kasviksista.



Minusta Victoria ei ole karppi koska han noudattaa 0% rasvaa linjaa! :roll: :roll:

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.
(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-05-16 08:11:28 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Lainaa:
Jani on jättänyt ruokavaliostaan kokonaan hiilihydraatit pois. Hän on myös kieltäytynyt herkuista totaalisesti.
– Olen aika päättäväinen ihminen, joten ruokavalion muuttaminen ei ollut mielestäni vaikeaa. Suklaan ja muut karkit olen jättänyt kokonaan pois, kuten tietysti perunan, pastan ja riisinkin. Jani sanoo.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ivola_jani

Idols juontaja Jani Toivolakin on jonkinmoisella VHH:lla.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-05-16 21:52:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Aijai toi Noora Hautakangas on sit nätti.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2009-05-17 09:45:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-05-15 22:13:03
Viestit: 49
Perry kirjoitti:
Jyrki Sukula, Jari Sillanpää (jotain GI-juttuja ainakin harrastaa)


Jari oli kyllä aika turpeassa kunnossa eilisessä Euroviisulähetyksessä, kun Suomen pisteitä jakeli. Olisko repsahtanu?

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3SZKH/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-05-21 11:52:49 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Viivi Avellan äimisteli uudessa Oliviassa (kuvatekstissä), että miten kukaan suostuu syömään kevyttuotteita.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1143 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)