karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 18:30:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1043 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-28 23:02:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Erihanna kirjoitti:
^VT-SALALIITTO?!?


Mä mietiskelin juurikin tuota kiroillessani, että on se nyt perkele kun ei just sitä löydy, minkä haluaisi nähdä. :twisted: :mrgreen:

Voisko joku vaikka referoida kyseisen pätkän tänne...

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 10:50:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Luin koko ketjun läpi..Vesa Keskinen sieltä ainakin puuttui..Oisko ollut viime tai edellisenä kesänä????


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 10:54:00 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Erihanna kirjoitti:
Piitu Uski kertoi jossain naistenlehdessä (MeNaiset?) laihduttaneensa jättämällä pois perunan, pastan ja leivän ja käyttävänsä "oikeita" tuotteita kevyttuotteiden sijaan. Ruokalistaesimerkki oli jotain hyväkarpin tapaista.


Kauheeta, mä jouduin googlettamaan ton Uskin, silti ihan uppo outo tyyppi. Mä oon out Uski in.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 11:02:56 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
^Anteeksi, olisi pitänyt sanoa että Salkkareiden Laura, se aluskasvillisuuden värisiin vaatteisiin pukeutuva asianajaja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 11:11:43 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Siis tää on hirveetä, oikeesti. Mä hain kuvahaulla Piitu Uskia ja löytyihän niitä, ihan outo lärvi. Mä en ole koskaan katsonut about kymmentä minuuttia kauempaa salkkareita, joten ei auta sekään. Vittu mä oon out.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 11:14:04 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Nyt mä tietenkin tiedän, jopa että ollaan samanikäisiä sen kanssa.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-30 02:16:49 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Ei se enää oo salkkareiden Laura. :D

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-30 02:27:15 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Eric Roberts välttelee hiilareita ja noudattaa guruja

Kuva

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-01-30 08:16:43 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-01-22 19:12:12
Viestit: 6
piiru kirjoitti:
Erihanna kirjoitti:
^VT-SALALIITTO?!?


Mä mietiskelin juurikin tuota kiroillessani, että on se nyt perkele kun ei just sitä löydy, minkä haluaisi nähdä. :twisted: :mrgreen:

Voisko joku vaikka referoida kyseisen pätkän tänne...


Ei ole edelleenkään ilmestynyt Hesarin nettisivuille tuo 26.1. V&W, joten jos joku ottais sen lehden kauniiseen käteensä ja... :) Ellei nyt skannais niin ainakin referoisi.

_________________
Kuva
Les kilos de Voyageur!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-03 19:38:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34667
Wagner, pitelee mahaansa ja ähisee: Minua närästää, on turvotusta ja ummetus ja ripuli yhtäaikaa.
Viivi: Syö oikein!
Wagner: Mutta minähän syön jo kaikkea hyvää... valkoisia jauhoja, sokeria ja transrasvoja... enkä juo vettä.

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-03 22:27:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
^ :mrgreen: No tulihan se sieltä!
Kiitti Matami-Mimmi :)

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 09:08:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-12-22 10:13:39
Viestit: 292
Voyageur kirjoitti:
Ei ole edelleenkään ilmestynyt Hesarin nettisivuille tuo 26.1. V&W


Foliohatut päähän ja miettimään taas Hesarin julkaisupolitiikkaa. Tämä kyseinen strippi on ainoa arkipäivänä ilmestynyt V&W, jota ei ole julkaistu netissä. Selailin puolisen vuotta taaksepäin ja muut löytyivät. Onpahan melkoinen "sattuma" :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 10:34:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-27 21:28:06
Viestit: 678
Matami-Mimmi kirjoitti:
Wagner, pitelee mahaansa ja ähisee: Minua närästää, on turvotusta ja ummetus ja ripuli yhtäaikaa.
Viivi: Syö oikein!
Wagner: Mutta minähän syön jo kaikkea hyvää... valkoisia jauhoja, sokeria ja transrasvoja... enkä juo vettä.


Hemmetti, tämän stripin kun löytäisin, niin minäkin laittaisin sen kunniapaikalle jääkaapin oveen.

Jos jollain on tuo (els?), niin olisi mahdottoman ihana jos jaksaisitte skannata sen ja laittaa esim. riemurasiaan jakoon :wink:

Edit. Laitoin hesariin Viivi ja Wagner -osioon palautetta, jossa kyselin tämän pätkän perään. Saapa nähdä, vastaavatko.

_________________
Life is what happens when you're busy making other plans.

Karppaus aloitettu 25.4.2008.

Äidiksi loppuvuodesta 2010.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 10:43:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Minäkin haaveilen siitä jääkaapin ovesta! :D Ärsyttää, kun aattelin et hesarin sivuiltahan sen sitten saa, mutta jo nyt on kumma, että just tuo on sensuroitu. :twisted:

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 12:48:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Kyllä se löytyy sieltä, kun menee selaamaan aihealueittain =)


http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135243023321.gif

Muoks: Ja aiheeseen liittyen, tässä toinen kiva

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1076154037461.gif


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 13:26:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-27 21:28:06
Viestit: 678
Kiitos Mehumaija! =D>

Siellä ne nyt molemmat koristaa mun jääkaappini ovea. 8)

_________________
Life is what happens when you're busy making other plans.

Karppaus aloitettu 25.4.2008.

Äidiksi loppuvuodesta 2010.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-04 13:46:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-09 20:30:51
Viestit: 1072
Mehumaija kirjoitti:
Kyllä se löytyy sieltä, kun menee selaamaan aihealueittain =)


http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135243023321.gif

Muoks: Ja aiheeseen liittyen, tässä toinen kiva

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1076154037461.gif


Hehe, Viivin ois kyl pitänyt neuvoa syömään lanttutikkuja ranskisten sijaan...

_________________
Kuva

Laihduttaminen on helpompaa ja mukavampaa täydellä vatsalla! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-07 09:43:50 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Hesarin kuukausiliitteessä takavuosien julkkis-meteorologi Juha Föhr kertoo tainnuttaneensa deekakkosen VHH:lla.
Hyvä Juha!

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-07 11:17:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-01-27 18:25:39
Viestit: 1060
Uusimmassa seiskassa oli muutaman aukeaman juttu missi Satu Tuomistosta, ja kuvatekstissä mainittiin että "....Satu on tarkka siitä mitä suuhunsa pistää. Pihvi sai seurakseen hiilihydraattipitoisten lisukkeiden sijaan pelkkää salaattia."
Satu näyttää musta tosi hyvinvoivalta ja hehkeältä vaikka onkin tooooosi laiha, ja muistelen että olisi aiemminkin puhunu jossain lehdessä jotain kiinteytymisestä ja leipien ja pullien välttelystä..? Tosin saattaa kyllä välttää rasvaa, seiskan kuvassa näkyi nyt valtava pihvi ja kuivan näköistä salaattia mutta monihan aloittaa noin, ja myöhemmin huomaa että rasvalla vhh:lla voi vielä paremmin.

_________________
Monenmoista karppailusuuntausta harjoiteltu vuodesta 2005... Nyt opetellaan pikkuprinsessan äitinä oloa ja hyvä olo sen kun jatkuu Kwasniewskin tyylillä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2009-02-08 15:05:51 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-01-04 22:05:39
Viestit: 17
Mun mielestä Satu oli kuvissa kivan muodokas vaikka tosi hoikka onkin. Mutta ei sellaisella kuivuneella ja riutuneella tavalla kuin pikadieettejä, kaalisoppakuureja vastaavia harrastavat tyypit.

_________________
Mahdollisimman paljon herkkuja suoraan luonnosta, lisäaineet, prosessoinnit ja eekaksnollakutosilla ryyditetyt einekset romukoppaan!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 845 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1043 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)